Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maxi en Mini zwemmen samen, maar we zijn nog niet bij het kleren gedeelte aangeland. Vorige week hadden we de hoepel. Gingen ze allebei keurig met hun gezicht in het water doorheen. Wel grappig, die 1.5 jaar zie je dan wel, Maxi kan echt al keurig in 1 rechte lijn door het water zwemmen, Mini moet steeds even opnieuw beginnen.
Stuur die luie koters een week mee met de driljuf van oudste (overigens als een compliment bedoeld, mens kan gewoon niet stilzitten) en jullie koters lopen fluitend een avondvierdaagse (ze ging van uitje terug lopen ipv de bus nemen, acht kilometer voor haar lol, met acht kinderen he).

Mamax, fijn dat de film zo leuk was, veel plezier op de verjaardag!

Suus, fietsplezier gewenst! Gezellig! Ik durf dus niet met twee kinderen te fietsen (een achterop en een naast me bedoel ik dan). Knap dat jij dat kan! Spijkerpoepen was geweldig. Het was echt een super gezellig feest. Allemaal van genoten.

Kinderen weer opgeknapt, ook fijn.
Elke laatste woensdag van de maand moeten koters met een shirtje aan zwemmen. En dan geloof ik daarna per badje een kledingstuk erbij

Hoe gaat het trouwens Suus, Jeetje al op de helft nu zeker?
Vonden ze het niet onwijs spannend zo de eerste keer bios Mamax?
Ja! Mini bleef maar tegen iedereen zeggen dat het 'daar echt heel erg donker is!' en Maxi vond dat hij wel heel veel kon zien op dat grote scherm.

En nu niet meer zo gezellig doen! Ik moet echt stofzuigen nu (en me nog aankleden )
Fijne verjaardag Mamax!

Hahahaha leuk hoor dat ze het zo leuk vonden.
Het is een beleefdheidsverjaardag, dus ik heb geen hoge verwachtingen

Maxi had meteen nog 2 films uitgezocht waar hij heen wil; Cars2 en Animals United. Trouwens niet normaal, wij waren nu voor 2 volwassenen en 2 kinderen 42 euro kwijt!
In dat geval; succes

3D betaal je extra voor inderdaad.
Ik hoop dat jullie zo stil zijn hier omdat jullie allemaal net zo´n lekkere dag hebben als wij! Heel relaxed, veel in de tuin en mijn lieve jongste heeft gewoon helemaal zelf leren schommelen. Hij haalde me vanmiddag ineens: mamma, kijk. Hij moet nog met een krukje de schommel op en dan trekt oudste de kruk weer weg en hij schommelt helemaal zelf.
dat doet Jongste goed. Heerlijk zo'n dagje
Wat knap Jinny, en wta leuk dat ze dat dan samen doen. klinkt heel schattig met dat krukje.

Mamax: Klinkt als erg leuk de film. Ik ben een paar keer met Juul geweest en ik vind het zo knus, haha

Juul wil ook graag naar Cars2 & ik naar Rio, dus dan hebben we ook nog wat in het verschiet.

42,00 is best een behoorlijk bedrag ja, maar tegenwoordig is alles behoorlijk aan de prijs.
Marcoborsatokotsersnegeerditberichtmaareven

Joehoe, wat was het weer gaaf.

Erg geslaagd, er zaten weer prachtige verrassingen ( en ik moet nu aan een verontwaardigde star denken bij de playmobilbeurs ) in. Ik heb genoten!
klinkt helemaal leuk Bam! En wat leuk dat jullie ook nog naar twee films willen. Lijkt me eht zo gezellig he! Is niks voor oudste. Misschien komt het nog.

Mamax, ben je beleefd geweest op de verjaardag ? Was het leuk?

Star, heb jij ook een leuk dagje?
Whahahahahaha maar je vergeet nooit meer hoe je het schrijft daardoor Bam

Mwa, niet echt bijzonder leuke dag Jin, gewoon een niksige zondag
Wij ook een niks dagje hoor (ik loop nog in mijn pyjama), maar dat is bij ons echt heel leuk. Dat oudste niet tegen de muren opvliegt, Jinnyman thuis is en we gewoon wat rommelen in huis. Daarom zo relaxed hier.
Wow, nog in je pyama

Gaat ook niet meer veranderen vandaag zeker? Of gaan jullie nog een ijsje halen oid?

Meneer geslaagd trouwens?
quote:Star schreef op 15 mei 2011 @ 19:25:

Whahahahahaha maar je vergeet nooit meer hoe je het schrijft daardoor Bam

Dat klopt, want ik moet altijd aan jou denken bij dat woord en dan controleer ik altijd even de spelling.....

zoww wat was je pist, hahaMwa, niet echt bijzonder leuke dag Jin, gewoon een niksige zondag
Jongens liggen net in bed en ik trek zometeen na het douchen gewoon een schone pyjama aan . Meneer tot nu toe geslaagd ja, gaat de goede kant op. Ik heb een knappe meneer .
Heerlijk een pyjamadag, kan heel knus zijn.

Fijn dat je zo,n relaxte dag hebt Jin!
Deze voor je meneer dan maar Jin, fijn weer in da pocket

Ghe ghe Bam
Ik heb een nieuwe tas. Beetje ordi geloof ik, maar heel handig hoor!

Deze:

http://shop.adidas.de/pro ... r-Airliner-Bag/detail.jsf
Ordi??

en bedankt, ik heb hem ook
O ik verwachtte bij ordi ook iets meer Ma Veerkampje-achtigs
Oooooooh, gelukkig. Dus hij kan er mee door? Welke kleur heb jij Bam?
Ik dacht eindelijk eens een hippe tas te hebben, maar nee hoor hij is ordi.. heb ik weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven