Wie kent tradetang.com?

18-05-2011 18:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd of iemand deze site kent en of iemand hier ervaringen mee heeft. Ik wil namelijk een fohn kopen maar ik twijfel aan de echtheid..
bij twijfel niet inhalen...
Waarom zou je via zo'n vage site een fõhn kopen??
nee ken hem niet maar er zijn toch genoeg andere bekende sites?

waarom zon vaag bedrijf dan...
Niet weer he Tradetang is een soort marktplaats waar Chinese groothandels/fabrieken hun producten rechtstreeks aan consumenten kunnen aanbieden. Je kunt soms per stuk kopen of in grote aantallen met kwantumkorting.

Het is wel vaak namaak of van slechte kwaliteit, zie bijvoorbeeld de UGG's die zijn nep want dat kan niet voor zo'n prijs (ja ik weet dat de 'echte' ook uit China komen).

Ik heb zelf wel eens wat kleine dingen zoals een telefoonbatterij en laptop adapter in China gekocht, het is dan wel geen echte Nokia of HP maar ik ben er tevreden over. Was met verzenden iets van $10 per item dus ook niet echt een groot risico, wel een stuk goedkoper dan de originele.
In dit topic op Fok! worden diverse Chinese webshops besproken.
Thanks Miffy! Ik ga Fok! bekijken.
quote:supershiva schreef op 18 mei 2011 @ 20:41:

nee ken hem niet maar er zijn toch genoeg andere bekende sites?

waarom zon vaag bedrijf dan...

Omdat deze föhn als beste uit de bus komt in Amerika! Het zorgt voor glanzend haar zonder pluis door de negatieve ionen van de toermalijn edelsteen die erin is verwerkt. Droogt het haar sneller en is vederlicht :-)

Volgens salons de Rolls Royce onder de haardrogers :-)

http://www.misikko.com/professional-hair-dryers.html
Billiejean, ik vind je altijd zo schattig met je zoektocht naar beautyspulletjes Ik hoop dat het wat is, die fohn en site!
quote:_yellowlove_ schreef op 19 mei 2011 @ 00:31:

Billiejean, ik vind je altijd zo schattig met je zoektocht naar beautyspulletjes Ik hoop dat het wat is, die fohn en site!haha :-) ik hoop het ook. *speurt nog ff verder*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven