Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
quote:Kosmic schreef op 11 mei 2011 @ 00:06:

Madam trapt niet in de truc; "andere kindjes hebben het ook"...enige wat wel werkt, papa heeft het ook...zie hem al gaan met zijn zwemband om haha
Kos, wanneer heb je de 20 weken echo? Het is niet fijn als je geen goed gevoel hebt over je zwangerschap. En dat flauwvallen is ook heel naar. Kan je nog wel goed werken?
Hai dames,

Kos, huh waarom een naar gevoel? Is dat omdat je jezelf niet helemaal goed voelt misschien? 27e toch je 20 weken echo? dat is al best snel gelukkig, maar misschien kan je even extra langs de VK voor die tijd.

Ha Dog weer terug, beetje bijgekomen?

Maandag was vriendlief ziek thuis (nog nooit gebeurd!) We hadden ook weer problemen met internet dus hij kon echt niet werken vanuit zijn bed ;) Dus ik kon Joy mooi even bij haar papa laten. Ze liep boven rond en had me toch een puinh gemaakt!

Speelding hebben we bij een plaatselijke soort Makro gekocht, leveren niet helaas... moet je zelf ophalen! Maar ik denk dat je het in NL ook kan vinden hoor. De glijbaan vind JOy nog wat eng, ben er zelf afgeweest en het gaat wel heel snel idd. Met Joy op schoot ook ;) ploften samen op de grond (waar gelukkig playground houten snippers liggen)

Hip, prima vakantie dus, zalig... ik heb ook een kleurtje van de plaatselijk noorderzon ;) helaas van het weekend niet bij kunnen werken, zondag vreselijk veel regen.

Bobbie, ooh zalig gehad dus, hmmm handig hoor oppas meenemen! de reis ging dus ook goed, perfect! Wij gaan volgende week vrijdag, vliegen om 7 uur 's avonds (duurt 5 uurtjes) dus ik hoop dat ze gaat slapen.

Kaatje, alles ok met Lukas dus! gelukkig... en ooooh even hard werken voor de verbouwing!

Bara ook druk met huis, wordt het al wat? Hier ook al heel veel schoentjes! Sommigen nooit gedragen en al te klein (schaam -gelukkig zijn dat niet de duurste)

Als ons huisje in NL af is (oooooooit) dan gaan we ook voor een sloep, heerlijk hoor, varen! Van het weekend baalde ik echt dat het nog niet gebouwd is, was anders echt wel naar NL gekomen. Vriend zat er de hele week al (zakelijk) en hadden we er mooi een zonnig weekend aan vastgeplakt, naja, komt wel.

Is nu beetje stil van de kant van de projectontwikkelaar, zeer frustrerend en irritant.

Joy heeft gisteren een uurtje meegedraaid op de 2-3 groep op het KDV, ging super! heleboel vriendjes zitten er al en omdat ze de oudste is van huidige 0-2 groep is ze er echt aan toe. Leuk!!! Verder gaat ze super en praat alles na ;) Het is wel een kleine (nou ja.... net gemeten en ze is al 94cm!) drama queen als ze iets niet mag zeg! stort zich werkelijk ter aarde.

Sanne, hommels vind ik nou weer niet eng. Eigenlijk vind ik ze wel een soort van lief en mooi hahah... hier zitten heeele grote! Ben alleen bang voor grote spinnen en wespen.

Hip, jij ook stoer! met een stuk keukenrol!! was het zo'n grote dan?
voor Kosmic!

Misschien herinner je het nog wel, maar ik ben rond dezelfde termijn als jij nu bent ook een paar keer flauw gevallen. En dat gevoel van dat er iets niet goed zit herken ik ook. Had niet voor niets veel moeite met maken van kamertje dat nu eindelijk (bijna) af is. Echt, het komt vast goed! Ondertussen gewoon lekker zoveel mogelijk je ding doen. Een blije mama is een blije baby.
Elza, ben nog niet thuis hoor. Dan zit ik nooit zo vroeg voor de pc. Hahaha.
Jongens, wat een saaie boel hier! Ik doe lekker mee en ben er ook maar even kort, want ga zo mijn meisje ophalen (en Chris uit bed sleuren). Vanmiddag lekker geluncht met een collega en net nog even muurtje in de babykamer overgeschilderd. Was toch niet echt tevreden hoe het eerst was. Nu wel! Straks muursticker van Ferm Living erop (die hebben ook superleuke behangetjes, voor de liefhebber) en dan kan de niet-meer-zo-heel-kleine man verhuizen.

Elza> Balen dat je huis in NL maar niet opschiet. Kun je niet iets ondernemen, dat het zo lang duurt? Het zou zo lekker zijn om hier ook iets voor jezelf te hebben lijkt me. Enfin, fijn dat Joy zo lekker meedraait met de grotere kindjes. Hier is het ook echt een feestje voor het meisje, die peutergroep. Ze heeft het er echt naar haar zin.

Bara> Lekker goedkoop, zo'n kind dat zo lang met zijn schoenen doet. Ik denk dat ik alweer nieuwe kan kopen en deze zijn pas een maand oud. Nou ja, niet vanwege dat ze eruit is gegroeid, maar omdat ze zo afgeragd zijn door het vele buitenspelen. Nick is dus ook lekker zuinig op zijn schoenen begrijp ik. Haha. Succes met het huis opknappen. Hopelijk straks alles helemaal naar wens.

Bobbie> Welkom terug!! Heerlijk joh, zo'n relaxte vakantie. (Foto's!!) Is je buikje in de tussentijd goed gegroeid? En zijn jullie al uit de naam?

Kosmic> Hoe was Emily's optreden en wat is het cadeau geworden? Voel je je al wat beter ook? Echt, straks heb je ook weer zo'n lief, klein, knap en bovenal gezond minimensje in je armen. Hou dat in gedachten.
Kosmic, dikke knuffel vanaf hier!! Vervelend dat je zo'n naar gevoel hebt. Hopelijk snel een 20 weken echo.

Elza, leuk dat joy bijna over mag naar de andere groep. Helemaal fijn dat ze het er al naar haar zin had!

En over een week al op vakantie, heerlijk zeg!!!!!!!!

Bara, Nick is zuinig dus op zijn schoenen!! Ideaal!! Nog even dan is het uitverkoop, ook lekker voordelig!!

Is het huis bijna klaar of moeten jullie nog even?

Kaatje, pfffff dat is echt zwaar werk!! Heb ooit ook wel eens geholpen met straten maar heb respect voor die mensen die dat elke dag doen hoor!!

Watse kwam vanmiddag met een Magnum ijs papiertje aanlopen, die lag op het terras, en zei: ijs, ijs!! Wist dus precies dat daar een ijsje in had gezeten. Wel grappig want dat woord had hij nog nooit gezegd. Zo zie je maar dat ze best veel weten!!
Volgens mij hoor ik watse ook weer rond stappen boven, heb trouwens gezien hoe hij weer IN het campingbedje klimt vanaf de grond MET slaapzakje aan! Ging heel beheerst, eerst een deel van de onderarm over de rand, zo tot de oksel toe, dan trekt hij zich als het ware wat op, pakt met zijn hand een zijkant van het bedje vast en slingert zo zijn benen over de rand.

hoop dat hij snel gaat slapen want wil nog even zeilen en manlief is ook bezig dus die kan er ook niet steeds heen.
nare gevoel kan ik niet echt goed omschrijven. Is een groot deel hormonen, ik ben dan gewoon wat meer down. Als ik ongesteld moet worden kan ik ook van die buien hebben...Heb wel eens met mijn koffer klaargestaan...ben dan gewoon niet zo rationeel en erg huilerig. Net als vandaag, halve dagen met zonnebril opgezeten omdat de kraan steeds openvloog...echo is verplaatst naar 31 mei, wilde perse emily er niet bij hebben.

RR: bedankt voor de knuffel, ik denk dat het een beetje het zelfde gevoel is. Maar goed je kamer is dus klaar, ja chris gaat niet meer weg! wat voor ene kleur is het geworden? Ferm leuke dingen. Emily moet nu maandag optreden, kado is een buggy en een maxicosi...ben niet zo goed met budgetten!

Doggie; alles goed, weer thuis? werk gaat goed, moet gewoon opletten dat ik niet te veel op 1 dag plan, dat kan ik gewoon nu niet handelen.

Elza; vertel mij wat over projectontwikkelaars, is bijzonder volk

waar wachten ze op? zoveel procent verkocht? nee toch?

ohh wat een lange dame, wat gaat het hard nu he met de ontwikkeling? ene hommels zo herkenbaar ,vind ze er gewoon lief uitzien,

Zal nog wat speelhuisjs googlen.

Janets; denk je, bizar he dat die kids zoveel oppikken, ook dingen waarvan jij denkt dat ze het niet kunnen weten! wat knap van Watse...je zal het niet aanmoedigen, maar eigenlijk super slim van hem! hoop dat hij zo stopt met spoken, kan jij even lekker varen! Heeft er ook al een kind ingezeten of alleen moeders nog?
hahaha, nee alleen moeders nog kosmic!! Ik liep naar de steiger en weg wind!! Ben nog wel een stukje de vaart uit geweest maar geen wind meer, dus dikke drijf partij. Wel rustgevend en relaxt hoor (kos, misschien moet je eens mee!!) Je hoort van alles in het riet ritselen en kikkers die naast je boot op duiken.

Rustig aan doen dus kosmic!! Laat die waterlanders maar gaan, je doet er niets aan, behlave vroeg naar bed gaan (ik kreeg er wel eens last van als ik een paar dagen te laat naar bed ging tijdens de zw.schap)
He bah kos, depri is niet fijn... Wat kan jou opvrolijken? Word je thuis beetje verwend? Misschien nog een tandje terug? bijna vakantie meid! Wat voor optreden heeft em? Of staat dat nu op hyves?

Oh dog, nee idd zag op hyves dat je nog niet thuis kan zijn

Janets, ohhh die watse toch! Heeft het klauterkunstje helemaal onder de knie! Boefie. Maar je hebt nog kunnen Zeilen dobberen. Water en natuur is zo rustgevend!

Kletsen gaat hier ook steeds beter, nog geen zinnen oor, maar veel woordjes (ook verbasteringen, waarom noemt ze een banaantje 'neineis' en vliegtuig 'siesui'??) in een brochure zag ze een kan limonade en zei direct: drinken! Zelfs de meest vreemd getekende vogel 'gogel!' of bloemetje worden hekent en benoemd.

Ik heb besloten dat ik op het kdv geen bijzondere traktaties maak. Is hier geen gewoonte en ik wil niet dat joy dan anders is... Of zo, dus ik bestel een taart met tekst en heb voor de leidsters een doosje met 2 bonbons waar ik een kaartje met bedankje aan maak, tis wel ff best.
Even bijgelezen ik loop weer behoorlijk achter de feiten aan...

Eerst een vraagje voor ik het vergeet. Volgens mij had Doggie een kussen van de Ikea wat speciaal voor kinderen was?

Het was heel plat ofzo? Weet iemand nog om welk kussen het ging? Draak wordt zo vaak 's nachts wakker en ik denk dat het oa komt omdat ze met haar hoofd tegen de spijlen butst...

Hahaha Kos, papa heeft het ook... Ben benieuwd of ze bandjes hebben in de maat van manlief

Vervelend dat je je er niet goed bij voelt en ook dat flauwvallen is niet echt prettig natuurlijk. lekker advies van de ha heeft hij nog bloeddruk gemeten of zo?

ook van mij een dikke knuffel!

hahahaahah Elza, ik moest zo lachen dat jij zelf ook van die glijbaan geweest bent! dat kan natuurlijk ook prima met die slanke billen van jou, maar ik zie je al helemaal gaan!!!

fijn dat het zo goed ging op de 2-3 groep van Joy. 94 centimeter... jeetje wat is die meid toch groot.

(ik vind hommels ook lief bijna aaibaar)

Wow Janets, wat verschrikkelijk knap van Watse dat hij ook in het campingbedje kan klimmen!! Voor jou allemaal niet zo handig, maar toch knap dat hij het voor elkaar krijgt!
Goedemorgen !

He wat naar Kos dat je bent flauwgevallen en dat je geen goed gevoel hebt bij je zwangerschap. In onze vk-praktijk wordt tot week 20 tijdens iedere afspraak met de echo gekeken. Als jullie praktijk ook een echoapparaat heeft zou ik de vk even bellen, ze zullen je vast willen geruststellen toch ? 31 mei is dan nog wel erg lang wachten vind ik zelf !

We hebben nog steeds geen naam bedacht RR, dus suggesties zijn nog steeds welkom

Ik heb dus net de 30-wekenecho gehad (ben nu 32 weken) om de groei van het kindje op te meten. Dat was allemaal goed gelukkig! Helaas ligt de kleine uk nog in stuit, terwijl ze meestal nu (rond 30-32 weken) al met het koppie naar beneden liggen, dus hij moet de komende weken wel gaan draaien !!

Bara, het wordt een jongen !!

Zo hee Kaatje bikkel hoor door je man te helpen met de tegels ! Ik heb wel een beetje last gehad van de jatleg, vooral de dag van aankomst, maar het viel me uiteindelijk wel mee. Het slapen ging erg goed, het was niet dat we niet konden slapen of midden in de nacht wakker werden, alleen dat we 's ochtends pas om 11 uur uit bed kwamen. Zondag hadden we alledrie weer ons ritme te pakken.
Elza, ook lekker bijna op vakantie, heerlijk hoor (ben alleen even vergeten waar de reis naar toe gaat).

En die Joy nu lekker aan het kletsen ! Wat leuk dat ze het naar d'r zin heeft in de nieuwe groep !
Hee kos hoe is het vandaag met je? Idd wat bobbie al zegt, ik zou even langs de vk gaan. Vaak word je dan wel gerustgesteld toch? Dat flauwvallen is ook vervelend zeg. Komt dat door te lage bloeddruk? Laat die man van je je dit weekend maar eens even verwennen.

Bobbie balen dat ie nog in stuit ligt! Hopelijk draait hij binnenkort. Een stuitbevalling zou ik zelf echt niet willen maargoed, daar hoef je nog niet aan te denken gelukkig. Je had de eerste keer geen ks toch ofzo?

janets jee die watse! waarom ligt ie nu eigenlijk in een campingbedje? volgens mij heb ik dat gemist. Heb je z'n bed verkocht ofzo..... Ben je dan niet bang dat dat bedje omkiepert? Dus hij gaat zelf 's avonds z'n bedje in en uit? vermoeiend! Je moet dan ook echt wachten tot hij slaapt.

Elza, geen bijzondere traktatie maar wel een taart dus! Dat is toch ook leuk? en die chocola voor de juffen!

Ik heb net de taart besteld (met foto er op) en ik heb de traktaties ook al voor het kdv. Heb het wel heel simpel gehouden hoor.

Ze hadden bij de hema vlinders en kikkers met een chocolaatje erin - zag er leuk uit vond ik en dan met een doosje jip en janneke erbij in cellofaan met een leuk strikje. Ze zijn nog zo klein ik vond dit genoeg. Als ze ouder zijn wordt het al ingewikkeld genoeg. In NY mocht je alleen cupcakes uitdelen. Wel lekker makkelijk, hoefde je ook niet na te denken

Julia, wellicht is een kussen de oplossing. je hebt ook van die bumpers die je in het bedje vast kan maken. Ik heb er ooit eens een bij ikea gekocht maar weet niet of ze die nog hebben. Heb het zelf eigenlijk nooit gebruikt. Ik hoor tess ook heel vaak tegen die spijlen gaan, maar ze wordt er niet wakker van.l

tess was echt jengelig vandaag. WAs ook al veel te vroeg wakker (half 7) is aan het kwijlen en snotterig. arm kind en arme moeder........ Ze ligt er nu in dus hopelijk slaapt ze even goed.

Ik ben gevraagd om klassenmoeder te zijn voor klas van zoon dus ik word meteen gebombardeerd met allerlei aktiviteiten die ik moet organiseren...... lekker dan! Er is nog een klassenmoeder maar die drukt haar snor een beetje.

TEss is al de hele tijd happy birthday aan het zingen. Blijkbaar zingen ze dat ook op het kdv als er iemand jarig is. Ook roept ze al hoeraaa en als ik zeg: wie is er bijna jarig? zegt ze heel hard TESS!!! Als ik vraag hoe oud word je? zegt ze TEE!!!

schattig.....
oja, ben dus aan het kijken naar al die houten loopfietsjes maar is toch vaak vanaf 3 jaar. Tess is al niet zo groot en ze heeft korte beentjes dus ik vraag me af of het wel past.... mmm

En moet nog wel een traktatie voor de juffen bedenken. Zal wel chocola worden net als jullie doen! haha. na-aper.
Kos, het schijnt dat dat gevoel normaal is bij een 2de, 3de of volgende zwangerschap. Dat je er toch meer over na gaat denken wat er allemaal mis kan gaan, dat het niet vanzelf sprekend is dat je over 9 maanden een gezond kindje in je armen mag houden. Ik heb dit zelf met de laatste zwangerschap erg gehad. Hoorde toen dat dit normaal is.

Hippie, fietsjes zijn inderdaad meer voor 3 jarige, of je 2 jarige moet dus aan de grote kant zijn. Norah draagt nu maar 92-98 en past niet op de loopfiets van haar broer. Hij heeft hem vorig jaar gekregen met zijn 3de verjaardag.

Bobbie, uk nog in stuit, kan nog goed komen natuurlijk, duimen maar!!

Ik heb de verjaardagsvisite voor zaterdag afgebeld. Norah is zo ziek van de waterpokken, hangerig en koorts, dat ik al blij ben als ze zaterdag weer een beetje zichzelf is. Dus maar een weekje verzet.
Kos, van mij ook een knuffel. Niet herkenbaar maar wel heel vervelend!

Ja Juul, ik heb ook wel's gedacht aan een kussen voor Tess toen ze wat slechter sliep. Je kunt het altijd proberen.

Hier wordt (klop klop klop) momenteel heel goed geslapen gelukkig maar Tess vind het ook lekker om op eén van onze kussens te liggen als ze 's morgens tussen ons in ligt.

Bobbie, hopelijk gaat je kleine mannetje nog draaien.

32 weken alweer...wordt tijd voor een buikfoto

Hip, is Tess verkouden of heeft ze last van haar tandjes denk je? Leuke traktatie toch? Hier wordt er ook gezongen op het kdv en mijn Tess heeft de hele week na haar verjaardag nog "hiep hiep hoera" gedaan in bed

Sneu Visje voor Norah! Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.

Verder weinig tijd om te reageren...kan het nauwelijks bijbenen hier op het werk...echt loeidruk.

Vroeg me even af, voor diegenen die het straks nodig hebben, hebben jullie je al ingeschreven voor de BSO voor als ze 4jr zijn? Het is nog een eind weg maar ik hoorde vorige week dat de BSO bij Tess d'r basisschool momenteel een wachttijd heeft van 2en half jaar !!!! Die wachttijd gaat dan voornamelijk om de naschoolse opvang...de voorschoolse en de tussentijdse opvang kan ze wel meteen instromen.

Ben er gisteren met Tess heen geweest om haar in te schrijven en we hebben meteen een kijkje genomen in de school waar ze straks heengaat. Ze vond het allemaal super-interessant en ik was zelf ook heel enthousiast. Lijkt me echt een superleuke school, zit een heel speelparkje bij met heuvels en een soort survivalbanen...echt grappig.

Had vanmorgen een gesprek met mijn manager en hij vroeg of ik eventueel interesse had om 4 dg te komen werken.

Heb aangegeven dat ik het sowieso niet doe voordat Tess op school zit, ik vind 3 dg kdv echt de max voor nu.

Ga er nog 's goed over nadenken maar het idee trekt me wel aan. Nu loop ik vaak de leuke projectjes mis omdat ik net te weinig uren maak en als Tess toch op school zit hoef ik ook geen 2 hele dagen meer thuis te zijn.

Tess was helemaal blij vanmorgen op het kdv, haar lievelingsjuffie is eindelijk weer terug van "zwangerschapsverlof" na 8 maanden!!! Ze kreeg al heel vroeg last van bekkeninstabiliteit en heeft ook nog ouderschapsverlof opgenomen dus is echt heel lang weggeweest.
Visje, jammer dat je de verjaardag niet kunt vieren, je hebt wel groot gelijk hoor! Rust in je eigen gezin is belangrijker dan het feest voor een ander door te laten gaan!!

Wat je zegt dat je veel meer angst hebt voor complicaties bij een 2/3 of 4 de zw.schap klopt wel, ik had dit vooral bij nr 3 en 4!!

Die fietsjes zijn idd vrij groot nog, Watse kan zich er echt net mee redden, maar die is ook wel groot (en super handig!!)

Hippie, wat goed van Tess dat ze dan twee roept!!

Watse ligt in een campingbedje omdat zijn ledikantje stuk is, moet man (nog steeds) maken! Dochter is erdoor heen gezakt!

en klassenmoeder?? Zoiets bestaat hier niet. Ach wel leuk toch?!

Julia, de hema heeft ook een kinderkussen!! Idd plat en iets kleiner dan een normaal kussen.

Bobbie, alweer 32 weken!!!!!?????? Huh, ik dacht net iets over de helft, dan heb je bijna al weer verlof!!

Ik ga trouwens ook die cookie monster cupcakes maken voor zondag, heb alles in huis en straks worden de laatste boodschappen bezorgd.

Vanavond met schoonzusje en schoonmoeder te winkelen, schoonzusje moet een outfit hebben voor een trouwfeest van haar schoonzusje (nee ik niet dus!!!) Wel lekker relaxt, hoef niets voor mezelf, ga lekker mee en zij maar passen!!
Leuk Sanne dat je wordt gevraagd om een dagje meer te gaan werken. Een teken van waardering lijkt me !

Ik had laatste gekeken voor de BSO, maar ik kan Sofie pas inschrijven als ze 3 is geworden helaas .....

Ach wat schattig Hip dat Tess al aan het zingen is ! Sofie had laatst een muts gemaakt ivm de 40-jarige bestaan van het kdv. Ze wilde m de hele tijd op en zei steeds 'Sofie jarig' 'Sofie jarig' En ze had van mijn moeder een diadeem gekregen. Als ze die in d'r haar doet zegt ze ook steeds 'Sofie jarig'. Echt cute !

Niet te hopen dat Tess ziek wordt !

Visje, beterschap voor Norah ! Groot gelijk om het feestje te verplaatsen, zo heeft ze er toch niets aan (en de visite ook niet).
heb net even zitten googelen op stuitligging, kon het niet laten, maar wordt er niet zo vrolijk van. Nou ja, eerst nog maar eens even zien of ie vanzelf draait, daarna zien we wel verder.
Sanne, goh, wat moet je dan vroeg inschrijven zeg!! God dat je het nu wel hebt gedaan.

Kan me voorstellen dat het voor je werk wel erg leuk is om 4 dgn te werken, maar als de kids op school zitten komt er na schooltijd wel weer veel bij, zwemles, dans of gym clubjes ect..! Ook kunnen ze dan bijna nooit met een vriendinnetje spelen, ja bij het vriendinnetje thuis, merk wel dat kinderen het ook erg leuk vinden om een vriendinnetje mee naar huis te nemen. Maar goed dat zijn gewoon een paar dingen die je evt.mee kan nemen in je besluit.

Fijn dat tess haar lievelingsjuf er weer is.

Bobbie, niet ggoglen!! Mijn 2-de heeft tot 37 weken in stuit gelegen, ik had al een tel.nr gekregen voor een afspraak bij een gyn. in amsterdam (was een expert op dat gebied) om daar heen te gaan om het kindje te draaien, maar is dus niet nodig geweest.

Er is nog genoeg hoop dus!!
Tnx Janets !!! Schijnt dat je met yoga ook wat kunt proberen (doe ik al) en ook Moxatherapie kunt toepassen (kan mijn vader toepassen), kan geen kwaad denk ik.
Nee Bobbie, NIET googelen!!!! Snap het wel hoor, ik google ook altijd alles maar je wordt er meer door gek gemaakt dan dat je gerustgesteld wordt. Dacht dat Mike van VWV ook heel lang in een stuit heeft gelegen en die is ook uiteindelijk nog gedraaid (daar baalde ze geloof ik van want die wilde graag een keizersnede).

Je kunt bij ons trouwens al vanaf de geboorte inschrijven voor de BSO dus wij zijn er gewoon nog laat bij haha....

Ja Janets, dat soort dingen weeg ik ook wel af. Ik zou dan die 4e dag ook kunnen verspreiden over de woensdag- en vrijdagochtend zodat ik die middagen gewoon thuis ben. En dan neem ik natuurlijk wel hulp voor in huis zodat ik 's middags dan ook echt vrij ben. Volgens mijn collega willen zijn kinderen nooit mee naar huis als hij ze op komt halen van de BSO dus dat vind ik dan wel weer grappig om te horen.

Zo te horen doen ze daar ook echt leuke dingen met de kids en in de vakantie maken ze zelfs uitstapjes naar bijv. het zwembad of speeltuin en bij slecht weer gaan ze wel's naar de film.

Nouja, ik hoef nog niet te beslissen...even goed over nadenken. Mss wil vriend wel een dag korter werken
nou sanne, dat zat ik net te bedenken toen ik het las, dat je dan misschien wel schooltijden kunt werken! dat zou echt ideaal zijn! Dat zou ik ook wel willen als ik weer ga werken. Woensdag is natuurlijk zowiezo een halve dag en hier vrijdag ook tot en met groep 4. Sommige scholen hebben vrijdag een hele dag en om de week vrijdag vrij. Weet niet hoe het bij jullie zit.

Wel leuk dat je werd gevraagd idd! Goed voor je ego.

Ik hoorde hier dat tess zowiezo op school wordt "aangenomen" omdat haar zus en broer er al op zitten. Heb ik er straks 1 in groep 1 en de oudste in groep 8. Grappig.

Visje, tuurlijk uitstellen! Wij vieren het ook zondag omdat we zaterdag al een borrel/feestje hebben van een vriendin die 40 wordt. Tess merkt het zelf echt niet! We houden het wel heel klei trouwens. Ouders, broertje en 2 of 3 vrienden. Anders is het meteen zo'n vol huis.... Dat komt volgend jaar wel.

Bobbie natuurlijk google je maar het is niet aan te raden...!!! Er is echt nog hoop! Ik was trouwens ook enigszins verbaasd dat je al 32 weken bent!!!! Moeilijk he namen.....pfff Wil je een beetje een aparte naam zoals Sophie??? ahhahhahahaha je snapt wat ik bedoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven