Fuerteventura

18-05-2011 22:30 22 berichten
Is het leuk om je vakantie door te brengen op Fuerteventura?
Vakantie is altijd en overal leuk!
quote:Bianca40 schreef op 18 mei 2011 @ 22:38:

Vakantie is altijd en overal leuk!Hahaha, nouja, Luxemburg vond ik wel heel erg saai
Alle reacties Link kopieren
Ligt er heel erg aan hoe lang je gaat en wat voor soort vakantie je wilt..
We gaan met een groep van 6 mensen voor ongeveer een week. Gewoon een relaxte strandvakantie met een beetje sight seeing
Je hebt al geboekt?

Ik vond het daar ook best saai...
Oh dan is t wel relax hoor! In corralejo of niet? Lekker een beetje naar t strand, beetje eten, evt een excursie. 's avonds terrasjes of naar de bar.. Voor een week vond ik t leuk hoor!
[quote]spectral schreef op 18 mei 2011 @ 22:50:

Je hebt al geboekt?

Ik vond het daar ook best saai...[/quote]

Op Fuerteventura?

Nee, we hebben nog niet geboekt.
Ja... ik persoonlijk vond er geen klap aan. Maar voor een week zon en lezen was het prima.
quote:naomi87 schreef op 18 mei 2011 @ 22:52:

Oh dan is t wel relax hoor! In corralejo of niet? Lekker een beetje naar t strand, beetje eten, evt een excursie. 's avonds terrasjes of naar de bar.. Voor een week vond ik t leuk hoor!Ja, dat is het
Ben voor een paar jaar terug op Fuerteventura geweest,,(saai) het is een ander eiland dan Mallorca of Tenerife.En je hebt er continue wind Fuerteventura betekent harde wind,en voor surfers is dat geweldig. Maar als je op het strand ligt is dat soms wel vervelend steeds die wapperende windschermen.
Tja, ik vond het één van de lelijkste eilanden ooit, maar het weer was ok en de stranden zijn mooi. Behalve uit eten, de kroeg in en op het strand liggen is er eigenlijk niets te doen. Als je nog niet geboekt hebt zou ik je Tenerife of Gran Canaria aanraden. Het oog wil ook wat.
Tenerife is inderdaad vele nalen mooier en uitgebreider. Maar als je gaat doen wat ik in mn vorige post zei, dan is t goed te doen:)!

Overigens hadden wij echt in t geheel geen last van wind gehad, de 8 dagen dat wij er waren.. Maar is t ook niet zo dat t zuiden surfers paradise is?
Misschien dat ik dan toch maar voorstel om ergens anders heen te gaan, want om nou tijdens de vakantie in een slecht ontwikkelde storm op het strand te liggen lijkt me ook niets
Wij zaten in Calete de fuste als ik het zo goed heb geschreven.
@superhuisvrouw: maar dat is ook helemaal geen mooi stuk toch? Weinig groen enz?

Wij vlogen namelijk op puerto rosario(?) en schrokken hoe het eruit zag. Toen we dichter bij corralejo kwamen (noordelijkste puntje) werd t steeds mooier en groener..
Ja dat klopt wat je zegt naomi we zijn toen ook met de bus nog naar corralejo geweest en daar was het wel mooier.Maar in vergelijking met Tenerife had je daar geen last toen van vervelende strandverkopers. Daar werd je continue lastig gevallen.
wij zijn 4x op fuerte geweest ons beviel het goed.er zijn mooie stranden,je wordt niet gezandstraald ondanks de wind.

we waren in carrelejo daar zijn veel restaurants waar je goed kunt eten.gezellige bars met bijna de hele week live muziek.

aan de andere kant van t eiland is een prachtige dieren tuin je kunt er n kamelenrit maken.

een auto huren kost weinig,de benzine is goedkoop.het is mooi om met n auto t eiland te verkennen.

de mensen zijn gastvrij en beleefd.

goh ik zou er wel weer heen willen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Als je verder echt niets wil dan zonnen, wat eten en met een autootje rondrijden een dagje is het voor een weekje wel leuk hoor. Kies dan wel voor Corralejo. Mocht je toch iets meer willen qua winkelen en vertier, kies dan een ander eiland.
quote:Superhuisvrouw schreef op 18 mei 2011 @ 23:19:

Ja dat klopt wat je zegt naomi we zijn toen ook met de bus nog naar corralejo geweest en daar was het wel mooier.Maar in vergelijking met Tenerife had je daar geen last toen van vervelende strandverkopers. Daar werd je continue lastig gevallen.

op fuerte zijn geen straat of strand verkopers,ga je naar t grote surfbeach wat n naaktstrand is dan zijn er wel mannen die zich aanbieden voor n potje sex.

wij maakten kennis met n jonge man die zich aan ons aanbood wat we niet wilden wel n praatje gemaakt.daarna kwam hij elke dag even een praatje maken,bleek een aardige man te zijn.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Fuerteventura wordt ook wel bejaarden eiland genoemd ja sorry maar het is waar. Heeft wel en errug mooi strand! Gran Canaria is meer te doen, maar Fuerteventura heeft een mooier strand.
Ik ben er in december 4 dagen geweest. Ik kwam speciaal om niks te doen (en had daarvoor een 5-sterren hotel met sauna en spa geboekt ), maar ik vond het jammer dat ik niet langer had geboekt. Heb er nog flink geshopt (surfstadje Corralejo, dus ze verkochte al mijn favoriete merken), iedere avond goddelijk lekker gegeten bij Boardriders en ben met een surfklasje op pad geweest.

Ik heb begrepen dat de andere kant van het eiland qua begroeiing mooier is. Deze kant was idd voornamelijk lavagesteente. Er is wel een groot duin-natuugebied waar je ook kan gaan wanderen. Dat is overgewaaid uit de Sahara.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven