Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Taylor koop jij nooit bij fragrancesx.com? daar is hij maar 18,- voor 100 ml.. heb hem nog nooit geroken maar hij lijkt mij wel lekker!

Dus misschien bestel ik hem daar ongeroken! hou wel van een gokje ha, ha
Hihi die Taylor...maakt iedereen verslaafd aan Fantasy!

Vandaag Obession CK heb m weer helemaal herontdekt!

Ik wilde gisteren samples bestellen bij Celeste, maar die mogelijkheid was er niet meer in de webshop??? Wel jammer! Kun je bij Lianne Tio ook samples bestellen? Dacht het niet hè?

Morgen wordt het alweer lekkerder weer, geniet ervan!
Goedemorgen allemaal,

Je ruikt goed Enigma vandaag !

Taylor,gefeliciteerd met je nieuwe aankoop,klinkt erg goed . .Zeker lang en dat is niet prettig .Zou binnen een paar dagen rond kunnen zijn toch .Ga straks Fantasy bestellen .

Net Cristalle Eau Verte geprobeerd van je testertje , lekker,maar zal denk ik niet een nieuwe aankoop worden .

Nu een uurtje op ,maar ruik hem nog maar vaag ..

Geen ervaring bij fragrancesx.com Hopeful ,wel super goedkoop trouwens.Hebben jullie goede ervaringen met deze site ?

Vandaag weer in Fantasy ,bleef heel de dag gisteren hangen en rook nog een vleugje voordat ik net ging douchen .

Toppertje hoor en is ook erg goed ontvangen bij aanhang .

niet dat ik mij daar echt veel van aantrek ,al is het wel leuk om te horen .

Fijne dag en nachhh

liefs

Plom
Hoi hoi,

Hopeful nee ik bestel zelf nooit bij fragrancesx.com

De internet parfumerie is altijd oke, ik bestel er eigenlijk altijd als ik een geur wil kopen.

Plom lekker he..? Ik krijg ook altijd complimenten met deze geur, is net wat jij zegt leuk, maar op zich trek ik me er verder ook niets van aan wat mensen ervan vinden

Als ik lege buisjes heb zal ik je een tester sturen van de Rituals alhoewel ik denk? dat je deze te licht vindt! Nr 07 is zwaarder.

In Fantasy vandaag Blijft toch mijn nummer 1.

Enigma, ik bestel nooit bij Celeste, maar wat raar. Weet idd dat ze wel proefjes verkochten, mss even mailen? Je ruikt lekker!!

Fijne dag!
Goedemorgen,

Taylor, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, leuk!

Vandaag in L'Eau Trois - Diptyque.

Fijne dag!

anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 21:43
Reden: privacy
% gewijzigd
klinkt goed Taylor, die geur van Rituals!

en fijn dat Fantasy ook bij Plom zo goed bevalt, hij is echt heel lekker en blijft inderdaad lang hangen!

Ik heb m bij FragranceX gekocht, ben heel tevreden over FragranceX, gratis verzendkosten als je couponcode free meegeeft, alleen duurt het soms wel een maand tot je de bestelling binnen hebt.

Nog even over Celeste,

ik heb ze gemaild, er stond inderdaar nog wel de optie samples, maar als je daar dan klikte, was die categorie leeg, maar blijkt dat de lege buisjes op zijn, vanaf volgende week is het weer mogelijk.

Kan ik even wat jasmijngeuren voor een vriendin bestellen.

Vandaag weer in Obsession! (ook van FragranceX by the way)

Fijn weekend en fijne koninginnedag allemaal!
oh en wat ook leuk is aan fragranceX (nee, heb echt echt echt geen aandelen, hihi)

ze hebben er ook best bijzondere geuren die je niet zomaar bij elke parfumerie kan kopen.
Ik heb ook hele goede ervaringen met fragranceX hoor! heb 2 wkn geleden een fles van 100 ml burberry britt besteld voor 25,00 (tester) in de winkel 50,00! scheelt toch weer! heb hem alleen nog niet binnen dus je moet wel geduld hebben dus!

Vind ik trouwens ook een topgeur!
Goedemorgennnnn

Gisteren in: Dior, addict.

Vandaag: white musk.

Fijne Queensday !

X
Goedemorgen,

Vandaag in Patchouli Leaves - Montale (proefje).

Patchouli Leaves: patchouli, amber, labdanum, oak, vanilla, white musk.

Mooie geur, meer amber dan patchouli, hij doet op mijn huid sterk denken aan Ambre Sultan van Serge Lutens.

Fijne dag!

Goedemorgen,

In Ed Hardy Hearts & Daggers - Christian Audigier vandaag.

Hele fijne dag allemaal!
Hoi hoi,

Vandaag in Issey Miyake a scent by Issey Miyake ,proefje van Taylor.Heerlijk !

Gisteren in Fantasy ,ook dankzij Taylor .Moet fles nog bestellen ,opschieten ,want proefje raakt op

hele fijne zonnige dag

liefs

Plom
Hoi hoi

In Coco - Chanel EDT

Gauw bestellen Plom!

Fijne dag!!
Goedemorgen,

Vandaag in Innocent Rock - Thierry Mugler.

Innocent Rock: grape liqueur, lychee, black pepper, red rose.

Fijne zonnige dag!

Goedemorgen !

Flinke kater , kwam vanochtend 9 uur thuis en ben even eerst maar gaan eten en hier tiepen

Ik heb overings een cavia van 6 weken oud, eindelijk! het is een vrouwtje en Plom, heb haar niet naar jou vernoemd omdat ik dat leuker voor een hamster vind, maar mijn babycaafje heet dus: Miep, nu nog Miepje Foto's staan op hyves meiden

Plom, hup in de bestelmodus !

Vandaag: ja eh.... ik ga m'n nest in nu, en vanmiddag, heb ik een jamsessie, dus ik moet weer op de been en dan ga ik in REM.

Fijne dag!

X
Welterusten, Girl!
Een aantal nieuwe geuren!

Van Rochas: Muse de Rochas.

Een floral-oriental met: bergamot, orange blossom, peach, mango, banana leaves, cinnamon, narcissus, styrax, sandalwood, vanilla, white musk.

Van Givenchy: Dahlia Noir.

Een chypre-floral met: mandarin, pink pepper, mimosa, rose, iris, patchouli, sandalwood, tonka bean, vanilla.

Van Memo: Shams.

Een oriental met: ginger, saffron, pepper, cypriol oil, vetiver, styrax, labdanum, Tolu balsam, tonka bean, birch, oud.

Van Emanuel Ungaro: Diva Rose.

Een floral met: bergamot, lychee, rose petals, lilac, crushed leaves, freesia, Bulgarian rose, woodsy notes, amber, musk.

Van La Perla: Divina.

Een fruity-floral met: mandarin, orange blossom, champagne, wild strawberries, rose, jasmine, amber, vanilla, musk.

Van Carthusia: Carthusia Lady.

Een chypre-floral met: bergamot, peach, iris, jasmine, cyclamen, ylang ylang, lily-of-the-valley, sandalwood, patchouli, musk.

Hoi hoi

Uitgeslapen Girl..?

Mooie geuren Dalida, leuk, de updates!

In Trouble eau Legere - Boucheron vandaag!

Fijne dag!
Morning allemaal,

Girl ,verstandig,stel je voor,straks blijkt ze een erg intelligente hamster te zijn te zijn en dan Plom[piedom] als naam ?

En ben je al wakker ?

Taylor,we zijn een parfumsetje vandaag [oeps dat was gisteren ].Niet helemaal,heb de EDP Coco op ,alles weer op dat bedje van de bodylotion en deo.Moet nog steeds Fantasy bestellen ,ben druk met vakanties bezig en weekendjes weg op de pc .

Dalida, Dat ziet er weer erg goed uit !

Berteke...hoe gaat tie ?

allemaal een fijne dag

liefs

Plom
Goedemiddag,

Vandaag in Frapin 1697 Parfum Absolu - Frapin.

Fijne dag!

Goedemiddag meiden !

Hahaha, nou de Jamsessie ben ik doorgekomen al lag ik weer vanacht pas om 1.00 op bed, maar ik heb het op 3 wijn uitgehouden. De foto's van de Jam staan op mijn hyves

Plom, ja plom klinkt leuker voor een hamster dan m'n nieuwe baby cavia, ze is zo lief echt nog een ukje, maar ze kan 1200 gram worden dus ik weeg haar gewoon om de maand.

Oja Plom: je hebt een hele mooie Symphatie of the devil gemist, we hadden een longversion. Ook Knocking on the heavens door van Dylan gedaan, ging goed, heb 3 nummers gezongen en tegelijk gespeeld, 2 nummers alleen gebast en 1 nummer gezongen I'm a creep whhaahha.

Taylor merci, je reactie op facebook!

En ja ben uitgeslapen

Vandaag gewerkt, was leuk! Ik was overings in: The One Dolce&gabanna

Fijne avond straks!

X
Hoi hoi,

Leuk Girl, je foto's op hyves!

Ben vandaag in Un Jardin Sur Le Nil Hermes. (favoriete zomer geur, nu al)

Fijne dag!
Goeiemorgen ,

Zit mij kapot te ergeren aan internet vandaag ,pc doet niet wat ik wil .Fout zal wel 20 cm naast het toetsenbord zitten ,pffftt

Girlxxx,ik ga je zoeken op hyves ,ben reuze benieuwd naar je nieuwe aanwinst en de rest natuurlijk :-).Klinkt goed je jamsessie .

Vandaag weer into Sun

fijne dag allemaal !

liefs

Plom
Goedemiddag,

Plom, vakantie al geboekt?

Girl, foto's gezien, leuk!

Vandaag in Apparition - Emanuel Ungaro.

Fijne dag!

Goeiesmorgesssssssssss

Taylor, merciiiiii !

Dalida, thank you!

Plommmetje, wat een verrassing, ik vond het zo leuk, had ik niet verwacht! echt super de super!

Zo, uhm.... vandaag, naar de kapper toe, en ik ga in, klinkt vreemd, maar in maya EDT, kennen jullie dat ? heb ook een zeepje tussen mijn kleding liggen, vind het een fijn geurtje

Fijne dag!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven