Orgasmeverhouding man/vrouw

13-05-2011 15:54 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is de orgasmeverhouding binnen je relatie? Dus hoeveel x kom jij klaar t.o.v. je partner? Is natuurlijk geen wedstrijd, voordat iemand anders dat roept, maar ben wel even nieuwsgierig.... Bij ons is dat 2 (ik) op 1 (partner)

De orgasmeverhouding binnen onze relatie is:

Totaal aantal stemmen: 76

1 (m) op 1 (v) (29%)
1 (m) op 2 (v) (22%)
1 (m) op 3 (v) (16%)
2 (m) op 1 (v) (12%)
3 (m) op 1 (v) (21%)
Cato kan jij WEL tellen???
Ja hoor Fem tot 40
Haha, ik wil er zeker niet (per sé ) mee zeggen dat *ìk* nou zo geweldig ben dat ik dat bij haar voor elkaar krijg... Hoewel ze zich wel lekker ontspannen en 'vrij' bij me voelt... Maar zoals ik al zei, ze is wel redelijk gevoelig en komt gewoon redelijk makkelijk... In 5 minuten neuken komt ze al een paar keer klaar. En clitoraal na, laten we zeggen, een minuut vingeren of beffen... Dus alle ledematen e.d. zitten er hier na zo'n sessie nog netjes op de zelfde manier aan, maak je geen zorgen
quote:manga40 schreef op 15 mei 2011 @ 01:01:

Jeuj, eindelijk een Avatar na een half jaar!!

En ik heb weeenstormen gehad (Pfoe!) en dus ook meervoudige orgasmes. Ik weet niet of dat vaker samengaat. Ik vind de laatsten wel een stuk aangenamer...

Zie je wel, er is een verband! En nee, Learntofly, ik bedoel niet dat ik de weeënstorm tijdens mijn bevalling als orgasmes heb ervaren, in godsnaam zeg..!

Maar het gebeurt wel dat ik heel vaak vrij kort achter elkaar klaarkom, wel via de g-spot dan, clitoraal is het max 3x achter elkaar ofzo, tot een punt dat het bijna voelt alsof ik niet meer kan (dus wel ) waardoor ik de vergelijking met weeënstorm wel eens als grap heb gebruikt. Maar voor de duidelijkheid, echte weeën zijn bepaald géén grap!
quote:lex72 schreef op 13 mei 2011 @ 16:12:

ik (m) gemiddeld 2x op vrouw 2x2:2 = 1:1
maar goed, waarom staan 1:0 en 0:1 er niet bij?
quote:Exploliefje schreef op 16 mei 2011 @ 19:19:

Duurde (jaren-)lang voor de v kon klaarkomen. Nu dus wel maar ze heeft er tijd en rust voor nodig of een spannende avond buitenshuis. Zonder die historische cijfers: 5 - 1. Ik zou haar wel vaker willen "helpen" maar dat hoeft van haar niet.Oh ja? Sorry ik ben geïnteresseerd. Hoe kwam het dat v ineens wél kon klaarkomen na lang? Wat deed't 'em? (ik probeer namelijk ook nog steeds)
De keren dat het er van 'komt', dan heb ik lol in het klaarkomen van mijn meis (of twee-drie soms vier keer). Ik kom dan niet elke keer ook nog....
wanneer kan ik weer een keer?
Iemand nog iets toe te voegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven