Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Hoi hoi,

Ik heb de nieuwe Sun geroken en is echt niet bijzonder. Jimmy Choo heb ik ook een proefje van, sorry: ik wordt er misselijk van,voor mij te zwaar. De nieuwe geur, dus de variant op Marc Jacobs Daisy is wel lekker maar niet heel erg bijzonder. Ik vind ook dat je gelijk hebt Girl! De variaties op bestaande geuren zouden ze moeten verbieden, alle nieuwe variaties op Angel en Alien van dit jaar heb ik geroken..sja...ik heb net als jij, veel te veel maar het blijft leuk, geuren!

Jullie ruiken allemaal lekker vandaag!

Ik in Ambra - Etro vandaag.

Fijne 2e Paasdag!
bij parfumerie.nl vandaag Alien voor 35 euro (30 ml) Alleen vandaag.
vandaag in eau de star, Thierry Mugler gelayerd (schrijf je dat zo?) met Virgin Island Water van Creed. Wel zwaar, dus nog even laten luchten op de fiets, hihi..

Wel een succes, al zeg ik het zelf...

Nu lekker naar een terras, nog even genieten van het heerlijke weer!

Fijne pasen allemaal!
Dames,

mag ik weer even gebruiken van jullie expertise?

Ik ben voor een vriendin van mij op zoek naar subtiele jasmijngeuren, die wel lang blijven hangen. Geurtjes vervliegen heel snel bij haar.

Iemand tips?
Hoi Hoi ,

Enigma,jammer ,maar heb geen idee .Wel een vraagje aan je ...Je hebt het over Eau de Star en wat van Creed .Betekent dat nou dat je 2 geuren op hebt ? Doe ik trouwens met de rode van D&G en Ultra Violet van P&G [soms goeie combo samen] puur toeval maar ruikt echt lekker ,dus eau The Plom .

Jammer is datTaylor ,door de naam verwacht je ook een goeie geur .En Girl ,weer eens hoor ,aanfluiting meestal helaas .Je hebt zelfspot en dat is heerlijk !![boezem verhaal ]

Dalida ,lekker he ? Staat nu op de plee maar Maroussia mag weer in de kast ! En dat is in deze contect dus positief ..

Oja nog een complimentje voor Taylor...vind je The bomb hoor

Iedereen als nog een fijne pasen ,heb genoten vandaag bij bonuszoon .Of het uiteindelijk wat wordt is de vraag ,maar zeer prettig persoon ,doet mij als moeder goed .

Had Coco EDP op met deo,bodylotion .

De M heb ik aan dochter gegeven ,was hem voor mij net niet .En bij haar ruikt hij echt super lekker !

liefs

Plom
Hoi Hoi ,

Enigma,jammer ,maar heb geen idee .Wel een vraagje aan je ...Je hebt het over Eau de Star en wat van Creed .Betekent dat nou dat je 2 geuren op hebt ? Doe ik trouwens met de rode van D&G en Ultra Violet van P&G [soms goeie combo samen] puur toeval maar ruikt echt lekker ,dus eau The Plom .

Jammer is datTaylor ,door de naam verwacht je ook een goeie geur .En Girl ,weer eens hoor ,aanfluiting meestal helaas .Je hebt zelfspot en dat is heerlijk !![boezem verhaal ]

Dalida ,lekker he ? Staat nu op de plee maar Maroussia mag weer in de kast ! En dat is in deze contect dus positief ..

Oja nog een complimentje voor Taylor...vind je The bomb hoor

Iedereen als nog een fijne pasen ,heb genoten vandaag bij bonuszoon .Of het uiteindelijk wat wordt is de vraag ,maar zeer prettig persoon ,doet mij als moeder goed .

Had Coco EDP op met deo,bodylotion .

De M heb ik aan dochter gegeven ,was hem voor mij net niet .En bij haar ruikt hij echt super lekker !

liefs

Plom
Plom, ja inderdaad gewoon twee over elkaar heen, was niet helemaal tevreden met de eau de star toen dacht ik hmmmm ik mis iets en dan probeer ik maar wat.....

Pakt vaak fout uit hoor, nu toevallig goed!
Goedenavond dames,

Girl, dank je voor de omschrijving van Jimmy Choo, ben benieuwd naar deze geur!

En verder met je eens over het verpesten van prachtige klassiekers (het zou verboden moeten worden!) en overal varianten op maken.

Enigma, ik denk aan Mon Jasmin Noir van Bvlgari of Aqua Allegoria Jasminora van Guerlain. Succes!

Geuren layeren doe ik soms ook, vooral met de geuren van Serge Lutens kun je soms mooie combinaties maken (en soms mislukt het).

Vandaag gekozen voor Bvlgari, net als Twisted en Manoislief.

Overdag in Jasmin Noir (proefje) en nu in Mon Jasmin Noir (ook een proefje).

Heerlijke jasmijngeuren, blijven ook erg goed hangen.

Fijne avond!

Goedemorgen dames,

Dalida, geen dank, graag gedaan !

Plommmmm !

Goed vandaag beetje in a hurry

Ik moet vandaag werken, badjuffrouwtje spelen, maar ik ga het water nog niet in, dus kan ik wat opspuiten, beetje flinke lading aangezien Choor zo vreselijk dominant is, voel me na afloop altijd een toiletgeur monster.

Dus ik ga in: Bulgari Black ! that will do it!

Fijne dag!

X
Goedemorgen!

Vandaag in Un Jardin Sur Le Nil - Hermes

Girl en Plom jullie ruiken lekker vandaag!

Enigma: layeren doe ik zelf nooit, vind dat zo zonde van de geur in zijn totaliteit, maar je zal vást lekker geroken hebben!

Plom:

Fijne dag allemaal!
Enigma, ken je deze site al:

http://www.fragrantica.com

Staat mss wel iets voor je vriendin bij?
Goedemorgen,

Vandaag in La Myrrhe - Serge Lutens.

Fijne dag!

Hoi hoi ,

Geen parfuminspiratie vandaag dus eerste flesje uit de kast gepakt .Hebben jullie dat ook weleens ? Geen keuze kunnen maken en dan maar het flesje pakken wat het makkelijkste pakt ..

Maar goed ,het is dus Sun geworden ,nou nog hopen dat de echte zich wat maar laat zien vandaag .Want dat valt een beetje tegen in mijn achtertuin en omgeving .

Girl, zie dat je vaak een chloordagje hebt en ik meen ook blond haar ,heb je daar geen kleurproblemen mee ? Ben een keer als kermit de kikker uit een jacuzi gekomen ,echt helemaal groen dus .Gebruik je speciale produkten ?

Iedereen een fijne dinsdag !

liefs

Plom

Ha Plom dat had ik wel willen zien! Kermit de Kikker, haah.

Ik heb een nieuwe fles (tester) gekocht, besteld van Fantasy - BS. Ik gebruik deze geur zooo veel dat ie ruim over de helft is

Maar goed: een tester is trouwens net zo goed als een nieuwe verpakte overigens. Er zit alleen geen dop op maar die gebruik ik gewoon al de oude fles op is Volgende week komt ie binnen!
L.A.M.B. van Gwen Stefani
Goedemorgen !

Plommm, hahaha dat is idd een bekent iets, dat geblondeerd haar groen kan worden Ik doe niets speciaals, ik krijg ook steeds bij de kapper te horen dat ik zulk sterk en gezond haar heb, terwijl het heel fijn is, maar wel heel veel haar is. Van nature ben ik zelf dus donkerblond met veel rood erdoor, jarenlang versterkt met henna over de henna gewoon highlights gedaan, nog meer highlights langzaam aan nu dus lichtblond, asblond, maar iets van rood komt erdoor, dat kan de kapster niet verhelpen. Ze raad me steeds kerratase aan, 1 keer overstag gegaan met dat merk, hartstikke duur, noui het doet geen mallemoer voor mijn haar, vind het nog te sterk ruiken ook ! Dus zit ik nu gewoon aan mijn Inecto met bijpassende conditioner en smeer er wat palmersconditioner is, dat uit zo'n potje bagger vet, maar geeft waanzinnige glans, maar soms ook gewoon pure cocosolie, smeer ik ook mijn body mee in en dna meteen ook beetje in mijn haar. Ik ga nu om de 4/5 weken naar de kapster en laat het dan bij de uitgroei weer blond maken. Ik heb dus geen speciale producten, en mijn collega, die heeft ok haar haren blond en die doet het via en pakje, en die gebruikt gewoon een andrelon shampoo of wat dan ook maar in de aanbieding is, niets speciaals, rag ook makkelijk met de kam door haar haar, hihi. Oja... zij zwemd overings 5 dagen in de week. Ik hoop dat het duidelijk is. Och ja... ik had eerts die silk therapie van de farouk, wat een vies goedje is dat zeg haha.

Taylor gefeliciteerd met je aankoop!

Vandaag ga ik in: 5th avvenue.

Fijne dag allemaal!

X
Goedemorgen allemaal,

Taylor,ik heb er een foto van als het goed is .Echt dus groen en met ketchup eruit gekregen .Heeft een maand geduurd .hahah

Toen was het trouwens niet geblondeerd maar blond geverfd .Ga momenteel alleen in chloorwater zwemmen met badmuts,ziet er ook niet uit .Waar heb je Fantasy besteld ? Gefeliciteerd !Sterk vermoeden dat ik straks ook verslaafd ben

Girl ,ik denk dat je gewoon mazzel hebt gehad ,of misschien niet zoveel chloorconcentraat .Met een jacuzi is ook de temperatuur hoger.Palmerconditioner[leave in] ruikt heerlijk en ook mega glans .Soms doe ik Musk olie erin,werkt ook prima en Silk [razend goed,superglans] Hier ook rode tint erdoor ,is ook niet eruit te krijgen .Bedankt voor je duidelijke uitleg

Moet binnenkort weer voor flinke uitgroei.

Vandaag Eternity van CK met de bodylotion .

fijne dag allemaal

liefs

Plom
Hoi hoi

Plom ik heb eea op de bus gedaan net, dus hoop dat je het morgen hebt!

Ja leuk een foto met groen haar! Hahaha. Ik heb overigens ook roodpigment in haar, moeilijk om dat eruit te krijgen..enne: hebben jij en Girl ook last van sproeten toevallig..?

Ik in Fantasy vandaag.

Oja Plom, bij parfumconcurrent. Ik bestel altijd bij parfumania maar daar was ie al uitverkocht! Moet je maar 's kijken, kost bijna geen drol

Fijne dag!!!
Thanks Taylor ,zal hem binnenkort wel in de bus hebben .Ga ook ff kijken bij parfumconcurrent .

Geen sproetjes ,heb een vrij donkere huid en lichte groene ogen en eigen haar kleur is midden bruin .Maar dat staat erg hard,dus vandaar dat ik naar blond ben gegaan .Verfen ,high lights om zover te komen [altijd gemengd met 12 procent peroxide ] Ik blijf een rode ondertoon houden ,die er ook idd niet uit te krijgen is ..

Nou ben net weer onder de douche gegaan want Eternity duurde dit keer maar even dus .Stond tegen vandaag ,vreemd,meestal lekker .Nu She op van Emporio Armani .Of mijn leesbril is vies ,of blontt,maar kan eigenlijk niet ontdekken of het een EDT is of EDP.

Gepikt van dochter,lekker !

Groetjes weer
plompieplom ze verkopen hem ook bij fragrancesx.com 18,- voor een fles van 100ml (tester) als ik mij niet vergis..
Goodmorning !

Waar is de zon gebleven ?

Ben weer in spood modus vandaag

Vandaag: Tocade-Rochas.

Fijne dag!

X
Goedemorgen,

Plom, herkenbaar, ik had gisteren geen inspiratie!

Was vrijwel de hele dag geurloos, pas later op de dag heb ik een vleugje Le Dix van Balenciaga opgedaan.

Taylor, af en toe koop ik ook testers, soms op Marktplaats, soms in parfumerieën. Inderdaad niets mis mee en het scheelt aanzienlijk in prijs!

Girl, je ruikt heerlijk! Tocade wil ik ook weer eens aanschaffen. Zag hem laatst in een webshop voor een heel gunstige prijs, maar ik ben vergeten waar ik hem heb gezien...

Vandaag in Apparition - Emanuel Ungaro.

Apparition: raspberry liqueur, cayenne pepper, heliotrope, rose, passion flower, patchouli, amber, tonka bean, vanilla.

(Enigma, nog bedankt voor de tip!).

Fijne dag!

Hoi Hoi,

Bedankt voor de tip Hopeful !Toepasselijke nick in deze contect ..

Lekker Girlxxx,balen,hier is hij ook niet te zien .Knap fris eigenlijk .

Dalida,prima geur heb je op ! Fijn dat we weer inspiratie hebben

Vandaag de Rode van D&G op ,

Een hele fijne dag vandaag !

Plom .
Taylor heb Fantasy en de rest binnen !! Hartstikke bedankt !!

Weer onder de douche gesprongen want ik vind Fantasy echt waanzinnig lekker !straks andere testertjes ruiken ,maar spring voor vandaag niet meer onder de douche .

dus compleet in Fantasy vandaag dankzij Taylor !
Lekker he Plom! Ik zag dat ie bij parfumania er weer is (en goedkoper dan bij parfumconcurrent) ikzelf moet wachten tot ie volgende week binnen is..bij laatste weet ik nog niet, of ik daar nog bestel..betaal via ideal en moet evengoed ruim 1 week wachten..vind ik te lang.

Heb mezelf (weer) een geur kado gedaan: Vanilla Drops & Sweet Orange EDP - Rituals. Was vanmorgen op CS en moest wachten op de trein werk, en ben er even naar binnen gelopen..waanzinnige lekkere geuren hebben ze! Deze, die ik nu gekocht heb, is lekker zoet door de vanille, wat drop achtig en eindigt zoet met tonkaboon..;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven