Simpel hotel Parijs
donderdag 12 mei 2011 om 23:08
Hallo!
Deze zomer wil ik een paar dagen naar Parijs. Ik ga in mijn eentje, heb niet veel geld te besteden, maar ook niet veel eisen. Het hotel moet schoon zijn en niet in een onveilig achterafsteegje liggen, verder boeit het me allemaal niet zoveel, ik hoef er alleen maar te douchen en te slapen. Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus ben benieuwd of er mensen zijn die tips hebben! Ik hoor ze graag.
Deze zomer wil ik een paar dagen naar Parijs. Ik ga in mijn eentje, heb niet veel geld te besteden, maar ook niet veel eisen. Het hotel moet schoon zijn en niet in een onveilig achterafsteegje liggen, verder boeit het me allemaal niet zoveel, ik hoef er alleen maar te douchen en te slapen. Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus ben benieuwd of er mensen zijn die tips hebben! Ik hoor ze graag.
donderdag 12 mei 2011 om 23:15
donderdag 12 mei 2011 om 23:19
donderdag 12 mei 2011 om 23:22
Net buiten parijs ligt Val d'Europe, heel groot winkelcentrum + outlet shopping. Daar vlak naast ligt een hotel. Groot, schoon, niet helemaal nieuw meer maar wel modern en net personeel. We zaten daar met 5 man, voor 5 nachten voor 500,- euro. Met de RER (soort metro) zat je binnen 30 min. in hartje parijs.
Edit: het ligt op 5 min. rijden van Disney, weet je even aan welke kant het ligt
Edit: het ligt op 5 min. rijden van Disney, weet je even aan welke kant het ligt
donderdag 12 mei 2011 om 23:48
quote:Mil_Spec schreef op 12 mei 2011 @ 23:22:
Net buiten parijs ligt Val d'Europe, heel groot winkelcentrum + outlet shopping. Daar vlak naast ligt een hotel. Groot, schoon, niet helemaal nieuw meer maar wel modern en net personeel. We zaten daar met 5 man, voor 5 nachten voor 500,- euro. Met de RER (soort metro) zat je binnen 30 min. in hartje parijs.
Edit: het ligt op 5 min. rijden van Disney, weet je even aan welke kant het ligt hotel elysee bedoel je?
Edit: het ligt op 5 min. rijden van Disney, weet je even aan welke kant het ligt hotel elysee bedoel je?
vrijdag 13 mei 2011 om 08:01
Heb ooit verbleven in een klein hotel op boulevard St. Michel, vlak bij de Notre Dame. Was aan de recterkant, brug naar de ND zo'n 100 meter lopen.. Ken de naam van het hotel niet meer, is bijna 30 jaar geleden. WC en douche op de gang, alleen ontbijtrestaurant maar het was spotgoedkoop en redelijk schoon. Metro vlakbij.
vrijdag 13 mei 2011 om 09:41
Ik ben enkele weken geleden nog voor twee nachten in parijs geweest, en wij zaten in hotel Hotel Terminus Orleans. Klein maar proper. Nog net binnen de ring, helemaal ten zuiden. Maar binnen wandelafstand van centrum en het hotel ligt net naast de metroverbinding, die ook naar Gare du Nord gaat (handig als je met de trein gaat). Wij betaalden denk ik iets van een 70-80 euro per nacht.
vrijdag 13 mei 2011 om 09:41
Kijk eens op hotel-bb.com Zij hebben een hotel zitten in Paris Malakoff. 100 meter afstand van een metro station. ¤ 63 euro voor een kamer per nacht.
Maar is een hostel niet meer voor je?
kijk op www.hostelworld.com
http://www.hostelworld.co ... opher-s-Paris/Paris/19865
Erg leuk! Vooral als je alleen bent.
Maar is een hostel niet meer voor je?
kijk op www.hostelworld.com
http://www.hostelworld.co ... opher-s-Paris/Paris/19865
Erg leuk! Vooral als je alleen bent.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
vrijdag 13 mei 2011 om 09:46
quote:bommi schreef op 13 mei 2011 @ 09:05:
500 euro voor 5 nachten en dan 30 min. buiten het centrum? Jeetje, dat is duur en zou ik niet doen. Voor dat geld zit je in het centrum.
Kijk bij weekendjeweg of booking. Dan heb je voor een mooi bedrag een prima onderkomen.Maar dat was voor 5 man, he. Een 6-persoons kamer, met keukentje, woonkamre(tje). Kwam op 20,- euro per persoon/per nacht
500 euro voor 5 nachten en dan 30 min. buiten het centrum? Jeetje, dat is duur en zou ik niet doen. Voor dat geld zit je in het centrum.
Kijk bij weekendjeweg of booking. Dan heb je voor een mooi bedrag een prima onderkomen.Maar dat was voor 5 man, he. Een 6-persoons kamer, met keukentje, woonkamre(tje). Kwam op 20,- euro per persoon/per nacht
vrijdag 13 mei 2011 om 10:58
Thanks voor de reacties alvast, ik ga het vanavond op mijn gemak eens bekijken en laat het jullie weten als ik iets leuks uitgezocht heb.
@dertigmin; Over een hostel heb ik ook nagedacht, maar vindt dat nog lastiger uitkiezen dan een hotel. Omdat ik alleen ben is het wel iets wat ik serieus overweeg.
@dertigmin; Over een hostel heb ik ook nagedacht, maar vindt dat nog lastiger uitkiezen dan een hotel. Omdat ik alleen ben is het wel iets wat ik serieus overweeg.
vrijdag 13 mei 2011 om 11:15
dinsdag 17 mei 2011 om 16:05
Ik ben een paar maanden geleden ook alleen geweest en toen heb ik in Hotel Garden Saint Martin gezeten. Was er al een paar keer eerder geweest, een simpel hotel, goedkoop en mooi centraal gelegen. Je kunt vanaf hier meteen de metro pakken en overal heengaan.
@dertigmin: montmartre is ook leuk alleen daar wil je savonds niet alleen rondlopen;)
ohja: er zit in de straat van het hotel ook een tapasrestaurant, erg gezellig en heerlijk eten!
@dertigmin: montmartre is ook leuk alleen daar wil je savonds niet alleen rondlopen;)
ohja: er zit in de straat van het hotel ook een tapasrestaurant, erg gezellig en heerlijk eten!
dinsdag 17 mei 2011 om 16:13
All Seasons Paris Gare de l'Est vind ik echt een aanrader! Op beoordelingsites krijgt dit hotel ook goede beoordelingen.
Simpele maar goede en schone kamers met ook nog een vrij uitgebreid ontbijt naar Franse begrippen. Bovendien vlakbij Gare du Nord en naast een metrostation (waar je niks van merkt).
Simpele maar goede en schone kamers met ook nog een vrij uitgebreid ontbijt naar Franse begrippen. Bovendien vlakbij Gare du Nord en naast een metrostation (waar je niks van merkt).