Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier maar weer verder

Suze: Ben benieuwd!

Compu: Klinkt goed, en als je er wat aan hebt is dat alleen maar fijn.

Het is eigenlijk heel triest dat jij hem die schop moet geven.

Hij zou zichzelf eens een flinke schop onder zijn reet moeten geven, het is toch geen kleuter. Het lijkt me heel zwaar om overal in je eentje voor te staan.

Kokos: waar hang je uit?
Bambino, ik ben wat laat maar niet minder welgemeend: van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! Was je weekendje weg leuk?

Compu, even je vraag uit het andere topic. Ja,ik kom dat heel veel tegen dat mensen niet in schatten dat Mr J een ontwikkelingsachterstand heeft. Hij ziet er natuurlijk ook heel normaal uit. Dat is een voordeel en een valkuil. Enerzijds is het fijn dat mensen niets zien (en niet gaan staren), aan de andere kant verwachten ze wel veel van hem. De kinderarts zei dat als ik vervelende vragen wilde omzeilen dat ik het beste kon zeggen dat hij een spraakhandicap heeft. En dat doe ik nu dus ook en dat vind ik wel fijn gevonden van de arts.

MrJ is niet echt heel erg gek op dieren, alleen onze eigen katten ik denk dat hij de tractor het leukste vond op de boerderij. Als ik naar de kinderboerderij ga, dan merk ik al dat hij baalt van het verplichte rondje langs de konijnen en geiten, hij wil het liefste meteen naar de speeltuin

Jinny, succes vandaag bij de arts van jongste! Hoe gaat het nu met oudste?
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, dat klinkt goed wat de arts zei. Fijn ook dat je dan meteen een zegje klaar hebt en niet hoeft te schutteren.

Compu, lijken me fijne tips die je hebt gekregen. Sommige dingen zijn zo voor de hand liggend he, lastig alleen om hier heel strak en consequent mee om te gaan denk ik.

Buik van jongste is goed. Fijn, geen enge dingen die naar boven zijn gekomen. Gewoon doorkwakkelen dus met hem tot hij er miscshien overheen is gegroeid.

Oudste is heel slapjes en pips (en wat bokkig), gaat de goede kant op dus. Is denk ik hetzelfde soort griepje waar jongste mee thuis kwam dit weekend.
belangrijk werkonderdeel waarom Jinnyman in den vreemde is voor werk is kapot. Opleiding verschoven naar vannacht en misschien naar dit weekend. Nou ja, we zullen zien. Spijkerpoepen kan ik ook zonder hem .
Oh
Heb een stukje op de groep gezet. Mijn klomp is stuk.

Jin, ik weet niet eens meer wat ik moet schrijven. Ik hou het bij een dikke

En een voor goede buik van Jongste, dat is fijn!!
Je hoeft niks te schrijven hoor, ik ben het gewend .

Boys spelen nu schooltje. Oudste is woensdagochtend naar de grote school geweest en heeft een uurtje les gehad (school begint hier bij groep 3). Hij deed het heel erg goed zei zijn juf. Ze wil dat we alles in het werk gaan stellen om hem naar naar school te krijgen vanaf augustus. We zullen zien.
Spreekt hij nu volledig Jinnylands taal trouwens? Of zijn er nog wel dingen die hij niet kan zeggen?
Hij spreekt echt goed beide talen (wie had dat ooit gedacht he). Hij heeft er ook aanleg voor. Je hoort in het Nederlands wel een kleine Jinnytaal invloed, heel grappig is dat.

Hoe is dat bij Ceetje?
Ja want hij praatte heel laat hè, hij werd echt boos ook meen ik me nog te herinneren dat je dat wel eens schreef als het hem allemaal niet zo snel lukte toch?

Wat schattig, Jinnytaal-accentje

Ceetje schakelt ook zonder problemen om.
Mal: Dank.

Ja onwijs leuk gehad. Zal wel wat foto's op de groep zetten!

Jin: Fijn dat met de buik alles goed is, toch weer een opluchting denk ik. aan de andere kant is aan rommelen ook helemaal niet fijn.

Fijn dat oudste weer aan de betere hand is.

Sta je er zelf ook wel achter om hem al naar groep drie te laten gaan?

Star: Mijn klomp is ook gebroken
Ik had gisteren ook weer wat hoor.

Ik werd om 19 uur overvallen door een moeheid dat ik dacht even 5 minuten liggen..... wordt ik om half 12 wakker... met gevolg dat ik dus vannacht aan het stuiteren was en toen ik eindelijk weer sliep me dus versliep erruggg handiggg
Lekker gewerkt dus vannacht Bam?
quote:Star schreef op 12 mei 2011 @ 19:26:

Lekker gewerkt dus vannacht Bam?

Haha nee, mocht niet van mezelf.

Heb dus zo,n beetje de hele nacht tv gekeken, die we steeds opnemen, maar waar ik dus nooit aan toekom... vannacht dus wel
O leuk, wat heb je gekeken?
topchef proffesionele keuken geloof ik dat het heet.
Jin: Wel vanavond stemmen he op onze 3 J's ?
Topchef jonge professionals natuurlijk
Ja dat bedoel ik, ik dacht al dat e riets niet klopte, hahaha

ik geloof dat ik 4 weken achterloop met kijken
De finale is al bijna afgelopen bij wijze van
Mal: Zaterdag ga ik de uiltjes ophalen.
quote:Star schreef op 12 mei 2011 @ 19:40:

De finale is al bijna afgelopen bij wijze van

Zou mij niet verbazen als het echt zo was

Kijk jij het ook?
Met Ceetje meestal. Die ziet ook altijd wel ergens op straat Julius Jaspers lopen en dat gaat ze dan roepen
Hahaha humor!

Juul vind het ook leuk, alleen ik wat minder om samen met hem te kijken, want ik krijg nogal veel vragen van Juul als ze met vlees of vis bezig zijn....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven