Date! Zoenen? Adem...
donderdag 19 mei 2011 om 16:57
Hallo, komende zondag hoop ik iemand te ontmoeten met wie ik al een tijdje mail. Stel dat het klikt en we zouden willen zoenen... Ik heb sinds kort een beetje last van mijn keel en af en toe merk ik dat er een minder lekkere lucht uit mijn keel komt. Als hij leuk is, zou ik niet willen dat hij afknapt op een slechte adem, terwijl ik normaal gesproken geen slechte adem heb. Hebben jullie tips? (of moet ik net doen of zoenen bij een eerste date tegen mijn principes is?) Alvast bedankt, Liesje.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
donderdag 19 mei 2011 om 17:10
donderdag 19 mei 2011 om 17:13
quote:himalaya schreef op 19 mei 2011 @ 17:10:
Doosje smintjes in je zak stoppen.
Tongschraper gaan gebruiken.
Je tanden flossen.
Spoelen met mondwater. Heb je ook in kleine flesjes, kun je die meenemen in je tas en bij het toilet nog even spoelen.Da's leuk als het dan romantsich gaat worden, komt hij met z'n gezicht naar haar toe, zegt zij: "sorry, ben zo terug!" en rent vervolgens met een hele toilettas naar de ladiesroom om vervolgens een half uur weg te blijven
Doosje smintjes in je zak stoppen.
Tongschraper gaan gebruiken.
Je tanden flossen.
Spoelen met mondwater. Heb je ook in kleine flesjes, kun je die meenemen in je tas en bij het toilet nog even spoelen.Da's leuk als het dan romantsich gaat worden, komt hij met z'n gezicht naar haar toe, zegt zij: "sorry, ben zo terug!" en rent vervolgens met een hele toilettas naar de ladiesroom om vervolgens een half uur weg te blijven
donderdag 19 mei 2011 om 17:46
donderdag 19 mei 2011 om 19:21
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Tja, ik poets goed, gebruik mondwater en tandenstokers en af en toe een tongschraper, en normaal heb ik er geen last van, maar zoals ik al aangaf, volgens mij komt het uit mijn keel, en ik denk idd ook dat er misschien iets ontstoken is, ook omdat ik wel een beetje keelpijn heb. Nou ja, ik ga vlak voor tijd grondig poetsen en stoken en spoelen, stop iets van Smint in mijn tas ofzo, en dan zie ik wel. En misschien is-ie wel niet leuk en maak ik me voor niks druk...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)