ex is nu vader geworden
vrijdag 20 mei 2011 om 23:38
Zojuist tijdens het surfen op intetnet erachter gekomen dat exvriend van ruim 5 jaar geleden vader is geworden. Het voelt zo raat om er 'per ongeluk' achter te komen. Het gekke gevoel van: waarom zij wel en ik niet? Man... Wat was ik gek op hem. Maar helaas heeft hij er niet voor gekozen om met mij erder te gaan. Ben er heel lang erg verdrietig om geweest. Sinds 2,5 jaar hwb ik nu en hele lieve vriend en ben ik blij met onze relatie. Maar het gevoel over mijn ex die nu vader is ... Is zo gek ! Kan gewoon maar niet aan het idee wennen. Ik had destijds zo graag gewild met hem wat hij nu met zijn huidige vriendin heeft... Maar helaas, ik was et niet voor hem. Ik moet het gewoon loslaten. Wel gek zeg..... ( tussen mijn huidige vriend en ik gaat het overigens goed, hoor )
vrijdag 20 mei 2011 om 23:48
Ik schrok me wild toen mijn 1e vriendje een zoontje kreeg.
Had helemaal geen contact meer met hem, maar hij had mijn vader (in elk geval dat adres gebruikt om me op de hoogte te stellen) een geboortekaartje gestuurd.
Niet dat ik hem terug wilde, of terug eil.
Maar mijn leven is duidelijk anders gelopen dat dan van hem, ondanks dat we zo close zijn geweest. En dat bezorgde mij een heel raar gevoel... Gelukkig, eventjes maar.
Dus ik snap wel wat je bedoeld hoor Senz!
Is dit de eerste van jouw exen die een kindke heeft gekregen?
Had helemaal geen contact meer met hem, maar hij had mijn vader (in elk geval dat adres gebruikt om me op de hoogte te stellen) een geboortekaartje gestuurd.
Niet dat ik hem terug wilde, of terug eil.
Maar mijn leven is duidelijk anders gelopen dat dan van hem, ondanks dat we zo close zijn geweest. En dat bezorgde mij een heel raar gevoel... Gelukkig, eventjes maar.
Dus ik snap wel wat je bedoeld hoor Senz!
Is dit de eerste van jouw exen die een kindke heeft gekregen?
vrijdag 20 mei 2011 om 23:58
@xsxaxmx: ja een heel gek gevoel !!! Zoooo vreemd.... En nee dit is een tweede ex. Van die eerste ex vond ik het gek genoeg niet vreemd. ( ok wel beetje vreemd maar ik was niet licht geshokkeerd zoals ik nu ben). Ik gunde hem dat van harte. Maar van deze ex....... Weet eerlijk gezegd niet of ik het hem wel gun >:-) hij had me geestelijk zoveel pijn gedaan........ Hehe
zaterdag 21 mei 2011 om 00:37
nee hoor, niet zwak, ik kan me best voorstellen dat het er even inhakt. maar ik zo wel proberen me er niet door te laten leiden (of lijden, in jouw geval). probeer het van je af te zetten, het is zoals het is, en als hij jou in het verleden zoveel pijn heeft gedaan, laat 't 'm dan nu niet nog een keer doen.
zaterdag 21 mei 2011 om 00:48
quote:boerzoektyvon schreef op 21 mei 2011 @ 00:14:
Maar had je verwacht dat je ex niet verder ging met zijn leven en eeuwig treurend in een hoekje was blijven zitten?
jesusmina, dat zegt ze toch niet. Ze is gewoon iets te weten gekomen wat haar toch nog even raakt, oud zeer(tje) en dat deelt ze hier even. Ze maakt er geen drama van. Ik kan me voorstellen dat als iemand je grote liefde was, je dat nog best iets doet.
Mijn ex trouwde binnen een jaar met een russische bruid, hij was niet mijn grote liefde, en toch deed het me wel wat.
Maar had je verwacht dat je ex niet verder ging met zijn leven en eeuwig treurend in een hoekje was blijven zitten?
jesusmina, dat zegt ze toch niet. Ze is gewoon iets te weten gekomen wat haar toch nog even raakt, oud zeer(tje) en dat deelt ze hier even. Ze maakt er geen drama van. Ik kan me voorstellen dat als iemand je grote liefde was, je dat nog best iets doet.
Mijn ex trouwde binnen een jaar met een russische bruid, hij was niet mijn grote liefde, en toch deed het me wel wat.
zaterdag 21 mei 2011 om 01:36
quote:Supersoulfighter schreef op 21 mei 2011 @ 01:06:
écht avril? moest je niet ook een beetje lachen van ongeloof, binnen een jaar een russische bruid.. klinkt als een slechte film!Ik moest ergens erom lachen, maar ergens was ik ook echt even een avondje van de leg. Die vent bleek zo niet te zijn wie ik dacht dat hij was. Dat voelde echt heel vreemd, dat je drie jaar naast iemand wakker wordt, en dat je eigenlijk achteraf denkt; wie ben jij? De man is in een wit pak getrouwd, ik hoop niet dat ik mensen tegen het hoofd stoot hiermee, maar kom op dan heb je toch geen smaak. En zij was een beetje sex and the city meets east europe/russia. In mijn geval was hij dus niet mijn grote liefde, dus dan raakt je dat minder. Als ik net als TO zo dol op hem was en mijn toekomst met hem voor me zag. Jemig, wat zou dat dan erg geweest zijn, dat je ex heeft gesurft op russianbrides.com. Nu was het ergens nog een slechte grap,
écht avril? moest je niet ook een beetje lachen van ongeloof, binnen een jaar een russische bruid.. klinkt als een slechte film!Ik moest ergens erom lachen, maar ergens was ik ook echt even een avondje van de leg. Die vent bleek zo niet te zijn wie ik dacht dat hij was. Dat voelde echt heel vreemd, dat je drie jaar naast iemand wakker wordt, en dat je eigenlijk achteraf denkt; wie ben jij? De man is in een wit pak getrouwd, ik hoop niet dat ik mensen tegen het hoofd stoot hiermee, maar kom op dan heb je toch geen smaak. En zij was een beetje sex and the city meets east europe/russia. In mijn geval was hij dus niet mijn grote liefde, dus dan raakt je dat minder. Als ik net als TO zo dol op hem was en mijn toekomst met hem voor me zag. Jemig, wat zou dat dan erg geweest zijn, dat je ex heeft gesurft op russianbrides.com. Nu was het ergens nog een slechte grap,
zaterdag 21 mei 2011 om 08:25
quote:_avril_ schreef op 21 mei 2011 @ 00:48:
[...]
Mijn ex met wie ik een zoontje van 5 maanden heb, heeft deze week verteld een nieuwe relatie te hebben (sinds een paar maanden). iemand die hij altijd lelijk, onaantekkelijk, negatief, zeurderig en klagerig vond. Tja, dan denk je iemand te kennen...
Een russische bruid en dan in het wit trouwen...da's ook al zo wat.
[...]
Mijn ex met wie ik een zoontje van 5 maanden heb, heeft deze week verteld een nieuwe relatie te hebben (sinds een paar maanden). iemand die hij altijd lelijk, onaantekkelijk, negatief, zeurderig en klagerig vond. Tja, dan denk je iemand te kennen...
Een russische bruid en dan in het wit trouwen...da's ook al zo wat.