Techwood wasmachine kopen?

12-05-2011 16:14 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik ken dit merk niet. Ik weet niet hoe groot jouw budget is, maar ik heb regelmatig dingen besteld (koelkast, diepvries) via www.modern.nl

Zij hebben goede spullen en al een wasmachine voor 255 euro.

Tot nu toe nooit klachten gehad. Eén keer had ik via hen een MP3 besteld en die deed het niet. Na een mail te hebben gestuurd, werd de MP3 notabene omgeruild aan de deur. M.a.w. zij kwamen hem dus omruilen thuis!
Nooit gehoord van dat merk.

Kijk eens rond bij consumentensites, misschien dat er daar meer over bekend is.
Geen ervaring met het merk, maar de Techwood WM1042CB1 heeft wel een laag toerental. Deze bedoel je toch, is namelijk de goedkoopste die ik kan vinden.

Op de site van Neckermann staan trouwens een aantal reviews.

Kun je niet goedkoop een tweedehands wasmachine kopen op marktplaats?
Je kunt ook een wasmachine kopen bij de kringloopwinkel of via marktplaats.
Kan je niet beter een 2e hands wasmachine kopen van een goed merk? Heb net even voor je op google gekeken naar gebruikerservaringen maar niets te vinden.
http://www.modern.nl/Witg ... hine-WMB51220/133/436844/
Mijn opa werkt in een kringloopwinkel en daar komen veel goede wasmachines binnen. Worden ook nagekeken. Mijn opa heeft voor 150 gulden een Miele gekocht en die staat er bijna 10 jaar later nog!
Ik ken het merk niet. Maar ik heb zelf ook nooit een duur model gehad. Momenteel hebben wij een LG, dat was twee jaar terug de beste keus van de Consumentenbond. En hij was niet duur. Daarvoor hebben we tien jaar een Indesit gehad. Nooit problemen mee, tot de lagers het begaven...

Mijn ouders hadden altijd Miele. Dat was echt drama. Daar is zo vaak een monteur bij geweest, elke keer ging er wat anders kapot. Kortom: een A-merk zegt niet altijd alles, B-merken doen het meestal ook gewoon prima.
Hee is Modern weer online? Het bedrijf was nog niet zo lang geleden failliet verklaard namelijk. Ik vond dat erg jammer, wij kochten daar alles (van Nespresso tot wasmachine).

Scheer en Foppen zou het geloof ik overnemen, maar ik wist niet dat het onder dezelfde naam zou gebeuren.
Ik heb er veel gekocht en ben zeer tevreden over de spullen en hun service!!
ik zou eerder voor een tweedehands a-merk gaan ipv van een nieuwe b of c-merk.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 12 mei 2011 @ 17:02:

Hee is Modern weer online? Het bedrijf was nog niet zo lang geleden failliet verklaard namelijk. Ik vond dat erg jammer, wij kochten daar alles (van Nespresso tot wasmachine).

Scheer en Foppen zou het geloof ik overnemen, maar ik wist niet dat het onder dezelfde naam zou gebeuren.Dat is ITS.
.
Kijk anders even op www.kieskeurig.nl
Nee Modern is echt failliet geweest, want die melding kregen we op de website toen we wat wilden zoeken.

It's ook, dat was van hetzelfde bedrijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven