Mode & Beauty alle pijlers

dat hààr.... Iemand nog tips?

18-05-2011 10:02 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb donkerbruin, halflang haar met een rechte pony. Mijn haar komt nog niet tot op mijn schouders, en er kan nét een piepklein staartje in. Het is niet helemaal stijl, maar ook geen echte slag.

Mijn 'probleem' is dat ik heel veel haar ben verloren na de zwangerschap, het was al niet superdik, maar nu is het een ramp. Het ziet er dof en dun uit, en de meeste spelden en elastiekjes vallen er gewoon uit wegens veel te groot voor dat dunne staartje.

Hellep dus. Wat kan ik nog met mijn haar aanvangen zodat het nog een beetje leuk zit? Ik heb al een haarband geprobeerd, maar in combinatie met mijn bril is dat geen gezicht :(
Misschien naar een goede kapper gaan, probleem voorleggen en vragen of er een andere leuke coupe geschikter is voor je haar op dit moment?
Dit lijkt me dus duidelijk een probleem wat vraagt om een goede kapper.

Je haar wordt wel weer dikker hoor. Het is dus tijdelijk. Misschien een leuke korte pixie coupe knippen?
Indd een goede kapper opzoeken en er een kapsel in laten knippen dat nu bij je haar past. Even een kleurtje erin en je bent weer helemaal fris.
Ik wilde hetzelfde zeggen.

Mocht je haar over een tijd weer in betere conditie zijn dan kun je het weer wat langer laten groeien. Zonde om nu met een net-niet staartje te gaan lopen, er is vast wat mooiers van te maken!
Big-shampoo van Lush proberen. Wat een superspul is dat!
quote:Ann.Liv schreef op 18 mei 2011 @ 10:25:

Big-shampoo van Lush proberen. Wat een superspul is dat!

(hee ik zie dat jij ook verplicht een puntje in je nick moest planten, maar dat terzijde)

Ja, Big geeft een veel steviger effect (wel funest voor je evt. kleuring), wat je nog kan versterken met Salt Spray (ik heb hem van Fudge, maar er zijn meer merken).
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Pfff, écht niks anders dan kort haar? Ik heb het al jaren kort, voel me zo huismoeder-achtig dan... (nee, geen pixie, mijn nekhaar groeit heel erg laag, dan heb ik een enorm lang hoofd achteraan, bleh)
@Very.Cherry Ja joh, kreeg er een punthoofd van, want met . kon ik ineens drie weken niet inloggen. Bagger, daarvoor nooit last.

Die Big-tip heb ik van jou denk ik: m'n haar blijft er ook onwijs lang schoon van! En je hoeft niet veel te gebruiken. Echt een goeie tip! Ik heb ook een salt spray (van Lee Stafford) maar dat vind ik mwoah, daar wordt mijn haar sneller vettig en dan dus plat van.
vitamine B nemen?
quote:polkadotbikini schreef op 18 mei 2011 @ 10:37:

Pfff, écht niks anders dan kort haar? Ik heb het al jaren kort, voel me zo huismoeder-achtig dan... (nee, geen pixie, mijn nekhaar groeit heel erg laag, dan heb ik een enorm lang hoofd achteraan, bleh)

Meid, je hebt zoveel verschil in korte coupes!!

Enne... een staartje is toch ook huismoeder-achtig? Dat gaat nl ook vanwege het gemak!
Het is pas echt huismoederachtig als je je korte haar rood verft en een lichtblauwe jas met capuchon hebt.
quote:Mac123 schreef op 18 mei 2011 @ 11:20:

Het is pas echt huismoederachtig als je je korte haar rood verft en een lichtblauwe jas met capuchon hebt.

En het rugzakje en de driekwartbroek.

Ik vind echt helemaal niks moeke-achtigs aan een frisse korte pixie. Van dat lange lijzige haar, wat maar in een staartje zit, maar eigenlijk net niks is, dat vind ik pas onverzorgd.

Een brutale pittige pixie is leuk.
Tijdelijk extensions nemen?
quote:flatscreen schreef op 18 mei 2011 @ 10:51:

vitamine B nemen?

Yep, doe ik al. Maar dat zal vast niet zo snel werken dat ik gauw weer 'n volle staart heb

Bleh. Baal er wel van. De hele zwangerschap had ik zo'n prachtige haren, glans en zo... En je wéét dat het kan/zal uitvallen, maar tisnieleuk...

Zal 's googelen op korte kopjes...
Of een leuke korte bob.

Bij mij viel mn haar uit na het borstvoeden bij mn inhammen. Nu heb ik veel haar dus ik kon er wel iets van maken. En nu is het weer aangegroeid, maar ik snap hoe vervelend het kan zijn.
Ik zou naar de kinky kapper gaan die weten dr wel raad mee of een andere goede kapper zoeken
haarklem in
quote:Mac123 schreef op 18 mei 2011 @ 11:20:

Het is pas echt huismoederachtig als je je korte haar rood verft en een lichtblauwe jas met capuchon hebt.Jullie vergeten de Crocs
Weet je wat je ook zou kunnen proberen is OSIS Dust it powder.

Dit is een rood flesje met een soort van poeder erin.

Er hebt er maar een heel klein beetje van nodig en je krijgt dat echt volume.

Je zou op You tube kunnen kijken. Daar leggen meiden uit hoe het werkt.
Joell, ziet er interessant uit, kwam voorbij een filmpje van een meisje (camiloveskiwi) en ooooh, ze heeft zo'n leuk kapsel...

Ik hàd trouwens ongeveer zo'n kapsel, en er zal vast wel een reden zijn waarom ik het nu weer wou laten groeien (onder andere een kleintje dat hàrd aan mijn haar trekt! Ik wou het 'veilig' in een staartje binden, maar ze grijpt verdorie gewoon mijn nekhaar beet, dat doet zoooo'n zeer!), maar ik denk dat de schaar er wel weer in mag... En dan zo'n potje dingespoeder, mijn portemonnee kruipt van angst al wat dieper in m'n handtas...
Wanneer je de poeder bij de kapper koopt betaal je rond de 16 euro.

De site kapperkorting.com bied het aan voor ¤6,04,- En dat is precies hetzelfde als wanneer je het bij de kapper zou kopen.

Dat scheelt toch weer wat.
Ja Joell, 7,19 incl. btw, maar ik woon in België, dus verzending van 6,68 erbij... Kan evengoed even bij de kapper binnenspringen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven