Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen drie dagen werken, hogerhand is het er niet mee eens
quote:Helenita2 schreef op 20 mei 2011 @ 13:23:

[...]

check

hier. Nog steeds geinteresseerd? Nee, laat maar, dit lijkt toch wel weer op hardlopen
quote:Star schreef op 20 mei 2011 @ 13:30:

Ik kan geen drie dagen werken, hogerhand is het er niet mee eens Wat belachelijk! Geven ze ook nog aan waarom niet? Vaag zeg, als je managers het er mee eens zijn (er zelfs zelf mee komen!) kan PO het verbieden?
Ja bezetting gooien ze het op. Directie wil geen parttimers meer.
voor Star, wat onwijs klote! Echt heel stom. Gaat dus niet om de bezetting maar om het parttimerschap. . Heeft dat nu ook consequenties voor de potentiele-nieuwe-job van Starman?

Hoe is het nu met Eetje?
Dus nu toch maar op zoek naar een andere baan? Ik hoorde laatst op de radio over deze site, misschien is dat wat?
Nee hoor, de kans voor Starman is te goed, dus moet ie gewoon doen. Ik zoek wel wat anders.

Ga eens op je link kijken Mamax, thx
Sterkte Star, zal even hard slikken zijn nu voor je, na de eerdere berichten van jouw werkgever.

Compu, hoe gaat het bij jullie?
Ik had er ergens niet te hard op gehoopt, dus viel niet al te verkeerd. Maar goed, stom is het wel
Mamax: Daar heb ik dan over je post wel een vraag over, als je er antwoord op wilt geven hoor.

Wat mij dan bezig houdt, als je geen kinderen meer wilt, je dan de keuze maakt om de pil te blijven slikken ipv een sterrilisatie?

Deze vraag mag iedereen die geen kinderen meer wil hem beantwoorden, ik ben daar oprecht benieuwd naar.
Jammer Star, maar ik denk dat je er onbewust of misschien wel bewust rekening mee hebt gehouden, dat het wel heel erg makkelijk ging en er vast nog wat op je weg zou komen.
quote:bambino schreef op 20 mei 2011 @ 14:22:

Wat mij dan bezig houdt, als je geen kinderen meer wilt, je dan de keuze maakt om de pil te blijven slikken ipv een sterrilisatie?

Deze vraag mag iedereen die geen kinderen meer wil hem beantwoorden, ik ben daar oprecht benieuwd naar.Ik denk dat ik dat wel wil, maar gevoelsmatig vind ik mezelf nu toch nog te jong. Denk dat ik rond mijn 40e wel sterilisatie wil. Ik kan slecht tegen de pil.
Stressed is just desserts spelled backwards

Mamax: Daar heb ik dan over je post wel een vraag over, als je er antwoord op wilt geven hoor.

Deze vraag mag iedereen die geen kinderen meer wil hem beantwoorden, ik ben daar oprecht benieuwd naar.Daar zat ik toevallig van de week ook aan te denken na mijn paniekreactie van een bubbelende buik. Destijds heb ik voor de pil gekozen omdat ik nog wel graag een derde wilde en ik het nog niet definitief af wilde/kon sluiten. Spiraal had ook gekund, maar niet iedereen wordt helemaal niet meer ongesteld en ik wil zelf kunnen beslissen of een ongesteldheid uit komt of niet. Sterilisatie (essure) ben ik nu aan het overwegen, maar stel je nou voor dat ze over 3 jaar wat uitvinden waardoor ik op zeker 40 weken zwanger zou zijn, zou ik dan geen spijt krijgen? Na m'n 40e wil ik sowieso geen kinderen meer, dus misschien wacht ik wel tot dan. Ik vind het moeilijk.
Grappig Mal, crosspost. We denken er hetzelfde over zie ik
Ik ga tzt ook voor Essure, klinkt ok.
Malman vindt het altijd stom als ik het zeg, maar ik wil niet dat hij zich laat steriliseren. Stel dat ik dood ga, en hij vindt iemand anders die lief is voor J en V (met een kinderwens), dan zou hij nog vruchtbaar zijn. Voor mij is het toch wel redelijk over na mijn 40e. Maar hij zegt altijd dat dat onzin is en dat hij geen kinderen meer wil met een andere vrouw. Dus wij steggelen er nog een beetje over wie zich laat helpen.
Jemig wat een gejojo op jouw werk Star, eerst wel, dan niet mooi dom!
Naaa, Star, wat een belachelijke toestand daar op werk bij jou. Je weet dat je er een zaak van kunt maken he? Kan me voorstellen dat je daar geen trek in hebt, maar ik zou het zo zo gunnen dat ze eens op hun bek gingen, al die werkgevers die nog steeds denken dat we in de jaren '50 leven... Balen zeg...

Deze vraag mag iedereen die geen kinderen meer wil hem beantwoorden, ik ben daar oprecht benieuwd naar.Ik ben vorige maand maar weer eens met de pil begonnen dus voel me aangesproken. Ik wil liefst m'n lijf z'n eigen gang laten gaan. Ben nu dan wel weer aan de pil omdat ik erg last had van pms, maar eigenlijk staat het me tegen (moet het van mezelf minstens 3 mnd proberen om te kijken of het wat uithaalt, zo niet stop ik er ook subiet weer mee). Sterilisatie is voor mijn gevoel nog heftiger ingrijpen in de natuurlijke gang van zaken. Ik wil niet in m'n lijf laten snijden als het verder goed gezond is.
quote:Helenita2 schreef op 20 mei 2011 @ 16:13:

Naaa, Star, wat een belachelijke toestand daar op werk bij jou. Je weet dat je er een zaak van kunt maken he? Kan me voorstellen dat je daar geen trek in hebt, maar ik zou het zo zo gunnen dat ze eens op hun bek gingen, al die werkgevers die nog steeds denken dat we in de jaren '50 leven... Balen zeg...Zaak? Hmmm, nee en er dan blijven werken en tegen die koppen aankijken? Geen goed plan
quote:Maleficent schreef op 20 mei 2011 @ 15:21:

Malman vindt het altijd stom als ik het zeg, maar ik wil niet dat hij zich laat steriliseren. Stel dat ik dood ga, en hij vindt iemand anders die lief is voor J en V (met een kinderwens), dan zou hij nog vruchtbaar zijn. Voor mij is het toch wel redelijk over na mijn 40e. Maar hij zegt altijd dat dat onzin is en dat hij geen kinderen meer wil met een andere vrouw. Dus wij steggelen er nog een beetje over wie zich laat helpen.Ja inderdaad, ik heet toch geen Eowynn zeker
Hmmmmm...ben benieuwd wat dit nou weer voor actie is

Groot nieuws over Sinterklaas

AMSTERDAM - Het moet toch echt wel iets bijzonders zijn dat de NTR inbreekt in de reguliere uitzending van Kinderen geen Bezwaar.

Foto: ANP

Zaterdagavond komt de omroep op Nederland 1, 19.50 uur met met een bijzonder maar kennelijk ook bijzonder urgent nieuwsfeit rond de Goed Heiligman.

Iedereen die zich in de directe omgeving van de Sint bevindt houdt de lippen stijf op elkaar en verwijzen naar de extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal.

Kijken dus! Zaterdagavond, Nederland 1, 19.50 uur .
Hmmmmm...ben benieuwd wat dit nou weer voor actie is

Groot nieuws over Sinterklaas

AMSTERDAM - Het moet toch echt wel iets bijzonders zijn dat de NTR inbreekt in de reguliere uitzending van Kinderen geen Bezwaar.

Foto: ANP

Zaterdagavond komt de omroep op Nederland 1, 19.50 uur met met een bijzonder maar kennelijk ook bijzonder urgent nieuwsfeit rond de Goed Heiligman.

Iedereen die zich in de directe omgeving van de Sint bevindt houdt de lippen stijf op elkaar en verwijzen naar de extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal.

Kijken dus! Zaterdagavond, Nederland 1, 19.50 uur .
Hee da's knap van mij
quote:Star schreef op 20 mei 2011 @ 14:40:

Ik ga tzt ook voor Essure, klinkt ok.Wat is Essure?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven