Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

---

Phil, ik ben blij dat je geen contact meer hebt gehad, dat is echt het beste hoor. En heel fijn dat je het wat meer kan plaatsen.

Viva, ik snap het helemaal, ik was ook altijd zo! Ben niet zo van het lanterfanten, dat is het niet waard voor mij.

Ik zou toch ook zeker wat meer duidelijkheid willen.

Als je dat niet krijgt, dan ga je nog een hele tijd met dit gevoel rond lopen en dan ga je je van alles in je hoofd halen.

Je hebt ook recht op een duidelijk antwoord.

En ik blijf erbij dat ik niet geloof dat het echt uit is. Ik denk nog steeds dat jullie hier over kunnen praten en er samen uit kunnen komen!

Mischien naief......

Maar ik wil gewoon niet geloven dat dit de 4e relatie hier op Outsiders is, die over gaat! Binnen een jaar!
De 4e relatie die over gaat binnen een jaar... dat klinkt bijna alsof het ongeluk brengt om hier te schrijven.

Loola, ik hoop ook dat je wat van die collega van hem hoort en dat die wat informatie kan brengen Heb je daar trouwens vriendinnen waar je bij kan uithuilen?

Hier alles rustig, nog 4 daagjes en dan ga ik terug naar huis!!! Heb er zin in!
Mevr. Zonneschijn, dat gevoel heb ik dus ook!

Ik geloof er niet in, zulk soort dingen, maar toch geeft het me een naar gevoel.

Veel plezier in Nederland.

Lekker frikandellen eten voor ons!
Ik denk dat het gewoon toeval is hoor! Lange afstandrelaties zijn moeilijk, vooral als je dan ook nog in andere tijdzones en dergelijke zit. En na elkaar toe verhuizen levert ook obstakels op. Allemaal factoren die invloed hebben op de relatie. En ik heb het idee dat de mensen die hier schrijven in een van die situaties zitten/zaten, waardoor het lijkt alsof het alsof het komt door het schrijven op dit topic.

Verder pratendn over mannen; je kan niet met ze en je kan niet zonder ze. Ik vind het samenwonen lang niet altijd leuk, helemaal omdat nog geen baan heb en ik het gevoel heb dat ik huisvrouwtje aan het spelen ben. Maar het LDR gedoe was nog veel en veel minder leuk (Dan zat ik aan mijn ontijt en hij aan de wijn...)
Mevr. Zonneschijn, je hebt helemaal gelijk!

LDR zijn erg moeilijk. En bij elkaar wonen en uit 2 verschillende culturen komen ook.

En hoe dan ook zijn relaties in gewone situaties al werk genoeg.

Ik hoop dat je snel een baan vind, of in ieder geval een bezigheid. Vrijwilligers werk een optie? Sport club?

Is er mischien een Nederlandse club in de buurt? Nederlanders zitten overal!

En hier lekker blijven schrijven, is ook erg leuk!
Ha ha ha, dat is grappi Heidel.

Oke, ik mag van mezelf vandaag tijdens het werk niet op het forum!!!!! Ik moet werken!

Ben benieuwd of ik het vol houd.
---

Haha Heidel, gelukkig heb je veel plezier op je werk :-) Broodje met jam, hmmmmmmmmmmmm.

Viva, ik ben benieuwd hoelang je het gaat volhouden!

MZ, alvast veel plezier in NL, je vertrekt bijna!
Lieve Loola ....wat ontzettend rot voor je....Ik voel echt met je mee....

Wat een manier ,om dit zo aan je mee te delen,ongelooflijk...

Ik begrijp je verdriet, onmacht en pijn in je hart volkomen, been there,done that....Arme meid..

Blijf hier van je afschrijven hoor, dat helpt! Laat het even een paar dagen bezinken, en beslis dan of je het hoe en waarom nog wilt weten..BE YOUR OWN BEST FRIEND!

Nou het forum doet even raar...weet niet of dit nu al verzonden is of niet..?

Ik heb groen licht gekregen! Ben de laatste week van mei vrij!

En ik ga volgende week al een dag inwerken bij nieuwe baan, ieks eng!

Phil lekker chillen he?! Neem een roseetje voor me, enne stuur die warmte terug! Tis nu niet lekker hier....

En.....het wordt in t weekend koel! 15 graden jakkes...

Ok ik ga weer arbeiten, later dames X
Come fly with me on a jetplane
4 uur..........

Ik heb het toch best lang vol gehouden.

Nu vergadering.

Ik schrijf wel weer als ik thuis ben.
Looola, al wat gehoord?

Moeilijk dit.

Ik zou zo boos en gefrustreerd zijn.

Ik vind het heel begrijpelijk hoe je je voelt.

Je loopt gewoon met zoveel vragen rond, er is zoveel onduidelijk en er klopt gewoon iets niet.

En je hebt gewoon een gebroken hart.

Kom hier maar lekker uithuilen.

Ik hoop dat je daar ook vriendinnen hebt, bij wie je terecht kan.

Sterkte meid.

Pino, je hebt straks lekker vrij!!!!!!!!!!! Wat heerlijk.

En ook al een dag inwerken, spannend. Maar dat komt vast helemaal goed.

Ik ben paar weken geleden weer voor uitstrijkje geweest en kreeg net een brief dat alles goed is!

Heel fijn om te horen.

Gelijk mijn moeder gebeld, die zat al weken in de stress, dus die kan ook weer rustig zijn.

En mijn o zo stoere vent, laat dan ook weer merken dat hij toch best een klein hartje heeft. Hij heeft wel 4 x gezegd hoe blij en opgelucht was.

Ik was het allang weer vergeten tot dat ik de brief kreeg! Ha ha. Maar ik ben ook wel opgelucht hoor. Hoef in ieder geval niet weer heen voor een ingreep.
Heidel, wat leuk allemaal!

Klinkt allemaal erg gezellig.

Veel plezier.

Ik ga aan het werk en ga weer een poging doen om niet op het forum te gaan!
!
Dat komt wel goed. Genoeg te doen.

En vanavond met een vriendin op stap.

Gezellig.

Ben benieuwd hoe Phil het heeft. Ik hoop lekker weer en lekkere wijn.

Looola, voor jou. Ik hoop dat je snel wat antwoorden krijgt.

Pino, laatste dagen, nog even doorzetten en dan lekker vrij. Ga je dan op vakantie?

Mevr.Zonneschijn, morgen naar NL. Veel plezier. Even weer tijd door brengen met familie en vrienden, altijd leuk.

SD, je leest toch gewoon wel mee? Dus ook een voor jou.

Nu ga ik echt aan het werk!
Ik heb alweer gefaald.

Verslavend dit!

Helemaal fout.

Ik vraag me af hoeveel mensen hier op het forum dit tijdens hun werk doen.

Veel denk ik, aangezien het hier overdag drukker is dan in de avond.

Oke, nu is het afgelopen, ik ga aan het werk!
Pino, bedankt voor het meeleven :-) Wat fijn dat je binnenkort vrij hebt, nog maar even volhouden dus! En spannend, al een dag op je nieuwe werk, maar wel leuk!

Heidel, klinkt gezellig dat vakantiehuisje en BBQ-en, goed vooruitzicht! :-) Alvast veel plezier!

MZ, veel plezier in Nederland!

Haha Viva, allang fijn toch als je vanaf je werk op het forum kan, boeien! :-)
Ja, ik ben verslaafd.

My name is Vivagirl and I am a forumoholic!

Looola, ik ben blij dat je daar ook vriendinnen hebt, die heb je toch echt nodig nu.

Je vriend had toch nog beloofd om te bellen, heeft hij dat nog gedaan? Ik denk het niet, anders had je dat hier wel gemeld.

Ik vind nog steeds dat je gewoon op je cruise moet gaan. En nee, dat verdient HIJ niet, maar dat verdien JIJ wel. Je hebt recht op antwoorden. Je hebt je ticket toch al geboekt en ik neem aan dat hij je ook al aangemeld heeft voor de cruise.
Trouwens, volgens mij zijn we allemaal verslaafd, niks om je voor te schamen haha :-)
Het is echt hard inderdaad, maar goed daar weten we allemaal wel wat van. Gewoon van die dingen waar je doorheen moet.

Oh, B ga ik zeker! :-)
B. P. ???? Hebben jullie hier geheimtaal?

Loola, ik snap dat je niet wilt gaan, maar ik zou het wel stoer van je vinden om toch te gaan en naar de antwoorden te zoeken die je zou willen hebben. Ik denk ook dat je jezelf voor moet blijven houden dat het echt niet aan jou ligt. En dat hij op deze manier handelt niets over jou zegt.

Hier vandaag de laaste les gehad van de taalcursus en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik toch al best wel aardig wat Zweeds heb opgepikt afgelopen maanden. En dat stemt me blij!!! En het motiveert ook om straks weer verder te gaan leren. Mocht het hier niet lukken met werk zoeken, dan heb ik toch maar mooi zweeds geleerd!

Gister trouwens de eerste finale van het songfestival gekeken! Best wel een verassende uitslag en vind het zo jammer dat ik het morgen niet kan zien omdat ik dan onderweg naar huis ben. Dat is eigenlijk het enige minpuntje van mijn bezoekje aan NL! Heb er echt zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven