Camping del Garda

14-05-2011 15:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
we gaan in augustus naar deze camping maar nu was mijn vraag hoe groot de kampeerplaatsen zijn.

En is dit een leuke camping voor kinderen van 7 en 9 jaar.

Ik hoop dat ik positieve reacties krijg

Alvast bedankt

Elzen
www.zoover.nl

misschien staan er wel recenties op.
@boterblommetje,

daar staan wel recenties op die positief zijn, maar niet hoe groot de plaatsen zijn
en in de Anwb camping gids?
Dan bel of mail je de camping om het te vragen.
Hoezo zo onaardig bommi? Zou toch kunnen dat er iemand van hier daar geweest is?

Ik ben er nooit geweest dus geen idee
Hallo Elzen! Wij zijn in 2009 op deze camping geweest. We hadden zo'n gehuurde bungalowtent. De ruimte van die plaatsen viel wel wat tegen. En voor zover ik heb gezien geldt dat voor de gewone campingplaatsen ook. Het is een grote, drukke camping, maar met leuk entertainment voor je kinderen. Iedere donderdag was er een braderietje. De camping ligt pal aan het Gardameer. Helaas wel kiezelstrand, dus waterschoentjes mee! Verder ook een prachtig dierenpark in de buurt. Ook Gardaland is echt een heel leuk pretpark (wel prijzig). Ook is er een prachtig waterpark in de buurt. Echt de moeite waard om daar een dagje heen te gaan.

Mijn kinderen vonden het er fantastisch. Veel kinderen van hun leeftijd, dus dan is het al gauw goed. Verder prima sanitair. Wij zouden er zo weer heengaan!

Veel plezier alvast!
Recentie's camping Del Garda
Wij zijn een paar jaar geleden op deze camping geweest, ook in gehuurde tent. Italiaanse kampeerplekken zijn kleiner dan de Franse, wen daar maar aan.

De camping is groot, wij gingen niet naar het grote zwembad met glijbaan, maar naar het kleinere bad bij de bungalows. Zeer prettig vertoeven daar!

Tip: Vanuit Peschiera is het anderhalf uur met de trein naar Venetië! Aanrader.

Sanitair is wisselend, toen wij er waren stonden we vlakbij een wat verouderd toiletgebouw maar op dezelfde afstond was ook een gerenoveerd toiletgebouw. Maar dit was dus een paar jaar geleden.

Ook leuk is dat je vanaf de camping naar het dorp kunt lopen (via het 'strand).

Wij hebben een fijne vakantie gehad daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven