Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Die 450 is vast Fahrenheit (VS). Komt overeen met 220-230 geloof ik.
232 dus
oooh dat wist ik niet! Thanks!
450 leek me wel érg warm.

Ik hou nog steeds van dat spul trouwens. Vorige week weer 24uur ingehad en het zit weer super. Hoogstens iets sneller vettig idd maar ach, dan was ik het om de dag i.p.v. om de 2, ben na het wassen toch in no time klaar vergeleken met het half uur stylen vroeger. Ik doe elke 2 maanden de Ultra 24 uur en het zit goed. I love it!

Maar naar de blow-out ben ik ook wel benieuwd, klinkt zo mogelijk nóg beter.
Ik zit filmpjes te kijken op YouTube en word steeds enthousiaster! LoL een vriendin heeft het ook besteld. Die heeft Marrokaans haar dus ben benieuwd naar de resultaten. Ik zelf heb echt heel erg beschadigd haar.

http://www.youtube.com/watch?v=kl-gJfXYGzA
ik zou ook heel graag de keratin hair treatment willen bestellen maar iets houd me tegen.

Over lees ik over hoe stijl het haar word ect maar daarvoor wil ik het niet gebruiken.

Mijn haar is zwaar kapot het lijkt op stro Ik kan er helemaal niets mee het komt omdat ik tijdje geleden bij de kapper heb gepermenent maar inplaats van mooie krullen heb ik ontkroesde haar ervoor terug gekregen. vandaar dat me dit de juiste oplossing leek omdit te gebruiken alleen vraag ik me af of me haar er wel beter op word en of dit weggaat anders heeft het weinig zin.

heeft iemand ervaring met stro haar en deze product? en welke zou ik het beste kunnen gebruiken?

alvast bedankt!
Nou ik lees vaak de reacties hier, en vind het echt knap dat sommigen van jullie het zelf thuis doen! Ik kan dat echt niet hoor!

De eerste keer heb ik het bij de kapper laten doen (heeel lang geleden). Het koste toen iets van 240 euro en was nauwelijks stijl geworden, beetje glans, alle pluis zat er nog in!

Toe heeft mijn vriendin het met een ander merk bij mij thuis gedaan! En echt prachtig reultaat! Nog een klein beetje pluis maar goed dat is mijn haar blijkbaar gewoon, superdroog. Bijna geen krul, alleen nog maar een slag, en super veel glans!

Ik vind het niet erg dat er nog een slag in zit, mijn haar is echt belachelijk krullelnd (pijpenkrullen). Dus ik moet het nu nog 1 x doen en dan is het 100% stijl.

Ik ga nu op zoek naar een thuiskapster, omdat ik niet mijn vriendin elke keer wil vragen om het voor mij te doen!

@siham ik heb ook belachelijk droog stro haar. Ik heb ijzer en vitamine tekort en drink nauwelijks water, mijn haar valt uit/of breekt af, en ik heb het ooit gebleekt. Dus als iemand al iets van stro haar af weet ben ik het!

Maar elke brazilian keratine treatment is anders, door de werkzame stoffen die erin zitten en het verschil in %. Maar als je een goed merk neemt zal het zeker je haar gezonder maken (laten lijken). Met dit product, ik weet niet of het echt gezond wordt, maar het gaat glanzen, wordt stijler en oogt veel mooier dan dat het was, zelfs met stro haar. Iedereen zegt hier mijn haar pluist niet meer dit dat, mijne nog wel, maar veel minder. (ik ga ervan uit dat mijn haar gewoon slechter aan toe was dan dat van de meesten hier) maar het was het waard! Dus echt een aanrader. Ik ben helemaal verliefd op sunliss, dit is het enige merk dat bij mijn strohaar heeft geholpen!
^ Hoi Damzka,

Ik wil het wel bij jou doen. Ik heb het vandaag binnen gekregen. De Brazilian Blowout. Ik heb iets van 6 oz besteld.
quote:siham1 schreef op 04 mei 2011 @ 18:05:

ik zou ook heel graag de keratin hair treatment willen bestellen maar iets houd me tegen.

Over lees ik over hoe stijl het haar word ect maar daarvoor wil ik het niet gebruiken.

Mijn haar is zwaar kapot het lijkt op stro Ik kan er helemaal niets mee het komt omdat ik tijdje geleden bij de kapper heb gepermenent maar inplaats van mooie krullen heb ik ontkroesde haar ervoor terug gekregen. vandaar dat me dit de juiste oplossing leek omdit te gebruiken alleen vraag ik me af of me haar er wel beter op word en of dit weggaat anders heeft het weinig zin.

heeft iemand ervaring met stro haar en deze product? en welke zou ik het beste kunnen gebruiken?

alvast bedankt!

Strohaar lijkt me perfect! Ik heb ook strohaar. Ze zeggen dat het resultaat dan nog beter is. Binnenkort gaat m'n zus het bij mij doen. Ik hou je op de hoogte als je dat wil.

Je hebt trouwens verschillende behandelingen. Sommigen zijn echt op stijl haar gericht en andere minder. De stylist heeft trouwens ook speciale technieken om de krul erin te behouden. Die ik heb besteld is geen straigtner maar een smoother (ten minste dat zeggen ze zelf).

Hier kun je de verschillende merken vergelijken: http://www.naturallycurly ... -keratin-treatment-brands
dankjewel voor je reactie billiejean waar heb jij het bestelt?

ik was van plan om het bij http://www.braziliankeratinhairtreatment.nl/webshop te kopen en dan de Sunliss Personal Kit Choco te kiezen en het zelf te doen ik heb gelezen dat meerdere dames dat hebben gedaan en ik heb niet zo heel lang haar meer helaas dus ik hoop dat het goed komt bedankt voor die site ik ga het even na lezen.

mijn haar is nu wel bol omdat toch permenent in zit maar geen krul helaas
quote:siham1 schreef op 10 mei 2011 @ 22:08:

dankjewel voor je reactie billiejean waar heb jij het bestelt?

ik was van plan om het bij http://www.braziliankeratinhairtreatment.nl/webshop te kopen en dan de Sunliss Personal Kit Choco te kiezen en het zelf te doen ik heb gelezen dat meerdere dames dat hebben gedaan en ik heb niet zo heel lang haar meer helaas dus ik hoop dat het goed komt bedankt voor die site ik ga het even na lezen.

mijn haar is nu wel bol omdat toch permenent in zit maar geen krul helaas

Ik heb die van mij op Ebay besteld. Ik heb alles uitgezocht en dit sprak me het meeste aan omdat het ook in salons in Hollywood wordt gebruikt en je het niet 3 dagen in hoeft te laten zitten en met vet haar hoeft rond te lopen.

Succes iig!
O ik heb niet echt verstand van ebay helaas.

ik draag een hoofddoek dus niemand die het buitenaf ziet mijn vette kop moet alleen geef knotje maken haha
Hallo allemaal, ik wil jullie wat vertellen over mijn bezoek aan Dahlia Silky Hair in Almere. Ik ben erg tevreden over deze brazilian keratine behandeling, ze is professioneel en aardig!

Nadat ik thuis kwam was iedereen verbijsterd dat mijn haar zo steil kon worden. Ze vonden me allemaal een compleet andere vrouw. De kinderen vonden het wel leuk, maar wilde eigenlijk toch graag de krullen terug. Ik zelf vond het heel leuk om eens zulk steil haar te hebben. En mijn man: die vond het wel spannend dat hij ineens zo'n andere vrouw had.

Na een paar dagen het haar weer gewassen en laten opdrogen. Het bevalt me nu het best om met mijn nieuwe kapsel rond te lopen. Het haar ziet er veel gezonder uit en is heel mooi van kleur. Al met al ben ik er heel tevreden mee. Wat ook heel fijn is en veel beter voor mijn haar, is dat ik het niet iedere ochtend helemaal nat hoef te maken, maar met een beetje kammen en wat verzorgingsproducten zo weer in model kan krijgen.

Kortom ik kom graag weer terug bij [ link naar commerciele website verwijderd] (als ze me nog hebben wil).

Groetjes van Renee
Ik heb toch de stap genomen om keratin ulta te bestellen

Ik ben erg bang om het zelf te doen maar ik ga de gok gewoon wagen.
Ik heb net de Brazilian Blowout laten doen door m'n zus en het is heerlijk zacht geworden. Ik had echt strohaar. Na het wassen en föhnen valt het gewoon glad en stijl. Ben er echt blij mee :-)
Damazka, behalve stro en breekbaar heb je wel een volle bos haar. Bij mij net zoals bij jou maar heb fijn haar. Ben bang dat ik alleen maar sliertjes dus haar over hou? Zoiets zei mijn kapper laatst. Hij zei dan valt het helemaal plat langs je hoofd, hij zei bij een dikke bos haar a la Diana Ross doen maar bij fijn krulhaar niet. Zucht nu weet ik nog niet wat ik moet doen, was bijna zover.
quote:sweetmoon schreef op 15 mei 2011 @ 22:57:

