Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Goedmorgen!

Nou,ik heb even contact gelegd met lactatiekundige, want het loopt even helemaal niet zo lekker. Mr V die is erg onrustig, ook tijdens het drinken, veel slaan/schoppen, heel veel kreunen. Als hij in bed ligt ook heel veel kreunen/grommen/aanspannen.

En er komt soms wat drinken omhoog en dat slikt hij in. Ik wil even laten nakijken of hij wel goed drinkt en of het niet naar boven komt, want hij voelt zich overduidelijk ook minder fijn dan een paar dagen terug.
Stressed is just desserts spelled backwards
Arme 3jees, nu is het 3nees .
Mal, sterkte. Fijn dat ze er zijn he, die lactatiedeskundigen (dan missen we cin haar kennis hier he). Niet onzeker zijn, is volgens mij helemaal niet nodig. Hopelijk kan ze je gerust stellen.

Bam, ik vind het heel lastig (kan er buikpijn van krijgen). Ik heb vandaag ook weer met de juf gepraat (ik had de klas van oudste uitgenodigd op Jinnymans werk te ontbijten en leuk naar buiten te kijken en was zelf ook mee). Ze heeft me voor hem redelijk overtuigd, maar stiekem heb ik liever nog dat ie een jaar kleutert, nu kan het nog. Maar hij wil echt heel erg graag leren, veel liever dan spelen. Als het beter bij hem past heb ik misschien ook weinig keuze. Lastig hoor.
joepie, Jinnyman is weer thuis! Vroeger dan verwacht. Hij heeft na de lange nachtsessie gelijk het vliegtuig naar huis kunnen nemen. Nu slaapt ie, sssst .
Tja ik denk er anders over. Ligt aan het kind vind ik, niet per se aan de leeftijd.

Ssst niet zo schreeuwen Jin
Heb je erg veel melk Mal? Anders eerst beetje kolven voor je aanlegt. Nou goed, er komt al hulp
Ik ga hem zo maar eens wekken geloof ik. Anders slaapt ie vanavond niet meer.

Star, dat ben ik met je eens hoor. Alleen mijn kind blijft emotioneel nog steeds vijf dan, en als ik naar hem kijk vind ik het nog best vroeg. Zijn juf met jarenlange ervaring zegt dat ie er echt aan toe is, dus ik denk dat we het moeten proberen (ligt aan heel veel dingen hoor, oa of er plaats is).
quote:Star schreef op 13 mei 2011 @ 13:48:

Tja ik denk er anders over. Ligt aan het kind vind ik, niet per se aan de leeftijd.

Eens met Star. Vanwege Maxi heb ik me er een tijdje geleden in verdiept en er zijn ook veel onderzoeken die juist zeggen dat het voor een kind heel frustrerend is te moeten blijven kleuteren terwijl ze al aan meer toe zijn. Als Oudste laat zien er al aan toe te zijn en juf zegt precies hetzelfde, zou ik hem laten gaan.

Fijn dat man er weer is!
Mamax, ik ben het ook eens met jullie hoor.
Kan je niet proberen en kijken hoe het gaat Jin?
Zo, was ik even goed mosterd, reageer in oude topic zie ik dat jullie al twee dagen in een nieuwe bezig zijn. Anyway. Hallo dears.
Maar vergeet niet, al heeft juf ervaring, jij blijft zijn mama en kent hem beterder
Ja, maar dan als enige weer terug naar de kita te moeten is ook zo wat. Ik denk dat we er voor gaan. Uitdaging zal hem vast goed doen.
quote:Helenita2 schreef op 13 mei 2011 @ 13:57:

Zo, was ik even goed mosterd, reageer in oude topic zie ik dat jullie al twee dagen in een nieuwe bezig zijn. Anyway. Hallo dears. ik rol echt van mijn stoel hier. Het is je vergeven Hel, geweldig dit!
Ook over het emotionele gedeelte bestaan verschillende ideeen. Op dit topic: Afgeschafte 1-oktobergrens, waar vind ik de nieuwe regeling? staan links naar verschillende onderzoeken.

Oudste zit nu met bijna allemaal jongere kinderen in de klas zeker? Daar kon ik het bij Maxi ook aan zien, met spelen trekt hij wel altijd naar de jongere kinderen toe. Hij kan zich ook nog niet echt goed concentreren. Dat, samen met de verhuizing en wisseling van school, heeft bij ons de doorslag gegeven hem volgend jaar nog een jaar te laten kleuteren.
Even wat minder aanwezig, word meteen afgestraft!

Leuk nieuws op de groep Star, tof!

Lastige keus wel Jin. Kan het niet helemaal invoelen want mijn kind wil heel graag spelen (nou ja, is ook leren natuurlijk, maar letters en cijfers enzo boeien haar maar matig), maar dat je graag het beste voor je kind wil en dan die adviezen en je eigen ideeen....

Maatje heeft een losse tand, links onder. Trots dat ze is! Ze wordt veel te snel groot, snik... (en ik heb er maar 1 , boehoeee...)
Mamax, oudste zit nu in de Vorschule (dus bij allemaal oudere kinderen vergelijkbaar met groep 2) en volgens de juf doet hij heel veel dingen als beste terwijl hij veruit de jongste is, vandaar. Dank voor de link. Ik zal dit weekend eens rustig lezen.
Wat leuk een losse tand! Schrikken is dat he Hel?
Wat grappig toch al die verschillen. Maxi was wel al erg in de weer met letters en klok kijken en dat soort zaken toch? Maatje kan zich (volgens juf en kreeg het laatst ook mee in gesprekje op BSO) opvallend goed concentreren, maar heeft die interesse nog niet. Ook nog lekker kleuteren dus (maar is bij haar ook qua leeftijd niet echt een issue).
Ja, ze slist er al helemaal van, haha! Jouw Oudtse nog nieuwe lossen tanden? En komen de grote tanden er al door? Dan worden ze helemaal zo groot ineens...
In dat geval zou ik hem lekker laten gaan Jin.

Zo, nog even was vouwen en dan met de mannen naar de bioscoop. Gaan eerst Pamax ophalen en dan naar Rio. Mannetjes gaan voor het eerst, ze hebben er zo'n zin in
quote:Helenita2 schreef op 13 mei 2011 @ 14:07:

Wat grappig toch al die verschillen. Maxi was wel al erg in de weer met letters en klok kijken en dat soort zaken toch? Maatje kan zich (volgens juf en kreeg het laatst ook mee in gesprekje op BSO) opvallend goed concentreren, maar heeft die interesse nog niet. Ook nog lekker kleuteren dus (maar is bij haar ook qua leeftijd niet echt een issue). Dat vind hij nog steeds erg leuk en hij begint ook al wat met rekenen, maar alleen thuis. Op school is hij echt nog heel erg van het spelen. En dat terwijl ik hier een mini Bart Smit heb
Dat kan ook nog idd, dat ze op school een heel andere kant laten zien dan thuis!

O, naar de bios, leuk! Veel plezier!
Losse tand, cewl! Grote dame hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven