Gezondheid alle pijlers

Date! Zoenen? Adem...

19-05-2011 16:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, komende zondag hoop ik iemand te ontmoeten met wie ik al een tijdje mail. Stel dat het klikt en we zouden willen zoenen... Ik heb sinds kort een beetje last van mijn keel en af en toe merk ik dat er een minder lekkere lucht uit mijn keel komt. Als hij leuk is, zou ik niet willen dat hij afknapt op een slechte adem, terwijl ik normaal gesproken geen slechte adem heb. Hebben jullie tips? (of moet ik net doen of zoenen bij een eerste date tegen mijn principes is?) Alvast bedankt, Liesje.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Er wat aan doen?

Gorgelen met mondwater achterin de keel ofzo..
Doosje smintjes in je zak stoppen.

Tongschraper gaan gebruiken.

Je tanden flossen.

Spoelen met mondwater. Heb je ook in kleine flesjes, kun je die meenemen in je tas en bij het toilet nog even spoelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
pepermuntje?

kauwgompje?
Je gaat misschien iemand tegen komen met wie je misschien wel zou kunnen gaan zoenen en je maakt je nu al druk om je adem?

Tuurlijk joh.
quote:himalaya schreef op 19 mei 2011 @ 17:10:

Doosje smintjes in je zak stoppen.

Tongschraper gaan gebruiken.

Je tanden flossen.

Spoelen met mondwater. Heb je ook in kleine flesjes, kun je die meenemen in je tas en bij het toilet nog even spoelen.Da's leuk als het dan romantsich gaat worden, komt hij met z'n gezicht naar haar toe, zegt zij: "sorry, ben zo terug!" en rent vervolgens met een hele toilettas naar de ladiesroom om vervolgens een half uur weg te blijven
Ik zou doen alsof ik om één of andere reden niet wil zoenen. Zeg dat je tijdelijk iets besmettelijks hebt of dat het tegen je principes is.

Of smeer wat spinazie tussen je tanden, dan wil hij ook niet
Ik weet niet of ik merk mag neer zetten maar ;meridol mondwater en tandpasta echt heel goed

succes
Tanden poetsen 2x per dag, flossen en tanden stoken en je tong schrapen 1 keer per dag.

Dan stink je echt niet en op de avond van je date niet te kruidig eten en zeker geen knoflook.
quote:galadriel schreef op 19 mei 2011 @ 17:44:

Dan stink je echt niet en op de avond van je date niet te kruidig eten en zeker geen knoflook.Gewoon zorgen dat je allebéi overdadig aan de knoflook gaat. Lekkâh!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb je misschien ontstoken amandelen? Kan je ook onfris van gaan ruiken.
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Tja, ik poets goed, gebruik mondwater en tandenstokers en af en toe een tongschraper, en normaal heb ik er geen last van, maar zoals ik al aangaf, volgens mij komt het uit mijn keel, en ik denk idd ook dat er misschien iets ontstoken is, ook omdat ik wel een beetje keelpijn heb. Nou ja, ik ga vlak voor tijd grondig poetsen en stoken en spoelen, stop iets van Smint in mijn tas ofzo, en dan zie ik wel. En misschien is-ie wel niet leuk en maak ik me voor niks druk...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
quote:himalaya schreef op 19 mei 2011 @ 17:46:

[...]

Gewoon zorgen dat je allebéi overdadig aan de knoflook gaat. Lekkâh! Eigenlijk nog een beter plan.
quote:mamalief schreef op 19 mei 2011 @ 17:12:

Je gaat misschien iemand tegen komen met wie je misschien wel zou kunnen gaan zoenen en je maakt je nu al druk om je adem?

Tuurlijk joh.Mag dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven