Weekendje Waddeneiland

15-05-2011 09:03 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik weet het, het is kort dag, maar ik zoek een betaalbare mogelijkheid een weekendje op een waddeneiland te zitten, liefst in een huisje. Gaat om twee personen, hoeft niet super de luxe en welk waddeneiland maakt niet uit, als we er maar tot rust komen. Iemand tips (met googelen kom ik alleen op onwijs dure opties, lijkt me dat het goedkoper en minder commercieel moet kunnen, wie weet heeft iemand van jullie goede ervaringen...) Thanks vast!
Meestal hebben ze op texel wel aanbiedingen, als je zoekt op arrangementen Texel.

Of een tentje. ;) Twee weken geleden gedaan, maar ik moet wel zeggen dat 't 's nachts nog wel errug koud is.. Maar het is wel goedkoop!
http://www.waddenparkavantitexel.nl/

is heel goedkoop

je hebt geen overbodige luxe maar alles is aanwezig in het huisje

ik ben daar geweest met man en 2 grote honden september 2010

groetjes nique633
Geen huisje, maar wel heel huiselijk, geen overbodige luxe (met recht heel huiselijk) en gewoon heel prettig om te zijn:

http://rijsbergen.biz/hr/
Weet nog een stacaravan op Ameland. Als je er interesse in hebt, geef je maar een gil.

groeten
Op Texel zat ik in Cocksdorp in 'n B&B voor maar 27,50 voor 'n 1-persoonskamer. Een zeer goed ontbijt zat in de prijs in. Douche en wc op de gang.

Deze was 't: http://www.bedandbreakfast.nl/bb/CasadellaMasa/

Voor 2 personen is het 48 euro inclusief ontbijt.
Wij gaan meestal naar Ameland, bij brouwer huren we een huisje. In Nes, dicht bij t strand( 7 min fietsen) op loop afstand bij c1000 en restaurant.. Altijd goed..;) rustig, mooi huisje, leuke mensen!! Ze staan wel in het tel. Boek of site.( denk ik..) zo niet.. Zoek ik t mail adres even.. Succes
Ik heb even gekeken, het is aan de strandweg 17 brouwer app. Nes
@ Muntdrop; thanks, super!
Als het eiland zelf er niet zoveel toe doet kun je bij de last minutes leuke aanbiedingen vinden.

zie: www.opdewadden.nl/?refer= ... MertoHH6agCFUKGDgod_ikaCg

Veel plezier! De eilanden zijn prachtig.
Er staan op zaterdag altijd veel advertenties in de landelijke dagbladen van particulieren die hun huisje verhuren.
Ik zou ook even kijken hoe duur de overtocht is naar het eiland dit kan namelijk ook flink oplopen, volgens mij is de boot naar Texel 1 van de goedkoopste als je met de auto over wilt.

verder staan er soms ook acties op vakantieveilingen.nl
Als je niet specifiek voorkeur hebt voor een bepaald eiland, kun je op Hotels.nl het Verrassingshotel op de Wadden boeken. Je hoort dan een paar dagen voor je aankomstdatum of je naar Vlieland, Terschelling of Ameland gaat. Dit zijn hotels, maar als je een huisje wilt, is het inderdaad handig om advertenties in de krant na te pluizen. Voor je rust is Vlieland de beste optie. Lekker fietsen door de duinen en op veel plekken heb je het hele strand voor jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven