Waneer box eruit?

13-05-2011 10:47 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met hoeveel maanden oud hebben jullie de box uit elkaar gehaald?
dochter van ruim 14 maanden zit nog dagelijks een uur in de box te spelenn, ze piept even alsik haar er in zet, maar dan krijgt ze een half biscuitje en tegen de tijd dat ze dat op heeft zit ze heerlijk te spelen...
Queen, ik heb zaterdag positief getest, dus ik mag nog een maand of 8 tegen een lege box aankijken
Ik geloof toen zoon 15 maanden was en kon lopen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Onze box is telkens voor de 6 maanden naar zolder gegaan. Kindjes waren allebei groot en ik vond het zielig voor ze in de box, amper bewegings ruimte. We hebben geen huisdieren dus het was veel lekkerder voor ze op een kleedje op de grond, konden ze lekker oefenen met rollen en zich voorttrekken.
Hmm maar eens op marktplaats met de box. Zoon is inmiddels 21 maanden. Ligt alleen vol met speelgoed. Heeft iemand nog een leuke opbergbank in de aanbieding?
bij 7 maanden weg gedaan. Dochter werd helemaal hysterisch als ze erin moest. Aangezien hij (bijna)even groot was als onze woonkamer hebben we er echt niet lang over getwijfeld om de box op zolder te zetten.
Mijn dochter kon er heerlijk alleen in spelen. Zij heeft er ingezeten tot iets meer dan een jaar. Daarna hebben we hem wel laten staan omdat ik hoogzwanger was.

Mijn zoon lag met een maand of 4 lekker op een kleedje op de grond bij zijn spelende zus. Het werd toen als snel een opslagplek en ik heb hem met een maand of 9 op MP gezet.

Lag bij ons echt aan het kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven