mcflurry maken
zaterdag 7 mei 2011 om 10:04
Oke, ik wil nu zelf soort van mcflurry maken.
Ik heb slagroomijs, koekjes die ik ga verkruimelen. En een flesje karamelsaus en stroopwafels.
Nu vraag ik me af, hoe je dat zo lekker kunt maken. Ijs smelten , alles erdoor heen, roeren en weer invriezen. Of gaat dat niet en is de smaak dan niet lekker meer?
Iemand tips of meer ideeen?
Ik heb slagroomijs, koekjes die ik ga verkruimelen. En een flesje karamelsaus en stroopwafels.
Nu vraag ik me af, hoe je dat zo lekker kunt maken. Ijs smelten , alles erdoor heen, roeren en weer invriezen. Of gaat dat niet en is de smaak dan niet lekker meer?
Iemand tips of meer ideeen?
zaterdag 7 mei 2011 om 11:41
quote:zwitsal_nijntje schreef op 07 mei 2011 @ 10:04:
Iemand tips of meer ideeen?Klinkt lekker Krijg er trek van in ijsjes
Iemand tips of meer ideeen?Klinkt lekker Krijg er trek van in ijsjes
zaterdag 7 mei 2011 om 11:42
quote:zwitsal_nijntje schreef op 07 mei 2011 @ 11:30:
het hoeft toch ook niet exact een mcflurry te zijn maar het gaat om het idee.
Een lekker soort ijs wat je lekker vind en lekkere sausjes, koekjes o.i.d. om er door heen te doen
klinkt goed hoor, lekker gaan experimenteren.
Een bak slagroomijs is goedkoper dan een kleinere bak stroopwafelijs en zo kun je zlef je eigen smaak maken.
het hoeft toch ook niet exact een mcflurry te zijn maar het gaat om het idee.
Een lekker soort ijs wat je lekker vind en lekkere sausjes, koekjes o.i.d. om er door heen te doen
klinkt goed hoor, lekker gaan experimenteren.
Een bak slagroomijs is goedkoper dan een kleinere bak stroopwafelijs en zo kun je zlef je eigen smaak maken.
zaterdag 7 mei 2011 om 12:40