Trakteren op werk

12-05-2011 12:20 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Dinsdag ga ik na lange tijd weer naar mijn werk toe en ik wil graag wat meenemen voor mijn team, dat ze tijdens mijn afwezigheid mijn diensten hebben overgenomen e.d.

We zijn met een klein team (<10), en een deel is aan de lijn en er is er één die geen geraffineerde suiker mag, dus wel rietsuiker..

Mijn vraag is, weten jullie iets wat voor iedereen geschikt is om te trakteren?

Heb al gedacht aan iets met fruit, maar ik vroeg me af of iemand misschien toch iets leuks weet:)

Alvast bedankt!
als iedereen aan de lijn is misschien verse smoothies ofzo? Geen idee welk budget je in gedachte hebt

Of een verse fruitsalade (zelfgemaakt) leuke bordjes en vorkjes erbij...
haringen
Voor iedereen een lange roos.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rijstwafels
crackers.
Glaasjes water
Bakje met lucht!
Een schaal vol kleine gemengde sandwiches, met komkommer, of zalm, kipsalada (zoals bij een high tea), misschien wat mini-saucijzenbroodjes. Niet 100% lijnvriendelijk, maar wel lekker en iedereen kan kiezen.
Japanse mix!
Verse fruitsalade is een goed idee. Dat maak je niet snel voor je zelf vind ik.. Dus fijn en lekker als iemand anders het wel voor je maakt.

Waterijs is ook een goed idee zitten niet veel calorieën in dus ook geschikt voor de lijners.
Ontbijtkoek
Kwarktaart met magere kwark en de bodem maken van rietsuiker? Heel lekker, niet super dikmakend als een stuk taart.
Stukjes fruit op van die prikkers steken. Je hebt van die prikkers met bovenop een frummeltje.

Beetje dit idee

Of leuke kommetjes kopen/maken en daar losse stukjes fruit in doen. Daarna ieder zijn kommetje mee laten nemen of zelf weer meenemen naar huis. Je kan ook nog een kaartje voor iedereen maken of gewoon zeggen dat je ze dankbaar bent voor hun bijdrage toen jij er niet was.

Weet niet welk werk je doet, maar je zou ook iets kunnen geven wat ze op hun werkplek kunnen zetten. Fotolijstje, frummeltje, plant oid

Moeten ze wel van die rommel houden natuurlijk.

Een (boeken)bon ofzo, ligt er wel aan hoeveel je wilt uitgeven natuurlijk.
een koolhydraatarme lijner zal wellicht ook niet graag fruit willen eten (want veel fruitsuikers)

hollandse nieuwe wordt hier vaak gehaald 's middags op kantoor, dat gaat er bij iedereen wel in én is ook nog 'ns gezond
De versierde eierkoeken van onze Sonja B.?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik vind een fruitsalade wel een goed idee.
Getver wat ongezellig...

Ik zou dan ook voor de fruitsalade gaan, hoewel ik de suggesties van Opa S. ook wel goed vind
This is not kosher!
flesje wijn?

neem aan dat de lijners in 't weekend ook wel 'ns een dieetvrije dag hebben?
Beter nog Wodka met augurk.
This is not kosher!
Alle serieuze reacties; bedankt!

Ga kiezen uit de kleine sandwiches, smoothies en fruitsalade:)
quote:elninjoo schreef op 12 mei 2011 @ 12:34:

hollandse nieuwe wordt hier vaak gehaald 's middags op kantoor, dat gaat er bij iedereen wel in én is ook nog 'ns gezond

Haringen was dus een serieuze suggestie? Ik dacht dat dat een grapje was

Ik vind BGB's rozen idee het leukste.
Aardbeiensoep! Heb ik vorige week ook getrakteerd. In lage wijde glazen, garneren met munt en het ziet er uit als een cocktailparty. Maar wel gezond!

Ik heb het recept net ergens anders gepost: recept
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 12 mei 2011 @ 13:12:

[...]

Haringen was dus een serieuze suggestie? Ik dacht dat dat een grapje was

Nee, zeker geen grapje! Is toch 'n heerlijke snack? Op 't bedrijf van m'n vriendin wordt bij 't starten van 'n nieuwe seizoen het hele bedrijf op hollandse nieuwe getrakteerd. Het merendeel van het personeel lust dat ook erg graag.

En als je dan 'n alternatief zoekt voor de appelflappen of taart, dan is het toch niet zo'n gek idee? Vis is voor lijners ook erg gezond.
Wat een gedoe zeg, met al die mensen aan de lijn.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven