Remspoor in onderbroek

20-05-2011 18:03 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de meeste vrouwen onder ons de was doen in huis. ik vroeg me af of elke man nou remsporen in ze onderbroek heeft? hebben ze dan allemaal jeuk aan hun reet? het is namelijk al de tweede relatie dat ik het zie..
quote:hans66 schreef op 20 mei 2011 @ 23:34:

[...]

Voor mij geldt hetzelfde: Ik ben harig, maar... schoon. Remsporen zijn bij mij een zeldzaamheid. En ik veeg fanatiek. Ik veeg gewoon meerdere keren achter elkaar zodat het echt schoon is.Hengelen is verboden Hans
@ eforum hahahahahahaha tenzij je diaritus hebt dan veeg je vaker hoor :P
quote:trolletje schreef op 20 mei 2011 @ 23:57:

@ eforum hahahahahahaha tenzij je diaritus hebt dan veeg je vaker hoor :PBij diarette moet je eerst deppen en dan pas vegen denk ik!
@ neele das ook een optie :P .. ik begin een klein beetje beroerd te worden hahahaha
Campari en Twinkel
quote:noanoanoa schreef op 21 mei 2011 @ 00:06:

Campari en Twinkel

Twinkel volgde ik eerlijk gezegd niet.

Vegen, vegen....?
En een veeg veeg hier.

En een veeg veeg daar.

Hier een veeg. Daar een veeg.

Overal een veeg veeg.

Hoeveel keren heb ik geveegd?
World of Warcraft: Legion
Enne ... nee dus; in mijn boxers vind je geen remsporen of remspoortjes. Ik gooi ze 's avonds in de wasmand omdat ik dat zo gewend ben, niet omdat ze zichtbaar vies zijn.

Niet alle mannen zijn viespeuken.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:hans66 schreef op 21 mei 2011 @ 00:14:

En een veeg veeg hier.

En een veeg veeg daar.

Hier een veeg. Daar een veeg.

Overal een veeg veeg.

Hoeveel keren heb ik geveegd?Hahahaha!
quote:hans66 schreef op 20 mei 2011 @ 23:42:

En hoe zit het dan als je op je werk moet poepen? Dan kun je alleen toiletpapier gebruiken. Douchen kan dan niet. Dat kan niet eerder dan thuis.Vochtig pleepapier meenemen in zo'n handige meeneemtasje. Past gemakkelijk in je handtas.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Donkeyshot schreef op 21 mei 2011 @ 00:15:

Enne ... nee dus; in mijn boxers vind je geen remsporen of remspoortjes. Ik gooi ze 's avonds in de wasmand omdat ik dat zo gewend ben, niet omdat ze zichtbaar vies zijn.

Niet alle mannen zijn viespeuken.Voor mij geldt hetzelfde: ik gooi onderbroeken in de was omdat ik ze een dag gedragen heb.
World of Warcraft: Legion
Ach, niks menselijk is ons vreemd.
Inderdaad, hoe is de sex met/bij mensen die bang zijn voor hun eigen anus.

Kan nooit wat wezen.
quote:Zamirah schreef op 20 mei 2011 @ 23:00:

[...]

Ja, wat een onzin joh. Vies van je eigen poep. Hoe doe je dat dan met de luiers van je kind?

En ondertussen wel anaal neuken, die gasten.inderdaad en hij doet het met ze hand ja, en daarna was ie gewoon ze hand..het is niet dat je gewoon een straaltje er tegen aan houd, kan zelf dan ook nog wel bedenken dat het niet schoon is nee...en dan dar gezeur over jeuk aan je reet, iedereen heb toch wel eens jeuk aan ze naad kom op he...
quote:ambra schreef op 20 mei 2011 @ 23:36:

even voor mijn beeldvorming:moet je je dan ook eerst helemaal grotendeels uitkleden? Of blijven je kleren droog met zo'n douchebeurt? Ken wel die sjieke WC's met zo'n sproeier onder de rand, met fohn erachteraan (bezig met nieuwe badkamer, dan kom je van alles tegen). Daar kun je gewoon bij blijven zitten.

Maar ik denk dan, helemaal uitkleden voor een drolletje? Behh..zoveel gedoe. Dus, hoe zit dat?in de wc pot zit een kraantje, en dat doe je aan, dan loopt er een straaltje tegen je naad aan en dan maak je het vervolgens weer schoon met je hand...
Nee hoor Gekky, dat mag niet met je hand, da's heul vies.
Haha, dit is grappig. Maar gatverdamme, ik zou het een echte turn off vinden. Bah bah bah bah bah...Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit aan trof in 1 van mijn exen zijn boxer, en dat wil ik liever zo houden..
quote:hans66 schreef op 20 mei 2011 @ 23:42:

En hoe zit het dan als je op je werk moet poepen? Dan kun je alleen toiletpapier gebruiken. Douchen kan dan niet. Dat kan niet eerder dan thuis.Dat is dus het voordeel van de toilet's in Turkije waar dat kraantje al inzit, en zijn die ook overal te vinden. Van restaurants tot werkplekken en hotels. Ik vind het uiteindelijk ook schoner dan de toiletten in Nederland.
quote:Daisy376 schreef op 21 mei 2011 @ 10:19:

[...]

Dat is dus het voordeel van de toilet's in Turkije waar dat kraantje al inzit, en zijn die ook overal te vinden. Van restaurants tot werkplekken en hotels. Ik vind het uiteindelijk ook schoner dan de toiletten in Nederland.dankje
Klopt, Hollanders zijn ( in mijn ogen althans) viespeuken.
echt he :P
Haha, nee, nog nooit meegemaakt, maar ik zou er volledig op afknappen, wat een ranzige kerels!
quote:gekky schreef op 21 mei 2011 @ 10:20:

[...]

dankje

Bijkomend voordeel is dat het in toiletpapier scheelt

Ik moet altijd weer wennen als ik in Nederland ben
quote:Zamirah schreef op 21 mei 2011 @ 10:22:

Klopt, Hollanders zijn ( in mijn ogen althans) viespeuken.

Ik ben een Hollander (en een man ook nog) en jij krijgt van mij géén hand !

En Gekky ook niet, trouwens ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Een warm waterstraaltje tegen je billen kan best lekker zijn als je koude billen hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven