Remspoor in onderbroek

20-05-2011 18:03 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de meeste vrouwen onder ons de was doen in huis. ik vroeg me af of elke man nou remsporen in ze onderbroek heeft? hebben ze dan allemaal jeuk aan hun reet? het is namelijk al de tweede relatie dat ik het zie..
quote:Donkeyshot schreef op 21 mei 2011 @ 10:41:

[...]

Ik ben een Hollander (en een man ook nog) en jij krijgt van mij géén hand !

En Gekky ook niet, trouwens ...ik zei niet dat ik me reet schoonmaak met me hand, dus mij mag je gewoon een hand geven hoor...ennne die mensen die hun ass schoonmaken erna met een washandje...kom op he je wilt me toch niet vertellen dat je de godganse dag met een washandje met stront in je handtas loopt...

[...]

En Gekky ook niet, trouwens ...Wel een kusje?
quote:Zamirah schreef op 21 mei 2011 @ 11:38:

[...]

Wel een kusje? Alleen als Willem niet kijkt
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Neele01 schreef op 20 mei 2011 @ 23:15:

Ja maar ik vind gevers dan ook hele nare type mannen... Die een vrouw willen penetreren op een plek die daar niet voor is. Een soort onderwerpen van een vrouw. En als straf mogen ze dan van mij best een piemie vol poep hebben.

Het liefst heb ik dan ook dat als de man terugtrekt de piemie dus vol poep zit en de vrouw een hele dikke scheet laat.

Echt heel geil...........not!

Wat een oordeel.... zowel een oordeel naar mannen die het doen (naar type) als naar de vrouwen die het ondergaan. Kun je het je voorstellen dat een vrouw het ook geil kan vinden anaal geneukt te worden? Dat dat in principe niets met 'onderwerpen' te maken hoeft te hebben? En dat er zelfs vrouwen zijn die het geil vinden om enigszins onderworpen te worden?

Dat het niet jouw ding is, prima.. maar dan hoef je er toch geen oordeel aan te hangen?
Het is trouwens nogal off-topic hier.

On-topic: ik vind remsporen vies.
quote:mariposa_viva schreef op 21 mei 2011 @ 13:21:

[...]

Wat een oordeel.... zowel een oordeel naar mannen die het doen (naar type) als naar de vrouwen die het ondergaan. Kun je het je voorstellen dat een vrouw het ook geil kan vinden anaal geneukt te worden? Dat dat in principe niets met 'onderwerpen' te maken hoeft te hebben? En dat er zelfs vrouwen zijn die het geil vinden om enigszins onderworpen te worden?

Dat het niet jouw ding is, prima.. maar dan hoef je er toch geen oordeel aan te hangen?inderdaad, iedereen geeft op dit forum zo snel ze oordeel in plaats van de mening waar om gevraag word..

[...]

En Gekky ook niet, trouwens ...

Je kunt je hand toch gewoon wassen met zeep?

Als hollandsche gebruik ik ook wc papier en vochtig toiletpapier ipv zo'n sproeidouche, maar ik ben niet vies van mensen die zo'n sproeidouche en hun hand gebruiken - zolang ze hun hand maar even wassen erna.

Als je er zo spastisch over doet, hoe doe je het dan met seks? Dan raak je bepaalde zaken ook nog eens bij iemand anders aan, in plaats van bij jezelf.

(En daarna was je toch ook je handen en kun je toch weer handen schudden?)

Als je het echt zo ranzig vind, geef mij dan ook maar nooit een hand: ik raak nog wel eens wat aan tijdens de seks...
Volgens mij mag ik oordelen wat ik wil. Er zullen vast mensen zijn die poep aan hun pielemuis opwindend vinden. Er zijn ook mensen die zich aftrekken bij het kleuterondergoed in de Wehkamp. Snap ik ook niet.

Mag ik toch niet snappen?

Mensen die naar Centerparcs gaan snap ik ook niet. Daar heb ik ook een mening over.

Om over anaal neukende mensen in een cp huisje nog maar te zwijgen...:-)
centerparcs...............ja ben ik met je eens...zo bekrompen stom park.

En dan al die mensen die voor jou in de bed hebben geslapen........sex hebben gehad.............ieks!!!!!!!!!!!
Hoe je er alleen al over schrijft! Ik ben blij dat ik wat minder bekrompen mensen om me heen heb eigenlijk.

Het idee van 'poep aan den pielemuis' is niet opwindend, anaal neuken kan gewoon opwindend zijn. Niet vanwege de poep, maar vanwege het feit dat het wat anders voelt, dat er allerlei zenuwen in den anus zitten en ja, tuurlijk ook het idee dat het niet iets is wat je elke dag doet. (Meestal dan, er zullen ook mensen zijn die het wel in hun standaard seksrepetoire hebben zitten, wat óók prima is).

En dat je het vergelijkt met mensen die zich afrukken op kínderondergoed, zeg ben je zelf wel helemaal lekker in je hoofd? Dat is toch totaal anders?? Vergelijk je het nu serieus met het hebben van pedofiele neigingen? Kijk, daar oordeel ik nou van, ik veroordeel jou, wegens je bekrompenheid en je belachelijke conclusies. Bah.
quote:mariposa_viva schreef op 21 mei 2011 @ 13:49:

Hoe je er alleen al over schrijft! Ik ben blij dat ik wat minder bekrompen mensen om me heen heb eigenlijk.

Het idee van 'poep aan den pielemuis' is niet opwindend, anaal neuken kan gewoon opwindend zijn. Niet vanwege de poep, maar vanwege het feit dat het wat anders voelt, dat er allerlei zenuwen in den anus zitten en ja, tuurlijk ook het idee dat het niet iets is wat je elke dag doet. (Meestal dan, er zullen ook mensen zijn die het wel in hun standaard seksrepetoire hebben zitten, wat óók prima is).

En dat je het vergelijkt met mensen die zich afrukken op kínderondergoed, zeg ben je zelf wel helemaal lekker in je hoofd? Dat is toch totaal anders?? Vergelijk je het nu serieus met het hebben van pedofiele neigingen? Kijk, daar oordeel ik nou van, ik veroordeel jou, wegens je bekrompenheid en je belachelijke conclusies. Bah.YEah kijk dat bedoel ik nou hier op dit forum
quote:Neele01 schreef op 21 mei 2011 @ 13:43:

Mensen die naar Centerparcs gaan snap ik ook niet. Daar heb ik ook een mening over.

Om over anaal neukende mensen in een cp huisje nog maar te zwijgen...:-)Wat heb jij gesnoven Center Parcs ??
quote:mariposa_viva schreef op 21 mei 2011 @ 13:25:

[...]

Je kunt je hand toch gewoon wassen met zeep?

Als hollandsche gebruik ik ook wc papier en vochtig toiletpapier ipv zo'n sproeidouche, maar ik ben niet vies van mensen die zo'n sproeidouche en hun hand gebruiken - zolang ze hun hand maar even wassen erna.

Als je er zo spastisch over doet, hoe doe je het dan met seks? Dan raak je bepaalde zaken ook nog eens bij iemand anders aan, in plaats van bij jezelf.

(En daarna was je toch ook je handen en kun je toch weer handen schudden?)

Als je het echt zo ranzig vind, geef mij dan ook maar nooit een hand: ik raak nog wel eens wat aan tijdens de seks...

Tip: lees nog even terug en probeer de context te snappen waarin ik die opmerking plaatste. Zal je wat moeite kosten maar probeer het toch maar. En daarna staat het je vrij om je oordeel te herzien als je daar in 2e instantie aanleiding toe ziet.

Als het je allemaal boven de pet gaat: ook best. Zo'n vermoeden had ik eigenlijk al.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Neele01 schreef op 20 mei 2011 @ 23:15:

Ja maar ik vind gevers dan ook hele nare type mannen... Die een vrouw willen penetreren op een plek die daar niet voor is. Een soort onderwerpen van een vrouw. En als straf mogen ze dan van mij best een piemie vol poep hebben.

Het liefst heb ik dan ook dat als de man terugtrekt de piemie dus vol poep zit en de vrouw een hele dikke scheet laat.

Echt heel geil...........not!Ik vind "gevers" geen nare type mannen. Ik zie het niet als een onderwerping van de vrouw. Als tegenargument wordt gegeven dat er vrouwen zijn die dat geil vinden.

Ikzelf vind het maar niks, maar dat is slechts mijn mening. Wat andere mannen en vrouwen doen, moeten zij weten; ik zal weigeren, al is dat spijtig voor de vrouw in kwestie. Omgekeerd mag de vrouw mij penetreren, als ze denkt dat dat enig effect heeft.
World of Warcraft: Legion
quote:Ouwe schreef op 21 mei 2011 @ 10:29:

Haha, nee, nog nooit meegemaakt, maar ik zou er volledig op afknappen, wat een ranzige kerels!

Eens.

Of hij moet een of ander lichamelijke iets hebben waardoor hij er niks aan kan doen... een luie kringspier of zo.
quote:hans66 schreef op 21 mei 2011 @ 21:39:

[...]

Ik vind "gevers" geen nare type mannen. Ik zie het niet als een onderwerping van de vrouw. Als tegenargument wordt gegeven dat er vrouwen zijn die dat geil vinden.

Ikzelf vind het maar niks, maar dat is slechts mijn mening. Wat andere mannen en vrouwen doen, moeten zij weten; ik zal weigeren, al is dat spijtig voor de vrouw in kwestie. Omgekeerd mag de vrouw mij penetreren, als ze denkt dat dat enig effect heeft.Zoals je het hier schrijft "onderwerp" je jezelf dan blijkbaar wel als het daarop aankomt... zo klinkt het in ieder geval. Het is jouw om het even als iemand in je kont wil zitten omdat ze denkt dat dat enig effect heeft... effect op jou of op haar?
quote:mariposa_viva schreef op 21 mei 2011 @ 13:49:

*knip*Eens
Ik vergelijk mannen met pedosexuele neigingen niet met anale neukers. Ik zeg dat het 2 dingen zijn die ik niet begrijp en waar ik een mening over heb.

Net als centerparcs, comazuipen, multipla rijders, wokrestaurants, streekroman lezers, PVV stemmers etc etc.

Dat ik het niet begrijp en er een mening over heb, neemt niet weg dat iedereen vooral moet doen waar hij of zij van geniet .

Of dat nou poep aan je piemel is, een parenclub bezoeken, of 2.1 keer per week missionarissen....
He bah wat een onsmakelijk topic is dit! Het begint al bij de titel waar ik steeds langskom. En dan die OP.

Maar de lijst ranzige reacties, de een nog gedetailleerder dan de ander, doet echt de deur dicht op deze zondagmorgen.
Dit is echt een hilarisch en ranzig topic...heb tot grote schaamte zowat alle pagina's gelezen...haha.

Ik moet toegeven dat twee exen van mij remsporen achterlieten, maar ik heb er maar met eentje samengewoond. En toen ik hem ermee confronteerde vond hij het de normaalste zaak van de wereld!

Er gaat een hele wereld voor me open dat dat ook anders kan! Op zoek naar een man die geen remsporen achterlaat dus....
Naah, donkeyshot, in teruglezen heb ik geen zin, al helemaal niet als je het zo stelt. Werkt niet voor mij.
Ik zou mijn vriend de deur uitzetten als zijn ranzige restanten hem zo onverschillig zouden laten :puke:
quote:mariposa_viva schreef op 22 mei 2011 @ 14:40:

Naah, donkeyshot, in teruglezen heb ik geen zin, al helemaal niet als je het zo stelt. Werkt niet voor mij.Hij probeert nog recht te lullen wat krom is...
quote:SeptemberGirl schreef op 20 mei 2011 @ 18:19:

[...]

'ze kont'? Serieus?ter illustratie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven