Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Oo elza lekker versierd dus! En helium, leuk!

Bedankt voor de tip. Er waren meerdere mensen die zeiden: alweer AB dus ik ben er uiteindelijk toch maar niet mee begonnen...... ik zit het nog even uit en kijk hoe het gaat..... zoals het een echte nederlander betaamd..... heb trouwens gegoogled hoor dus ik weet nu vanalles!

En leuk zeg al die kadootjes uit NL! jullie ook bijna op vakantie - heerlijk!

Sanne, ja voorzichtig met je knie! Niet overbelasten....

Tess speelt hier trouwens veel met haar nieuwe picknicksetje van jip en janneke in het koffertje. Ze sjouwt er overal mee naartoe!

nou hoogste tijd voor bed wil ik me wat beter voelen morgen...
Hip, tja is wel snel achter elkaar een flinke kuur. Je hebt het spul wel liggen? Dan kan je idd misschien nog even wachten, als je maar niet zieker wordt!

hahah moest even denken over je google! ;) maar je wist toch alles al ;)

Makkelijk dat het picknicksetje in een koffertje zit, dat heeft het setje hier nou weer niet. Zit me nu al af te vragen wat ik mee zal nemen op vakantie. Ze hebben er namelijk speeltjes voor kids aan het zwembad en op het strand. Dus ik denk dat ik wat boekjes, knuffels en kleurpotloden meeneem (ook voor in het vliegtuig)

Morgen gaat het vast beter met je! zennnnnnnn
HIERPERDEPIEP JOY 2 JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefelciiteerd!!

Een fijne dag gewenst met veel kadootjes, knuffels en taart!

HIEPERDEPIEPERDEPIEP !!!!!

JOY VAN HARTE MET JE 2E VERJAARDAG EN GENIET MAAR LEKKER VAN ALLE VERWENNERIJ EN KADO'S VANDAAG.

Elza en Elza-man ook van harte met jullie dochter Joy.
Janets...sorry...te laat maar nog onwijs gefeliciteerd met Watse...taart in de smaak gevallen??!!

Els: Gefeliciteerd met Joy!!!
Zo, ik heb heerlijk uit kunnen slapen tot half 9 vanmorgen....het wordt nog 's wat hier

Hip, hoe gaat het vandaag?

Ik ben waarschijnlijk een echte NL want heb nog nooit van mijn leven een AB kuur gehad. Is dat raar? Ik ziek het altijd gewoon uit en moet zeggen dat ik voor Tess ook eigenlijk nooit ziek was...beetje verkouden misschien maar nooit echt zo ziek geweest dat ik ervoor naar de dokter moest. Nu lijk ik ook wel ieder heersend griepje mee te pakken.

Haha...Tess loopt hier nu door de kamer met haar verjaardagsmuts van het kdv.

Elza, ik had vorig jaar niet zo veel speelgoed mee op vakantie. Alleen wat kleine kadootjes om uit te pakken in het vliegtuig maar ik vond dat ze erg leuke dingetjes hadden in de plaatselijke supermarkt voor een paar euro. En dan ook dingen die je hier niet zo vaak ziet. Tess speelt er nu nog mee thuis.

Is vriend er al?

Heb net gebeld met het kdv. Het is een beetje een rommeltje daar administratief. Ze hebben de afgelopen maanden veel invallers gehad ivm ziekte, overspannen juffen en zwangerschap. Ik heb op Tess d'r groep, niet overdreven, wel 20 verschillende juffies gezien de afgelopen maanden daardoor. Alsof ze een blik opentrekken....geen idee waar ze al die mensen vandaan halen.

Tess had er geen problemen mee, dus wij ook niet.

Nou komt gisteren heel toevallig ter sprake dat het overgangs-gesprek niet door kan gaan as vrijdag omdat de juf ziek is. Huh, ik weet niks van een overgangsgesprek....ook niet dat Tess as maandag al gaat wennen en dat ze 1 juni overgaat ipv 14 juni. Stond allemaal al in de agenda van het kdv maar wij weten van niks.

Ze konden me net door de telefoon nog niet verzekeren dat het gesprek as vrijdag doorgaat, dat hoor ik dan morgen...of de juf weer beter is. Lekker dan, ik had een afspraak staan voor vrijdag...moet ik die nu afzeggen of niet? Daarbij zou Tess as maandag een dagje thuis blijven bij vriend die atv heeft omdat we zondagavond een bbq-feest hebben en het dus vrij laat wordt....maar dat is dus haar 1e wendag en die week erop gaat ze de maandag ook niet omdat we een weekendje weg zijn....ook weer een wendag.

Nouja, ik vind het beetje rare gang van zaken....die wendagen zijn wel belangrijk natuurlijk en dat overgangsgesprek ook.
Nou sanne, ik vind dat ook wel heel raar zeg! Lekker duidelijk. Ik zou vragen of tess dan op een andere dag kan wennen ivm jullie plannen? en zeggen dat je het erg vaag vindt allemaal en slechte communicatie? Hoe kan dat nou dat dat niet eens naar jullie toe gecommuniceerd is? Dat is toch raar? Gaat over je eigen kind wat over gaat naar een andere groep..!! nou jaaaaaa

Nee ik heb zelf ook bijna nog nooit AB gehad! Laatst dus met die bronchitis was echt een van de eerste keren. Ik ziek het ook meestal even uit en eigenlijk ben ik ook nooit ziek. tsssssss ben blij dat ik er niet mee begonnen ben want ik voel me vandaag toch al een stuk beter. Zo zie je maar.

Elza, zeker een paar boekjes mee nemen. Ook leuk voor in het vliegtuig en voor dat ze gaat slapen. Haar eigen knuffel en een paar potloodjes lijkt me genoeg idd.

Jouw manlief is nu aangekomen volgens mij (die had ik gegoogled trouwens he....!). Veel plezier vandaag!

Had eindelijk een staartje in bij tess vandaag. Het gaat nog niet goed met het haar hoor! Maakt niet uit hoe ik haar afleid ze trekt het er meteen uit. Nu met die snotneus kreeg ze de hele tijd snot in d'r haren (vies he) dus ik was blij dat ik het in een staartje kreeg.....
JOY, HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een dikke kus van Watse!!

Elza en vriend, jullie ook gefeliciteerd en een gezellige dag toegewenst!!

Kos, je leest dit niet meer maar hele fijne vakantie!!!!

Hip, zo zie je maar, even afwachten en je voelt je weer iets beter. Mocht het nog wel minder worden dan heb je hem maar achter de hand.

Het zal nooit goed zijn maar soms is een kuurtje echt even nodig.

Elza, leuk helium balonnnen!! en nog een kado uit NL, helemaal leuk dat iedereen zo goed om Joy denkt!

Sanne, wel balen dat je knie weer op speelt, zou precies zo denken hoor, het is vorige keer ook zo overgegaan dus nu w.s. ook wel weer. Leuk een hartslagmeter van je mannetje gekregen!!!

Doggie, valt dus allemaal mee met Tim, ik snap de houding die je omschrijft, is voor alle kindjes niet goed om zo te zitten.

Hier een mindere nacht gehad, ben ik totaal niet gewend, wij heoven er nooit uit en er wordt eigenlijk sporadisch een kind wakker. Vannacht om 00.00 stond Watse naast mijn bed, even bij me gelegen en toen ging hij sppoken, dus weer terug gelegd, na een uur maakte hij rare geluiden, ik eruit en toe had hij gespuugd. Alles verschonen en hij is weer gaan slapen. Om 03.00 kwam jongste dochter, er kropen schildpadden over haar bed!!! Die heeft dus tussen ons in gelegen (daar bespeur ik dan niets van gelukkig) en om half 6 kwam watse weer gezellig doen!! Nou nee dus, ik heb hem weer in bed gelegd en hij is weer braaf in slaap gevallen. Vreselijk zo'n nacht, kon er niet uitkomen vanochtend, ben al niet een ochtendmens!!
Sanne, huh wat een communicatie zeg!

Ik zou zeggen: afspraak verzetten, wendag verzetten, zij moeten zich maar aanpassen, zij zijn er voor jullie, je betaalt er dik voor hoor. het is hun probleem, niet de jouwe. Eerst een gesprek en dan wendagen voor Tess.
kosmic, fijne vakantie!!!!

joy en elza, HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!! een hele fijne dag vandaag met heeeel veel kadootjes *super dat iedereen aan joy denkt, zelfs kadootjes uit nld, wow*
sanne, ik zou ook afspraak niet verzetten, laat hun maar een goede afspraak maken die jou ook uitkomt en dan het wennen maar even verzetten, tis niet anders en idd, je betaald er genoeg voor om in ieder geval duidelijke communicatie te mogen verwachten!!
Er is ons eerder verteld dat er nog geen plek was op de peutergroep rond Tess haar verjaardag maar pas 14 juni. Vonden we wel erg laat maar omdat Tess het nog wel naar haar zin had en nu met dit weer toch iedere dag met de peuters naar buiten ging vonden we het niet zo erg. Voel me dan al gauw een zeikerd als ik een beetje moeilijk ga lopen doen want ik vind het voor de vaste juffies ook wel vervelend dat ze de hele tijd met invalsters moeten werken...die kunnen er ook niks aan doen. Maarja, het is ook niet de bedoeling dat wij er de dupe van worden natuurlijk. Daarom belde ik vandaag naar de administratie, maar die werken dus niet op woensdag. Zal morgen tegen hun wel zeggen dat ik het rare gang van zaken vind.

Nou Hip, beter dan idd dat je er niet aan begonnen bent! Gelukkig voel je je alweer beter vandaag.

Is de avond4daagse bij jullie trouwens in 2-en gedeeld?

Had gisteren met collega discussie want die beweerde dat de 4daagse bij jullie pas volgende week is, hij moet daar nl verkeersbrigades voor regelen. Haha, ik zeg "nee, het is echt deze week hoor" Maar hij hield ook voet bij stuk.

Jammer van die staartjes dan....mijn Tess vind het juist gek als ze geen staart in heeft...dan komt ze me het elastiekje brengen. Dat snot is wel vies ja...mijn Tess zit altijd op d'r haar te kauwen als het los is...ook niet fris

Gelukkig, Elzaman is op tijd dus bij Elza kan het feest gaan beginnen!!

Hmmm, Tess is een beetje huilerig vandaag. Lang geleden dat ze zo weinig kon hebben. Meteen huilen als het niet gaat zoals ze wil en ze heeft nog wel zo lang geslapen.

Ze zit ook echt in de "mijn" fase. Echt alles is "mijn" en drukt het meteen helemaal vast tegen haar lichaam. Het is bijna grappig.
Oh Janets, het is helemaal niet grappig maar dat Watse dan uit zijn bed klimt (mét slaapzak) en dan zo naast je bed staat. Ik heb iedere keer een smile op mijn gezicht als ik dat lees.

Maar wel een butnacht zeg zo...en niet 1 maar meteen 2 kids aan het spoken. Schildpadden over haar bed....je hebt wel kids met humor hoor haha...

Wel vervelend, schakel het koffie-infuus maar aan vandaag.

Hoe gaat het met Watse nu dan?
Ja jeetje Janets, je moet die schildpadden natuurlijk ook wel terug in hun hokje doen als je ze niet hebt gebruikt voor de soep. Enfin, sterkte vandaag. Ik doe het inmiddels best aardig op 5 uur aaneengesloten slaap, maar als je het niet gewend bent is zon nacht echt niet fijn.

EN HIEP HOERA VOOR JOY!!!!

Hopelijk vallen alle cadeaus in de smaak en is Joy-papa ook op tijd voor het uitblazen van de kaarsjes. Maak er een mooie dag van!

Oh er wordt hier een klein mannetje wakker. Ga hem even toespreken hoor.
janets, jeeeeeee joh wat een nacht!! en helemaal als je het niet gewend bent! Dat schildpaddenverhaal is natuurlijk hilarisch....... wel gaat watse dan weer heel braaf slapen, dat is dan wel weer fijn. Is hij wel weer de oude nu? Sterkte vandaag!

Sanne, ik denk dat het van de school afhangt waar de kinderen opzitten. Van ons is het in ieder geval DEZE week je hebt gelijk haha. Zitten zijn kinderen dan wel hier op school? Het is wel heel druk elke avond! E ndan heb je nog de 5km ploeg en de 10 km ploeg.

Dat "mijn" en dicht tegen haar aan doet mijn tess ook precies hetzelfde. grappig
De jongste dochter is ook echt heel grappig hoor, zij kan zo leuk uit de hoek komen, ook zegt ze dan wel als ze iets op school (psz) niet wil doen: ik vind dit saaaaaai!! of wat is dit vet cool!! En dan uit een snuitje van een driejarige, zo leuk!! Heeft ze natuurlijk allemaal van de oudsten overgenomen!

Watse is bij mijn ouders, toen ik hem bracht hing hij enorm aan mij, heel erg knuffelen en handjes om mijn nek, zo leuk!! En toen ik wegging gin hij lekker bij mijn vader op de bank hangen, hij is niet helemaal 100% denk ik.

Sanne, ik krijg ook een smile op mijn gezicht als hij daar staat hoor!! Maar hij moet wel stil gaan liggen want mijn nachtrust is mij dierbaar, ja als ik hem terug leg is hij heel gehoorzaam, meestal eigenlijk wel!!
Tssss, kom ik net Schabolleke tegen op een ander forum

Denk dat we de lijst wel weer een beetje kunnen opschonen, of niet? Guusje, Potsie, Suzzel en Schabolleke schrijven echt nooit meer mee.

Hip, zijn kinderen zitten niet daar op school. Maar hij organiseert de 4daagse in zijn eigen "Andre Hazes dorp" (waar zijn kids ook op school zitten) en Hippiestad had gebeld of hij nog vrijwilligers wist voor de 4daagse bij jullie.....Snap je hem nog

Ok, ik ga ook maar even de strijkplank uitklappen.
Janets, wat een vreselijke nacht heb jij gehad!! Redt je het nog vandaag? En wat een boef die Watse, weer uit zijn bedje klimmen. Krijgt hij nu een peuterbed? En je dochter met de schildpadden, ze zien ze dan echt he?

Sanne, wat een rare boel daar zeg! Ik heb tijdens mijn studie ook op kdv's gewerkt en ik werkte voor Randstad, was invaller voor een hele hoop kdv.s. Kinderen kennen je dan niet idd. Later ben ik gevraagd door een van die kdv's als vaste invaller, dat beviel hun en mij een stuk beter. Je staat dan wel op 4 verschillende groepen maar de ouders en kinderen kennen je dan snel genoeg. Zo werken ze op Tim's kdv ook.

Oh en Tim zit in dezelfde fase!! Roept met alles Mijn!!! En klemt het snel tegen zich aan.

Wij nemen echt veel mee op vakantie want daar is niets behalve een groot speeltoestel. Nemen loopfiets, boekjes, strandspullen en natuurlijk auto's mee. Maar gaan met de auto dat scheelt.

Vannacht gelukkig weer een hele goed avond en nacht gehad! Hij sliep weer tot 9.00!!! Ik heb ook even bijgetankt van 21.30 tot 8.00. Heerlijk! Kan er weer tegen.
Doggie, heerlijk zo'n nacht!! Neem me ook altijd voor op tijd naar bed tegaan maar ben toch echt een avond mens en kom dus s' avonds weer tot leven! Moet vanavond met mijn moeder bij een nichtje op kraamvisite, leuk hoor!!

Wanneer gaan jullie weg doggie?? En waarheen??

Sanne, welk forum kwam je haar tegen???
Janets, op de nieuwe topics die hier altijd rechts staan : over dikke kinderen. Soms lees ik daar ook nog even als een onderwerp me aanspreekt.

Dog, Tess heeft wel altijd 1 vaste invalster op de groep....die werkt nu al 8 mnd zo'n 3 dagen in de week. Best veel voor een oproepkracht. Dus dat is een bekende voor Tess.

Verder heeft ze iedere dag dan nog een vaste juf en eentje uit een opengetrokken blik

Heerlijk zo'n nacht Dog, weer helemaal opgeladen dus.

Wist trouwens helemaal niet dat jij invaljuf bent geweest op een kdv. Grappig, maar niet iets om je roeping van te maken denk ik?

Ben maar weer voor traktaties aan het kijken haha. Ze krijgt echt een afscheidsfeestje de laatste dag dus daar hoort een traktatie bij vind ik. Met haar verjaardag vond ze het ook zo geweldig om uit te delen. Vriend vind het onzin geloof ik, maar ik doe een klein dingetje voor het idee....een grappig fluitje in folie en dan kaartje eraan met tekst : ik ga fluitend naar de peutergroep of-zo-iets. En voor de juffen een mooie tekening van Tess met iets lekkers erbij ofzo.

Bij Lobbes hebben ze leuke traktatie-kadootjes voor weinig.
Janets, gaan volgende week vrijdag naar Italië, midden van Toscane. Heb er zin in!!!
Vergeet ik helemaal Joy te feliciteren........

(al wel gedaan op hyves)

Joy gefeliciteerd met je 2e verjaardag, maak er een mooie dag van!
Of deze :

Ik ben nu 2 jaar en stuiter er vandoor,

bedankt voor het leuke spelen hoor!

En dan een stuiterbal in folie.

Weet iemand waar je foliezakjes kunt kopen?
Lieve Joy gefeliciteerd met je verjaardag!!! Elza en Elzaman gefeliciteerd met jullie prachtige dame.

Zijn jullie het eens met Sanne? Opschonen?

Potsie schrijft toch nog wel mee? of ben ik in de war.

Ik ben Twinkel ook wel eens tegen gekomen trouwens en foxymama.

Verder is er eigenlijk niet heel veel blijven hangen.

O ja Sanne, eens met de rest. Ondanks dat je het kdv hard nodig hebt blijf jij natuurlijk wel gewoon klant en zo moeten ze je ook behandelen. En "zeuren" bij de admin heeft toch geen impact op de juffen?
Heb net de traktatie af die morgen mee gaat naar het kdv. Heb koekmannetjes beplakt met smarties. De 2 ogen en drie knoopjes, ziet er erg leuk uit al zeg ik het zelf. Ze willen niet te veel suiker dus de koekjes zijn organisch, zonder suiker ed, heet No junk geloof ik en is sinds kort te koop bij AH. Maar de smarties zijn wel vastgelijmd met suiker.

Sanne, vond de eerste tekst het leukst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven