Na gebruik prednison puistjes!!
maandag 9 mei 2011 om 10:18
Hallo,
Heeft hier iemand ervaringen mee? Ik heb na een 3 weekse prednison kuur voor mijn bijholtes ineens allemaal puistjes gekregen. Rosecae noemt de dokter het. Piepkleine rode bultjes en puistjes op kin en rondom mijn mond. Ben benieuwd wat ik er tegen kan doen. Ben nu 2 maandne met prednison gestopt en ze zijn nog niet weg. Kan ik ontgiften van de prednison waardoor mijn huid weer opknapt of gewoonj afwachten? Zijn er mensen met ervaring?
Groetjes
Heeft hier iemand ervaringen mee? Ik heb na een 3 weekse prednison kuur voor mijn bijholtes ineens allemaal puistjes gekregen. Rosecae noemt de dokter het. Piepkleine rode bultjes en puistjes op kin en rondom mijn mond. Ben benieuwd wat ik er tegen kan doen. Ben nu 2 maandne met prednison gestopt en ze zijn nog niet weg. Kan ik ontgiften van de prednison waardoor mijn huid weer opknapt of gewoonj afwachten? Zijn er mensen met ervaring?
Groetjes
maandag 9 mei 2011 om 10:23
Jeetje wat vervelend, de puistjes heb ik ook gehad en die gingen vanzelf weer weg.. Ik heb 1 keer een kuur prednison gehad omdat ik hele erge brandwonden had. Toen ik na het beginnen van de kuur in shock raakte bleek ik allergies te zijn voor prednison dus heb het nooit meer gehad en nu een briefje in mijn portemonne met GEEN PREDNISON.. Anders ga ik dood .
Had de dokter voor jou geen oplossing?
Had de dokter voor jou geen oplossing?