Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ooit had ik verstand van Excel. Ooit.
Alle reacties Link kopieren
Wacht even..je bedoelt eht Noordhollandsche Loods 5?

Of zijn er daar meer van?

En als je inderdaad de Noordhollandsche bedoelt..waarom wist ik dat dan niet?

*boehoe, Bam wil me niet meer kennen!*
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik heb een beetje verstand van excel. Met nadruk op een beetje. Meer verstand hoef ik niet te hebben, want ik heb een lieve collega die ik altijd hulpeloos aankijk als ik het niet meer snap.

Volgens mij is onze Lil excel-queen.
Excel?

~rrrrrrrrrrrilllllllllllllll~

Lancome?

Nog nooooit van gehoord.

~heft een doppie~

Het zijn winterkleertjes hoor Q.

Effe kijken.

...

Rompers dik katoen met/zonder lange mouwen.

Joggingpakje olijfgroen met oudroze

Gevoerd bruin broekje met roosjes d'rop

(T)shirts lange mouw

Sweaters

En er komt nog een was aan (die van onderuit de wasmand, jeweetwel, die er eigenlijk al iets te lang inzit, zodat je kind ineens de kleertjes niet meer past) uit de droger. Zelfde soort spul. Sommige dingen van LaDotta geweest.

Ja of nee?
Ok. Ik ben vandaag in een lijstjesmaakbui schijnbaar.

Maar dat wil nog niet zeggen dat mijn verstand geheel en al aan de wilgen hangt. Hoewel ik ga twijfelen...

Het principe van een knie is toch dat het been buigen kan?
Mmmm, volgens mij, Kjong, is dat inderdaad één van de kernactiviteiten van de knie. De andere kernactiviteit is het beveiligen van het aanverwante lichaam door bij een mannelijke tegenligger de knie hard in contact te laten komen met het desbetreffende heerschap zijn kruis...alhoewel ik mij bedenk dat ook deze activiteit het beste gaat met een gebogen pootje.
Wees gerust, Mimsdear, in Sliedrecht (zuid-holland dus) zit tegenwoordig ook een Loods 5.

Kjong

Sja, knie is nog steeds stout. Gisteravond was ook echt zo but, lag gewoon te janken op de bank. (watje!) Zat-ie compleet op slot en kon geen kant op, zat huisarts uit te schelden waarom er niet gewoon foto's gemaakt zijn bladiebla en was van plan om vandaag te bellen maar da's niet gebeurt natuurlijk. Ben in elk geval allang blij dat ik weer mobieler ben.
Mims
~slaakt zucht van verlichting~

Lieve schat, morgen toch dokter bellen. Die knie is nu een kwel.
Oh, dat klinkt helemaal goed, Kjong. Ja dus!

Bambi, hoe mijn dagen zijn? Nou ehhhh.... als Qlief naar zijn werk gaat, krijg ik Qrummel bij me op bed (lang leve het slapende bestaan van mijn baby) en pit ik -zo tussen de voedingen door- nog lekker door tot het begin van de middag. 's Middags zit ik dan vaak wel (maar soms niet) "op" en zing ik, afhankelijk van Qrummels humeur en (gebrek aan) slaap, liedjes met mijn kleine schat. Zo'n twee tot drie keer in de week ga ik de deur uit, tot nu toe meestal voor doktersafspraken. Dat zijn mijn uitjes.

Eigenlijk is mijn leven sneuer dan sneu als je het zo objectief bekijkt, maar eerlijk: ik heb er nog nooit zo van genoten! Ach, en er komt vast wel weer een moment waarop ik het weer red zonder hele dagen in bed.

Jij maakt er ook een potje van trouwens, eerst je knie, nu de griep er nog overheen. Tsssk. Mens. Ga toch gewoon eens áchteraan staan als de zielige kwaaltjes uitgedeeld worden!
Goed zo, meis. En je hebt je rust nu hard nodig vanwege de roofbouw die zwangerschap op je lichaam is geweest, waarschijnlijk? Misschien hele domme vraag heur maar geen ervaring enzo. En Qrummel doet het ook hartstikke goed, toch? Wat heerlijk dat het zo'n lekker slaapkopje is dan, zeg! Kun jij weer bijtrekken. (krijg gelijk weer kriebels, zooooo lekker, met zo'n kleine wurm naast je in bed.. da's toch anders dan 16 kilo Levi..)
Volgens mij, Q, is Mops redelijk snot-, pok-, en watdatook- vrij.

En volgens mij heb ik deze week nog wel tijd om de kleinste maatjes uit de "zak-voor-Q" te vervangen voor ietwat grotere exemplaren.

Dus als je tijd hebt zondag???
quote:qwertu schreef op 15 januari 2008 @ 19:26:

Meave!

Kwam hier even om te vertellen dat we elkaar misgelopen zijn, Bentetje. (Alsof je dat nog niet wist. ) Jouw dienst was net afgelopen toen ik bij de nefroloog zat. Je collega's waren wel erg vriendelijk: "Je bedoelt Bentetje van Bentelveld?" Ehhh... ja? "De verpleegkundige?" Ja!

Volgende week dinsdag in de herkansing? Overdag dan. Schat, dit kan echt niet. Mijn dienst zit er namelijk nu nog niet op....Ik ben nog vrolijk in het wit . Ben bovendien niet van bentelveld, dus over wie het ging mag joost weten (al heb ik een idee: onze voornamen lijken op elkaar maar zij mist een lettergreep en een aantal letters). Nu ben ik een aantal dagen vrij dus de volgende date lukt ook niet.
Bloes, hangesop!
is Levi 16 kilo!!! Wat een joekel, die zit straks niet eens meer in de gewichtsklasse van KK als we dan toch aan kinderworstelen doen.

Brrr. lil,. reisje naar de kou. Mischien wel beter dan de storm en regen van hier, maar toch! Kleed je maar lekker warm aan!

éwxcel kan ik echt niets mee, sorry mims.
heft toch nog even snel een glas op Q, sorry voor de vertraging!
Ik geloof dat ik wel durf te beweren dat ik verstand heb van Excell, dus kom maar op Mims! Ik weet niet in hoeverre je daadwerkelijk formules enzo nodig hebt? Want die hebben bij mij een opfrisbeurt nodig (en krijg ik ook snel) Ik vind Excell leuk.

Ik heb het toch gelezen, Kjong (ik dacht dat het over kots zou gaan en als er een kotsgriep heerst wil ik dat om een of andere vage zelfkwellingsreden tóch weten) Mooie maten voor Chipje! En ik zal niet zeuren en vergelijken... althand niet hard op.

Bam, ik vinnut toch niet lekker klinken hoor, die knie!! Dat shoppen dan weer wel! Ben zo benieuwd naar jullie huis in het echt! Het is echt te erg dat wij dat nog helemaal niet gezien hebben. Moeten heel snel familydate prikken.

Bij gebrek aan geld en toch niet-te-stoppen shopdrang (oooh zo erg! ) heb ik weer eea besteld waarvan ik later wel zie hoe ik het betaal (wederom ) deel al binnen en ben er helemaal blij mee. (Nog maar een doen?)

Lil, goede reis!!!

Oh en bedankt Mims, Toet & Bloes voor uitleg AK. Van Mims wist ik het wel, maar was ook benieuwd wat de anderen nou deden. Vooral omdat ik me dan afvraag: kan ik dat ook? Ik wil ook wel thuiswerken!

Haa die Q, goed je te zien!

En ik vind het helemaal niet sneu maar heerlijk klinken. Vooral als je zegt nog nooit zoveel genoten te hebben.
quote:bentetje schreef op 15 januari 2008 @ 22:18:

is Levi 16 kilo!!! Wat een joekel, die zit straks niet eens meer in de gewichtsklasse van KK als we dan toch aan kinderworstelen doen.

Brrr. lil,. reisje naar de kou. Mischien wel beter dan de storm en regen van hier, maar toch! Kleed je maar lekker warm aan!

éwxcel kan ik echt niets mee, sorry mims.

Toevallig hebben wij de kinderen vorig weekend gewogen bij vriendin. Loentje is 23 kilo, Lientje 21 en Lotje iets van 12 (?) Leentje dus 6 en een beetje. Zoals jullie zien valt Lientje nogal uit de toon, is echt een zwaargewicht!!

Ik vind de regen en storm heerlijk eigenlijk! Lientje en Loentje hadden vandaag een dagje vrij, we hebben een stevige wandeling gemaakt en ik vind dat zo lekker die wind door m'n kop, knap ik echt van op! (Was ook wel nodig na een kut nacht met Leentje, ik dacht dat ze begon door te slapen, maar vannacht was weer echt hommeles )
Weet iemand hier (nog) wanneer baby's yoghurt mogen?

Ik heb leentje gisteren en vandaag een beetje yoghurt als toetje gegeven omdat ze nog trek leek te hebben toen haar groente op was, maar begon daarna te twijfelen. Heb gegoogled, maar antwoorden lopen nogal uiteen.

Ze vindt het wel erg lekker!
Ha, ik heb ook een keer een kwartet!

(Maar vind dat helemáál niet gezellig, zo'n kwartet, heb liever antwoord)

Laat bovenstaande vraag maar, heb het al gevonden. Ze mag het!

Enneh.. nu ga ik naar bed. Echt waar!!

Truste!
Ik ga ook slapen.

Merk dat ik ietsje meer nachtrust nodig heb, nu mijn ochtenden niet meer kalm en langzaam op gang kunnen komen.

Had ik vorige week het Blower-Incident, nu bleek ook mijn baas vrijdag de pineut te zijn geweest van mijn ochtendwarhoofd.

Ze had een presentatie, en ik had daarvoor de beamer netjes in een koffertje gedaan en klaargezet. Komt die arme dame op de presentatielocatie, wil alles spetterend en proffesioneel neerzetten; zit er in het koffertje geen beamer maar een overheadprojector...

Oeps...:bloos:

Nu ja...zeg nou zelf, dit:

lijkt toch best op dit:

Zucht....

Het gewicht had een belletje moeten doen rinkelen.

Nou ja...

Slapen dus.

Preventief.

Ach, je bent nooit te oud om iets nieuws uit te proberen!
(oh, en ik zal je morgen even bellen, Pim, het gaat niet zozeer om formules, maar wel om het bedenken van Een Systeem!).

Yoghurt. Wauw. Een culinaire mijlpaal. Fijn dat ze het lekker vindt. Nou, en dan heb je binennkort ook uitsluitsel over die KMA, lijkt me. Fingers crossed!

Goede nacht, allen!
Scheelt nix, Mims, heus.

Oudste had ook een leuke opmerking vandaag. We hadden het in de auto over geld en rijk zijn. En ik zei (cliché, I know...) dat ik ook erg rijk ben omdat ik hen heb. Zegt Oudste: "niet waar, met ons kun je niets kopen!"

Mims zei dat ik wel kamelen kan kopen met de Bloesjes. Hoeveel dan? En kan ik dat uitrekenen in Excel?
Moet ik nou alweer koffie neerzetten? Driem, waar zit je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven