wat te doen?
woensdag 25 mei 2011 om 01:18
Ik heb een vriend, nu anderhalf jaar en een paar maanden geleden hebben we (voor onze verjaardag) van zijn ouders een vakantie gekregen, met zn twee naar turkije.. heel lief natuurlijk, maar het gaat tussen ons niet helemaal geweldig. Ruzie over kleine dingetjes en heb al wel eens gedacht; Als ie nou nog eens moeilijk doet of me kwetst oid dan is t gauw over. Terwijl 't meestal ook wel goed gaat en hij toch ook wel heel lief is, we hebben 't eigenlijk wel goed samen maar toch is er iets in me dat zegt dat ik tóch niet oud met hem ga worden. Toen we dus die vakantie kregen, was dan ook het eerste wat ik dacht; ojee, nu móet ik het dus nog wel met hem volhouden, maar eigenlijk vind ik dit niet helemaal eerlijk, vooral niet nu ik iemand ben tegengekomen die ik eigenlijk ook wel erg leuk vind. Hij heeft zelf ook een vriendin en tussen hen gaat 't ook niet erg lekker. Wij hebben sowieso al afgesproken om niets te overhaasten en vooral goed na te blijven denken voordat er een keus wordt gemaakt. Maar ik zit er vooral mee dat ik 't niet eerlijk vind om met 'm op vakantie te gaan terwijl ik eigenlijk liever bij die ander ben. Maar om nou niet te gaan is ook weer zo iets, zijn ouders hebben betaald en vind het dus tegenover hen ook niet eerlijk om ervoor te bedanken.. dus, dilemma....
woensdag 25 mei 2011 om 01:24
woensdag 25 mei 2011 om 03:10
woensdag 25 mei 2011 om 11:26
Met de vorige schrijfsters eens! Ga in ieder geval met hem in gesprek over hoe de vlag erbij hangt in jullie realatie. Ziet hij het aankomen of is hij onwetend? Trek in ieder geval je eigen conclusie en als je echt niet met hem verder wil, ga dan zeker niet met hem op vakantie en ga je eigen weg!
Okkie
Okkie