Lijf & Lijn alle pijlers

Better Belly, werkt dat?

09-05-2011 20:32 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dat dus.

Het komt eigenlijk op het volgende neer;

Ik ben al een aantal maanden aan het sporten geslagen. Sowieso één keer in de week, als het lukt met werk twee keer.

Ik doe veel cardio, vooral crosstrainer en ik merk dat mijn benen vooral al een stuk strakker worden. Of eigenlijk, ik word over de hele linie wel wat strakker, maar ik merk dat het bij mijn benen een stuk harder gaat dan bij de rest.

Vooral mijn armen en mijn buik wil ik hard trainen zodat ze strakker gaan worden.

Nu hebben ze bij mij in de sportschool de Better Belly. Ze zéggen dat je daarmee je buikomvang wel af kunt laten nemen, dat het werkt enzo. Maar is dat ook zo of willen ze gewoon graag "verkopen"?

Is het echt de oplossing om mijn buik in verhouding tot de rest strakker te krijgen? Wie heeft ervaring? Is het het geld waard?
668, the neighbour of the Beast
Doe ik al een aantal maanden dus Aapje. En toch moet die buik strakker en wordt ie dat nu niet
quote:Melpomene schreef op 09 mei 2011 @ 21:21:

Vriendin van me doet dit al anderhalf, twee jaar. Ze valt overal af, behalve op haar buik...Oei, das lullig!
This is not kosher!
@Wellhello; bij mij mag je het gerust vetten noemen hoor, vetjes klinkt schattig, net of het allemaal nog wel meevalt

Ik doe ook niet aan quick fixes hoor, maar ben gewoon op zoek naar iets dat die buik wat strakker maakt... Had gehoopt dat dit zou helpen, maar blijkbaar niet...

Dan worden het toch sit-ups vrees ik, en daar ben ik niet geschikt voor
@Wellhello; bij mij mag je het gerust vetten noemen hoor, vetjes klinkt schattig, net of het allemaal nog wel meevalt

Ik doe ook niet aan quick fixes hoor, maar ben gewoon op zoek naar iets dat die buik wat strakker maakt... Had gehoopt dat dit zou helpen, maar blijkbaar niet...

Dan worden het toch sit-ups vrees ik, en daar ben ik niet geschikt voor
Maar Marels, misschien heeft jouw buikvet het gewoon enorm naar zijn zin bij jou. Koester het!
This is not kosher!
Omarm je gebreken!
This is not kosher!
Of je buikvet! Doe ik ook
This is not kosher!
Ja maar, dan blijft het zeker zitten waar het zit. En mijn buik moet platter dus
Dan is er natuurlijk the hard way; liposuctie of buikwandplastiek!

Dan is je BFF meteen weg.
This is not kosher!
He ja, dat wordt 'm

Kan ik gelijk mijn armen mee laten lipozuigen
Oh, dat wil ook wel, buikvet laten verwijderen. Als ik mijn kroost op de wereld heb gezet laat ik dat zeker doen! Tenzij ik als een soort Doutzen Kroes terugveer, maar die kans is niet echt groot. Onwaarschijnlijk klein...
This is not kosher!
Ik was al nooit een Doutzen Kroes, dus ik ga zwanger worden maar niet als methode inzetten

Kleine kans dat ik spontaan een Doutzen wordt.
Maar wel eerst kinderen krijgen en daarna pas de lipo doen he, anders past het denk ik niet meer...Of is het effect weg.
This is not kosher!
Ik moet wel lachen om het feit dat je zegt dat je aan het sporten bent "geslagen" om vervolgens te kezen dat dit dan 1 keer, soms 2 keer per week is. Je weet dat dit niet genoeg is om af te vallen? En dat je 3 keer per week daarvoor nodig hebt?

Wat de buik belly betreft, helpt niet. Een vriend van me heeft ze op zijn sportschool ook. Hij verkoopt ze als zoete broodjes maar weet dat het afvallen in ieder geval niet door dat ding komt. Bij voldoende beweging val je hoe dan ook af.
Wie zegt dat ik enkel sport om af te vallen driewieler?

Wat een aannames en veroordelende post zeg, beetje jammer.

Maar goed, nu maar werken, ik reageer vanavond weer.
Nou Driewieler, ik sport 2x per week en val daarmee ook zeker af!

Weet je wat het is met dat soort uitspraken; als je niet 3x per week sport zou je de motivatie verliezen 'want het doet er toch niet toe wat ik doe'. Of je verliest het plezier in sporten.

Alles wat je doet is goed, als je het maar doet.
This is not kosher!
Ik vind het zó naief dat mensen er nog intrappen.

Tuurlijk vallen mensen af, maar dat komt omdat ze ineens 3 of 4 x per week gaan sporten en misschien ook anders eten.

Heeft totaal niets met die band te maken.

Echt geldklopperij
Frankly my dear, I don"t give a damn
@ Marels, doe je nu alleen cardio/crosstrainer in de sportschool? Misschien dat het dan een idee is om wat buikspier-apparaten erbij te pakken?

Ik heb zelf de ab-ripper X van P90X gedownload en dat is 15 minuten lang buikspieroefeningen, misschien dat je dit dan een aantal keer per week thuis kunt doen?
Omdat ik er dus niet te makkelijk in wil trappen vraag ik het hier maar Calvijn

Ze doen het op de sportschool voorkomen als hét wondermiddel natuurlijk, maar dat geloof ik niet zo. Leek mij al sterk dat het serieus effect heeft, maar áls dat zo is wil ik het voor die vier tientjes wel proberen natuurlijk.

Misschien doe ik het toch wel hoor, maar dan meer als een soort.... boost; een maand lang heel intensief sporten.

@Madelein;

Ik doe beide. Ik heb een tijdje echt voornamelijk cardio gedaan, maar ik vind het inderdaad ook belangrijk om alles te doen. Ik doe ongeveer een half uur cardio en dan nog een half uur krachttraining, buikspierapparaten, ik train mijn armen wat en meer van dat soort onzin.

Thuistrainen.... Ten eerste heb ik nergens veel plek om op de grond te gaan liggen en buikspieroefeningen te doen. En ten tweede ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik dat drie keer doe en dat het apparaat dan gaat liggen verstoffen in de kast.

En eens met WellHello.

@Driewieler; je hoeft op zich niet tegen me te typen of ik een kind van vier ben hoor. En ik zou vooral stoppen met voor iemand bepalen wat wel of niet "goed" is.

En trouwens, wie zegt dat ik alleen maar sport om af te vallen? Da's dus al niet waar.

Trouwens, ik vind drie keer in de week sporten voor mensen die ook nog een baan en een leven hebben niet echt haalbaar. '

Ik ging trouwens altijd twee keer in de week, maar omdat ik nu één van mijn twee vrije middagen in de week ook moet werken, en ik ook nog andere dingen te doen heb, kom ik er nauwelijks nog toe om die tweede keer te gaan. Ik hoop wel dat ik dat weer op kan pikken, maar op het moment is het lastig dus...
Marels:

Omdat ik er dus niet te makkelijk in wil trappen vraag ik het hier maar Calvijn

Ze doen het op de sportschool voorkomen als hét wondermiddel natuurlijk, maar dat geloof ik niet zo. Leek mij al sterk dat het serieus effect heeft, maar áls dat zo is wil ik het voor die vier tientjes wel proberen natuurlijk.

Bij ons op de sportschool zijn ze er juist op tegen. Het is leuk om mensen daarmee binnen te halen of ze extra voor iets te laten betalen maar ze geloven er niet in dus zijn zij het nut niet om het product te verkopen.

Als bedrijf moet je achter een product kunnen staan, doe je dit niet moet je dat nooit of te nimmer doen.

Eerlijkheid duurt het langste.
Ik heb 't een paar maanden gedaan, maar het zat 'm er in dat ik daardoor weer fanatiek ging sporten (5 keer per week waarvan 3 keer met de belly) en dat ik serieus op m'n eten ging letten. In die eerste 2 maanden viel ik ook goed af en ook op mijn taille. Maar daarna ging ik weer meer eten en drinken terwijl ik 5 keer p/w bleef sporten en kwam ik weer aan.

Het werkt dus wel als je 'n stok achter de deur nodig hebt om vaak te sporten én als je daarbij ook nog lijnt.
Zeg Marels, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen joh. De toon die jij erin leest is in ieder geval niet de toon die ik er mee bedoel.

Ik zeg alleen maar dat, wil je resultaat, of dit nu afvallen of strakker worden is, je beter 3 keer kunt sporten dan 1 of soms 2 keer.

En ik heb zeker een leven, en ik werk 60 uur in de week. Daarnaast heb ik tijd om 3 tot 4 keer per week te sporten. Een week heeft 7 dagen, dus doe nou net niet alsof mensen die vaker sporten of geen leven hebben of geen werk.

Je moet uiteraard lekker doen waar jij je prettig bij voelt, en als mijn post jou zoveel doet, zit er misschien meer waarheid in dan je wil toegeven.

Succes!
Laat ook maar. Enkel dit;

Driewieler, je mag echt wel stoppen met zo denigrerend te doen hoor. Het is namelijk niet de inhoud van je post die mij, volgens jij "zoveel doet", het is het irritante belerende toontje.
El, dus jij bent er wel ingetuind

Ik ga het dan maar niet doen, en áls ik het al doe voor die stootkuur sporten dus, dan in de winter. Lijkt me niks zo erg om in hartje zomer met zo'n warme band rond je pens te staan zwoegen....

@bosaapje; Ik vraag me af of dit dan echt niks is of dat de meningen erover gewoon verdeeld zijn.... Net zoiets als die powerplate, daar zijn ook mensen die het helemaal geweldig vinden en mensen die het onzin vinden...

Dat overweeg ik dan niet eens, wát een kutdingen zijn dat
De sportschool waar ik het over heb zijn heel kritisch en kijken ook echt naar behaalde resultaten.

Die powerplate dingen vinden zij ook helemaal niks, het helpt niet en bovendien zijn ze blessuregevoelig.

Nogmaals: kijk eerst eens hoe het over een tijdje gaat met je gewicht, strakheid en bekijk dan wat je eventueel wilt.

Verander sowieso om de 6-8 weken jouw schema anders geeft het geen resultaat. Het lichaam heeft nieuwe, andere prikkels nodig om te doen wat die moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven