Golden egg diggers
vrijdag 6 mei 2011 om 22:13
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
87,5cm / 11kg
sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6
Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg
R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB
13/5/11
GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr
03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr
MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)
KathF: 24/08/1074cm /9000gr
Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
87,5cm / 11kg
sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6
Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg
R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB
13/5/11
GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr
03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr
MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)
KathF: 24/08/1074cm /9000gr
Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
donderdag 12 mei 2011 om 17:16
Nogmaals gefeliciteerd deb, leuk hoor!!
Ik denk dat ik de eerste oversla en gewoon direct aan de 2e begin, misschien werkt dat beter
En ja augustus is best snel gw, maar dan is het op een paar maanden na ook al drie jaar geleden dat ik met de pil stopte...
Maar je hebt je spiraalverwijderafspraak dus eerst weer gecancelled? Flauw zeg! Haha
Ik denk dat ik de eerste oversla en gewoon direct aan de 2e begin, misschien werkt dat beter
En ja augustus is best snel gw, maar dan is het op een paar maanden na ook al drie jaar geleden dat ik met de pil stopte...
Maar je hebt je spiraalverwijderafspraak dus eerst weer gecancelled? Flauw zeg! Haha
donderdag 12 mei 2011 om 18:30
Zo, ik heb hier net zo'n verkoper van zonnewering er weer uit weten te werken. Wat een zeikvent zeg. Ik had telefonisch een afspraak gemaakt. Of mijn man dan ook thuis was, nee, maar ik kan dat wel alleen beslissen (man zal het toch worst wezen welke kleur ik uitkies). Uiteindelijk komt hij op een bedrag, we onderhandelen een beetje en ik zeg uiteindelijk dat ik er over wil nadenken (hallo, lijkt me wel logisch voor zo"n bedrag). Nou.... hij wist het wel, had nooit een afspraak moeten maken als mijn man er niet bij is.... echt dat soort pressie middelen zijn aan mij niet besteed (en deze firma afgeschreven)
donderdag 12 mei 2011 om 18:33
Oh en tot overmaat is mijn meisje ook nog net op haar gezicht gevallen (zw ging een opstapje af en de tuin, gezicht naar beneden) dus nu heeft ze een schaafwond op en naast haar neus.
Het was maar even huilen, maar ze ziet er redelijk gehavend uit (en gisteren al mega schaafplek op knie bij go2, go1 zal morgen wel denken....)
Het was maar even huilen, maar ze ziet er redelijk gehavend uit (en gisteren al mega schaafplek op knie bij go2, go1 zal morgen wel denken....)
donderdag 12 mei 2011 om 19:11
Ja Maris, of een drieling? Dan heb je iedereen in 1x ingehaald! Hmm, werken valt dus zwaarder dan gedacht? Heb je al wat meer taken en verantwoordelijkheden, of gaat het daar juist mis?
Justdeb, nogmaals van harte!! Super zeg, dat het zo snel weer gelukt is!
Arme H, hopelijk trekt het gauw weg. Gelukkig heb je net foto's laten maken. Ik ben een keer met m'n gezicht over het asfalt geschuurd (racefiets ongelukje) vlak voordat de schoolfotograaf kwam. Best jammer.
Justdeb, nogmaals van harte!! Super zeg, dat het zo snel weer gelukt is!
Arme H, hopelijk trekt het gauw weg. Gelukkig heb je net foto's laten maken. Ik ben een keer met m'n gezicht over het asfalt geschuurd (racefiets ongelukje) vlak voordat de schoolfotograaf kwam. Best jammer.
donderdag 12 mei 2011 om 19:48
Dank jullie allen voor de felicitaties!!
Wij zijn echt superblij!
Maar het is ook nog wel weer onwerkelijk hoor!
Willen het proberen om weer zo lang mogelijk voor ons te houden, maar als ik sommigen moet geloven dat ze al vrij vlot beginnen te groeien bij een 2e, vrees ik het ergste voor mezelf
Dus ladies, jullie zullen het ook wel niet doen, dat weet ik ook wel, maar liever nog niets op haifs dus he!
Ben rond 20 januari uitgeteld als het goed is.
Meteen ook even een vraagje aan Duuv, aangezien jij zo'n leuk shirtje had voor D...
Wij willen nl ook een shirtje laten maken voor T, maar op welke site kun je dat doen??
En hoe vallen die maten?? Weet iemand dat?? Groot of klein?
Had al op r.ain.bow.bab.ies en op si.mply.col.ors gekeken, maar daar past niet de tekst die wij graag willen op het shirtje!
GW: ach die arme H, op dr gezichtje gevallen!
Maris: Het werken valt je dus zwaarder dan je van te voren dacht.. Balen dat het nog niet zo wil als je zelf graag zou willen.. voor jou!
Wij zijn echt superblij!
Maar het is ook nog wel weer onwerkelijk hoor!
Willen het proberen om weer zo lang mogelijk voor ons te houden, maar als ik sommigen moet geloven dat ze al vrij vlot beginnen te groeien bij een 2e, vrees ik het ergste voor mezelf
Dus ladies, jullie zullen het ook wel niet doen, dat weet ik ook wel, maar liever nog niets op haifs dus he!
Ben rond 20 januari uitgeteld als het goed is.
Meteen ook even een vraagje aan Duuv, aangezien jij zo'n leuk shirtje had voor D...
Wij willen nl ook een shirtje laten maken voor T, maar op welke site kun je dat doen??
En hoe vallen die maten?? Weet iemand dat?? Groot of klein?
Had al op r.ain.bow.bab.ies en op si.mply.col.ors gekeken, maar daar past niet de tekst die wij graag willen op het shirtje!
GW: ach die arme H, op dr gezichtje gevallen!
Maris: Het werken valt je dus zwaarder dan je van te voren dacht.. Balen dat het nog niet zo wil als je zelf graag zou willen.. voor jou!
donderdag 12 mei 2011 om 20:35
Trusten becks,
justdeb, gewoon 4 dagen eerder bevallen dan, dat worden dan hele meisjes (vind Becky ook volgens mij )
Volgens mij hebben ze bij de prenatal ook shirtjes met zo"n tekst. (maar jullie willen een helemaal eigen tekst?)
En ik wilde net enthousiast gaan krabbelen op je haives, verdorie...
justdeb, gewoon 4 dagen eerder bevallen dan, dat worden dan hele meisjes (vind Becky ook volgens mij )
Volgens mij hebben ze bij de prenatal ook shirtjes met zo"n tekst. (maar jullie willen een helemaal eigen tekst?)
En ik wilde net enthousiast gaan krabbelen op je haives, verdorie...
donderdag 12 mei 2011 om 20:37
Trusten becks..
Deb, ik had hem besteld op http://www.kidsers-kinderkleding.nl/rubriek?id=33
Werd ook nog snel bezorgd.. heb hem besteld in 86/92, D heeft nu maat 92 en die valt goed.
Man ook helemaal enthousiast?
Deb, ik had hem besteld op http://www.kidsers-kinderkleding.nl/rubriek?id=33
Werd ook nog snel bezorgd.. heb hem besteld in 86/92, D heeft nu maat 92 en die valt goed.
Man ook helemaal enthousiast?
donderdag 12 mei 2011 om 20:38
quote:germanwings schreef op 12 mei 2011 @ 12:31:
Oh men, door jullie gelul over vakantie krijg ik ook echt zin! (en ben ik zo naief om te denken dat zo"n lange vleigreis best goed gaat?).Nou ja, we gaan straks in ieder geval eerst 2 weekjes naar schwarzwald. En ik hoop echt dat vent weer bij draait voor wat betreft komende winter.Naar Alaska hebben we 10 uur gevlogen ongeveer enkele reis en is mij heel erg meegevallen! Maar goed, I. was toen 8 maanden en kon nog niet lopen en zo natuurlijk, dus dat is misschien nog anders...
Oh men, door jullie gelul over vakantie krijg ik ook echt zin! (en ben ik zo naief om te denken dat zo"n lange vleigreis best goed gaat?).Nou ja, we gaan straks in ieder geval eerst 2 weekjes naar schwarzwald. En ik hoop echt dat vent weer bij draait voor wat betreft komende winter.Naar Alaska hebben we 10 uur gevlogen ongeveer enkele reis en is mij heel erg meegevallen! Maar goed, I. was toen 8 maanden en kon nog niet lopen en zo natuurlijk, dus dat is misschien nog anders...
donderdag 12 mei 2011 om 20:48
Deb wat super leuk voor jullie! Man ook helemaal ondersteboven? I. heeft nu al meerdere t-shirtjes met grote zus erop, cadeau gekregen.
GW I. heeft ook een week of 2 geen melk gedronken. Nu wel weer, alleen drinkt ze tegenwoordig koude melk ipv warme melk. Had wel op het kdv gezegd dat ze haar bij het brood tussen de middag geen sap mochten geven als ze geen melk wilde. Dan maar extra sap/water bij het fruit eten en zo, maar anders was ik bang dat ze nooit meer melk zou willen.
Hier de beslissing voor een 2e ook wel snel aangezien I. zo makkelijk is. En daarbij is man een stukje ouder dan ik. En we vonden het wel praktisch dat als I. in een skiklasje kan, we dan niet jaren hoeven te wachten voordat R. ook kan (en zo ook zwemles, dat soort dingen)
Hey Maris goed dat je er bent!
Vandaag laatste dag kraamhulp gehad. Kleine R. doet het super goed, nog 20 gram onder haar geboortegewicht. Ligt nu in de box te kijken maar dat mag ook wel na de hele dag bijna alleen maar geslapen te hebben tussen de voedingen door. Pfff ik weet helemaal niet meer hoe dat bij I. dan was, ook alleen maar slapen? Borstvoeding gaat nu erg goed, ben er zo blij mee!
GW I. heeft ook een week of 2 geen melk gedronken. Nu wel weer, alleen drinkt ze tegenwoordig koude melk ipv warme melk. Had wel op het kdv gezegd dat ze haar bij het brood tussen de middag geen sap mochten geven als ze geen melk wilde. Dan maar extra sap/water bij het fruit eten en zo, maar anders was ik bang dat ze nooit meer melk zou willen.
Hier de beslissing voor een 2e ook wel snel aangezien I. zo makkelijk is. En daarbij is man een stukje ouder dan ik. En we vonden het wel praktisch dat als I. in een skiklasje kan, we dan niet jaren hoeven te wachten voordat R. ook kan (en zo ook zwemles, dat soort dingen)
Hey Maris goed dat je er bent!
Vandaag laatste dag kraamhulp gehad. Kleine R. doet het super goed, nog 20 gram onder haar geboortegewicht. Ligt nu in de box te kijken maar dat mag ook wel na de hele dag bijna alleen maar geslapen te hebben tussen de voedingen door. Pfff ik weet helemaal niet meer hoe dat bij I. dan was, ook alleen maar slapen? Borstvoeding gaat nu erg goed, ben er zo blij mee!
donderdag 12 mei 2011 om 20:51
donderdag 12 mei 2011 om 21:55
quote:_maris_ schreef op 12 mei 2011 @ 17:16:
Briljante oplossing! Dat die niet eerder bedacht is! "Is t je eerste?" "Nee, die lukte niet zo goed, dus toen zijn we maar meteen aan de 2e begonnen.."
Hmm, werken is dus nog niet zo'n succes? Ongelooflijk he, dat dat zo'n heftige impact heeft.. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer kunt zeggen dat je er weer helemaal bent!
En op Funda kijken is leuk! Lekker blijven doen tot jullie je droomhuis vinden!
Justdeb, geweldig meisje! Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is, dat komt vast wel na de echo.
Hus, wat fijn dat de bv het zo goed doet!! Nou ja, dat R. het zo goed doet dan..
GW, ik denk dat jij dat het beste kunt inschatten. Ik weet wel dat ik op dit moment echt niet met F. op schoot in een vliegtuig moet gaan zitten, kleine wervelwind.. Maar misschien dat H. dat wel trekt, dat weet jij het best..
En ik zeg dit nu, maar ik ga in juni en in september dus wel met haar in een vliegtuig zitten.. Eerst maar eens proberen hoe het werkt. Ik let overigens wel op de vliegtijden, ga niet op die achterlijke tijden vliegen, maar gewoon overdag of vroeg in de avond.
Morgen een dagje vrij, ook zonder man en kind. Nu zou onze nieuwe schoonmaakster komen, maar haar kind is ziek, grrr.. Nu moet ik zelf weer gaan schoonmaken.. Nou ja, in ieder geval naar de kapper, fijn!
Briljante oplossing! Dat die niet eerder bedacht is! "Is t je eerste?" "Nee, die lukte niet zo goed, dus toen zijn we maar meteen aan de 2e begonnen.."
Hmm, werken is dus nog niet zo'n succes? Ongelooflijk he, dat dat zo'n heftige impact heeft.. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer kunt zeggen dat je er weer helemaal bent!
En op Funda kijken is leuk! Lekker blijven doen tot jullie je droomhuis vinden!
Justdeb, geweldig meisje! Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is, dat komt vast wel na de echo.
Hus, wat fijn dat de bv het zo goed doet!! Nou ja, dat R. het zo goed doet dan..
GW, ik denk dat jij dat het beste kunt inschatten. Ik weet wel dat ik op dit moment echt niet met F. op schoot in een vliegtuig moet gaan zitten, kleine wervelwind.. Maar misschien dat H. dat wel trekt, dat weet jij het best..
En ik zeg dit nu, maar ik ga in juni en in september dus wel met haar in een vliegtuig zitten.. Eerst maar eens proberen hoe het werkt. Ik let overigens wel op de vliegtijden, ga niet op die achterlijke tijden vliegen, maar gewoon overdag of vroeg in de avond.
Morgen een dagje vrij, ook zonder man en kind. Nu zou onze nieuwe schoonmaakster komen, maar haar kind is ziek, grrr.. Nu moet ik zelf weer gaan schoonmaken.. Nou ja, in ieder geval naar de kapper, fijn!
donderdag 12 mei 2011 om 21:56
En o ja Beck, een planning hebben we hier nog niet echt. Denk als F. ongeveer een jaar is ofzo..? Maar goed, ben nog niet ongesteld, dus t moet eerst maar weer eens op gang komen, en Moom heeft gelijk, de snelle 2e-dames hadden natuurlijk ook een snelle eerste.. En ik sta natuurlijk wel in de onderste helft van de tabel..
donderdag 12 mei 2011 om 22:20
Ik ga zo maar eens mijn mandje in. Heb morgen een hele drukke dag... aangezien er een zieke is op de zaak...
Normaal sta ik om 7 uur op en doe ik lekker rustig en tegen iets voor half 9 ga ik M. eens naar het kdv brengen..
Maar morgen moet ik heel erg opschieten, zodat ik rond 8 uur / half 9 op kantoor ben..
Normaal sta ik om 7 uur op en doe ik lekker rustig en tegen iets voor half 9 ga ik M. eens naar het kdv brengen..
Maar morgen moet ik heel erg opschieten, zodat ik rond 8 uur / half 9 op kantoor ben..
donderdag 12 mei 2011 om 22:22
Mijn zwager en schoonzusje hebben ook zo’n tentje als campingbedje, maar J1 vindt het er verschrikkelijk in. In ons eigen campingbedje geen probleem, maar hij wil daar niet in het tentje, begint van te voren al te spartelen.
Maris, vervelend dat het op het werk nog niet zo goed gaat.
Gw, wat vervelend van die verkoper zeg. Daar heb ik echt zo’n hekel aan
Deb, nogmaals gefeliciteerd!
Ik had voor J1 ook een shirt, maar weet niet meer waar gekocht. Shirt viel iig wel erg klein.
Ik zou het hier niet zien zitten om te vliegen met J1. Die gaat echt geen uren stil op schoot zitten.
Husk, volgens mij is het heel normaal dat kindjes de eerste weken alleen maar eten en slapen. Pas na een paar weken zijn ze ook nog even wakker na de voeding.
Ik heb wat extra uurtjes op het werk weten te scoren in juni, juli en augustus, +- 6 uur per week extra. Ik wil graag vast wat extra uren maar dat kan niet, maar er stonden nu nog zoveel diensten over dat ik mocht uitzoeken welke ik wilde doen en dan zou ik ze extra betaald krijgen.
Ik zal de hond uitlaten, J2 de fles geven en slapen gaan.
Trusten
Maris, vervelend dat het op het werk nog niet zo goed gaat.
Gw, wat vervelend van die verkoper zeg. Daar heb ik echt zo’n hekel aan
Deb, nogmaals gefeliciteerd!
Ik had voor J1 ook een shirt, maar weet niet meer waar gekocht. Shirt viel iig wel erg klein.
Ik zou het hier niet zien zitten om te vliegen met J1. Die gaat echt geen uren stil op schoot zitten.
Husk, volgens mij is het heel normaal dat kindjes de eerste weken alleen maar eten en slapen. Pas na een paar weken zijn ze ook nog even wakker na de voeding.
Ik heb wat extra uurtjes op het werk weten te scoren in juni, juli en augustus, +- 6 uur per week extra. Ik wil graag vast wat extra uren maar dat kan niet, maar er stonden nu nog zoveel diensten over dat ik mocht uitzoeken welke ik wilde doen en dan zou ik ze extra betaald krijgen.
Ik zal de hond uitlaten, J2 de fles geven en slapen gaan.
Trusten