spiraaltje en condoom
vrijdag 6 mei 2011 om 18:56
vrijdag 6 mei 2011 om 19:28
Ik heb ook een spiraal en vroeg het me af of dat zou kunnen met condoom. Zo diep zit het helemaal niet hoor, voel maar eens. Ik voel de draadjes prima. in het begin zijn ze nog wat hard en later zachter heb ik me laten vertellen.
Ik had trouwens in het begin een keer dat mijn tampon niet goed eruit wou en toen ik hard trok was mijn tampon aan de top wat stuk, een hele sliert watten los zeg maar... Ging toen googlen en las dat iemand een keer zijn spiraal er met een tampon uit had getrokken.....Vond het een raar verhaal trouwens. Als dat zo is zou dat toch ergens moeten worden vermeld?
Anyway.... anders voel je even
Ik had trouwens in het begin een keer dat mijn tampon niet goed eruit wou en toen ik hard trok was mijn tampon aan de top wat stuk, een hele sliert watten los zeg maar... Ging toen googlen en las dat iemand een keer zijn spiraal er met een tampon uit had getrokken.....Vond het een raar verhaal trouwens. Als dat zo is zou dat toch ergens moeten worden vermeld?
Anyway.... anders voel je even
vrijdag 6 mei 2011 om 23:21
quote:noordeling85 schreef op 06 mei 2011 @ 18:56:
dat testen lijkt me overbodig,
we zijn bijna 10 jaar samen, maar zoms vrijen we gewoon met.
de touwtjes zijn met de vingers niet voelbaar verder.
we vinden het gewoon raar omdat je zou denken dat de spiraal diep genoeg zit.
heb ook nooit last ervanWaarom dan 'n condoom? Persoonlijk vind ik 'n condoom 'n storende factor.
dat testen lijkt me overbodig,
we zijn bijna 10 jaar samen, maar zoms vrijen we gewoon met.
de touwtjes zijn met de vingers niet voelbaar verder.
we vinden het gewoon raar omdat je zou denken dat de spiraal diep genoeg zit.
heb ook nooit last ervanWaarom dan 'n condoom? Persoonlijk vind ik 'n condoom 'n storende factor.
maandag 9 mei 2011 om 15:47
Ik zou het toch even laten checken bij de huisarts. Ik heb ook een spiraal, en er is nog nooit een condoom door gescheurd... misschien zit je spiraaltje niet helemaal goed? Helemaal omdat je voelt dat je vriend 'tegen het spiraaltje aanstoot', dat zou dus niet moeten kunnen... je spiraal zit in je baarmoeder, niet erbuiten. Of bedoel je dat je vriend de touwtjes voelt ipv de spiraal zelf?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson