Nou, toen zei ik dus van: "Goh, zou je dat wel doen dan?", waarop zei antwoordde: "Sja Jezus, ik weet het eigenlijk ook niet. Zijn zus vind van niet maar ach, wat weet zij er dan van."
Ja MV, het is me eige familie. Gezellig hoor. We gaan zo koffie drinken met zelfgebakken appeltaart. Mn moeder heeft hagelslag en drop meegenomen, dus ze mogen blijven.
Dus, affijn, het is ook wat he. Ik hem weer gebeld, maar nee hoor, neemt natuurlijk weer niet op. Krijg je ervan als je gaat skieen op blauwe maandag. Goeie vrijdag is dan weer geweldig voor lange wandelingen met pindakaas. Toch?
Leuk als je nooit tv kijkt en ga je naar een film kijken met je lievelings-acteur, is het een film over foute keuzes maken in je leven. Dat is lekker. Wrijf het er maar in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ben vandaag in een flauwe bui... maar dat is te merken hè? Zit hier een beetje onzin te verspreiden.... Scorpionman is een zwaar Amerikaanse film aan het kijken... pief paf poef....
quote:Scorpion80 schreef op 11 januari 2008 @ 23:18:
welke film kiekt gij, mylenevalerie?
Hij is net afgelopen. The familieman, met acteur Nickolage Cage. Super goeie acteur bij die film Leaving las Vegas.
Dit was een film om heel triest van te worden. Leaving las Vegas word je ook niet blij van maar dat is een mooie film. Hier ga je alleen maar denken wat je ook allemaal fout heb gedaan in je leven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hmm tsja, wat denk jij dan? Deze bushalte of die andere? Woensdag vandaag he, maakt het altijd wat moeilijker. Friet of salade. Misschien wel sushi vanavond, al zoooooooo lang niet meer gegeten. En toch best gezond alhoewel ik geld moet sparen voor mijn verhuis. En mij poes miauwt ook aan een stuk door, alsof de hond van ernaast er wat mee te maken heeft.