Damazka, behalve stro en breekbaar heb je wel een volle bos haar. Bij mij net zoals bij jou maar heb fijn haar. Ben bang dat ik alleen maar sliertjes dus haar over hou? Zoiets zei mijn kapper laatst. Hij zei dan valt het helemaal plat langs je hoofd, hij zei bij een dikke bos haar a la Diana Ross doen maar bij fijn krulhaar niet. Zucht nu weet ik nog niet wat ik moet doen, was bijna zover.Hang ervan af hoe je het stijlt. Je kan het stijlen met behoud van volume.
wil er in principe niet te veel aan hoeven doen eigenlijk zeker niet stijlen. Zou het dan gewoon willen wassen en op laten drogen want wil helemaal geen superstijl haar alleen niet meer zulk droog haar, thats all.
Billiejean, de versie dus die maar even in je haar hoeft en je direct weer kan uitspoelen ipv de 24-48 uur van de keratine behandeling? Welk merk heb je, en een goede uitleg erbij? Prijs?

Want dat vind ik nu het enige nadeel van de keratine

behandeling, dat het zo lang in je haar moet (ik gebruik nu Sunliss, de Ultra). Dus die Blowout klinkt helemaaaaal geweldig!
quote:violetje schreef op 16 mei 2011 @ 13:59:

Billiejean, de versie dus die maar even in je haar hoeft en je direct weer kan uitspoelen ipv de 24-48 uur van de keratine behandeling? Welk merk heb je, en een goede uitleg erbij? Prijs?

Want dat vind ik nu het enige nadeel van de keratine

behandeling, dat het zo lang in je haar moet (ik gebruik nu Sunliss, de Ultra). Dus die Blowout klinkt helemaaaaal geweldig!Ja dit hoeft er dus niet in te blijven. Merk is Brazilian Blowout (voorloper, dus officiële merk). Ongeveer 25,- per behandeling. Instructievideo kun je vinden op de officiële website. Besteld op Ebay :-)
quote:sweetmoon schreef op 16 mei 2011 @ 08:35:

wil er in principe niet te veel aan hoeven doen eigenlijk zeker niet stijlen. Zou het dan gewoon willen wassen en op laten drogen want wil helemaal geen superstijl haar alleen niet meer zulk droog haar, thats all.Dit is een goed voorbeeld van hoe je haar eruit zal zien (dus niet helemaal kaarsrecht) http://www.youtube.com/user/brazilianbl ... 9KhydvXks8
Billie Jean, heb jij die blow out wel eens geprobeerd? Is dat echt zo goedkoop? En echt 12 weken werkzaam? Er zitten toch geen schadelijke stoffen in mag ik hopen, ik bedoel het is geen straightner zoals bij black hair salons toch, met chemicaliën enzo? Net zo natuurlijk als de keratine? Hoop vragen, sorry, alvast bedankt. Oja en moet dat ook met de steiltang? Vertel me alles : )
quote:sweetmoon schreef op 16 mei 2011 @ 18:10:

Billie Jean, heb jij die blow out wel eens geprobeerd? Is dat echt zo goedkoop? En echt 12 weken werkzaam? Er zitten toch geen schadelijke stoffen in mag ik hopen, ik bedoel het is geen straightner zoals bij black hair salons toch, met chemicaliën enzo? Net zo natuurlijk als de keratine? Hoop vragen, sorry, alvast bedankt. Oja en moet dat ook met de steiltang? Vertel me alles : )Ja, ik heb het zelf gisteren laten inzetten en het is heel mooi gaan glanzen en veel zachter geworden en pluisvrij. Nee het is geen straightener. Het is een 'smoothing system', er zullen vast wel chemicaliën in zitten omdat het in het haar gekristalliseerd moet worden maar het beschadigd het haar niet. In alle keratinebehandelingen zitten chemicaliën. Dat kan niet anders maar je kan het niet vergelijken met een straightener. Dat is echt slecht voor je haar. En ja dit moet ook met een stijltang.
Oke klinkt zeer goed. Je hebt t op Ebay besteld las ik, wat ben je kwijt, want je schreef 25 per behandeling maar koop je dan 1 behandeling? In die salons is het vrij duur geloof ik om te laten doen. In America dan he, hoor echt bedragen van 150 tot 350 dollar, zal wel op fifth avenue zijn ofzo. En het kan meteen weer uitgespoeld worden? Zou je misschien nog een specifiek overzichtje kunnen maken voor de geinteresseerden, wat er op tube staat,hoe ik zeker de goeie heb op Ebay, hoe duur, hoe lang intrekken, ook speciale shampoo en conditioner erbij?, hoe lang blijft dit vergeleken met de keratine,

dan zijn we helemaal bij op dit gebied. Denk dat veel forummers dit ook wel willen weten, mijn dank is groot iig.
Jaaa ik wil ook weten wat ik precies moet kopen idd!! Gebruik nu de Sunliss Ultra maar dat lange intrekken vind ik daar minder fijn aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven