Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Beck,
Beck

Hier weer 5.45...
Becks Eerlijk waar, ik vind het allemaal zo klote voor je... maar op het werk gaat het ook niet goed?

Hier 06.45.
Helaas.. Zes uur weer.

N gewoon opstandig, of was er meer aan de hand, beck?
Sjaak heeft vandaag weer ssjel in zijn sprietjes
Volgens mij is het jeuk Moom, ik heb haar vannacht nog twee keer helemaal ingesmeerd. Uiteindelijk sliep ze om 05.00 uur en heeft zo tot 8 geslapen. Dat is dan wel fijn voor haar.

Ik heb een hele drukke dag dus ga snel verder. toedeloe!
Moom: foto?

Beck: arme jullie! N alweer zo vroeg wakker...

Gisteravond toch nog even met vent gepraat. Hij is zelf ook teleurgesteld. Zelfs hij geeft aan dat zn gevoel en verstand tegenover mekaar staan. Hij wil dolgraag een tweede, maar ook dolgraag een baan voor mij...

Ik ga me te pletter solliciteren!
Char: balen dat het negatief was!

Duuv: oeh, wat schrikken van schoonzus! Hopelijk helpt de complete rust wat, en blijft het kindje nog een aantal weken zitten!

Beck:

Verder weet ik het niet meer..

Eergisteren en gisteren onze ouders op de hoogte gebracht dat we ons 2e kindje verwachten, allemaal blij . Vrienden enzo brengen we na de echo pas op de hoogte..

Hier was het vanmorgen 7u... Op zich niet zo vroeg dus, maar aangezien ik nog steeds moe moe moe (en af en toe misselijk) ben, voelde het wel als heeeel erg vroeg.. Nu zit ze lief naast me te spelen!

Ik vind trouwens ook dat T al zoveel snapt, soms sta ik versteld van wat ze al snapt, welk verband ze tussen dingen kan leggen, en wat ze zelf al zegt! Zo ontzettend leuk!

Straks meisje naar schoonmoeder brengen, ik moet vanmiddag en vanavond weer werken...

Fijne dag allemaal!
goed voornemen, char! hoe is de stand vandaag?

aguttie, arme N. Maar je kon binnenkort naar HA of dermatoloog? of was dat maya? *door de war haalt. krijg N dan ook zo'n spacepak als I?

Char, mss later vandaag. hij slaapt al weer. al had het kdv het vorige week ook gedaan (nouja, toen geen ssjel, maar banaan ), en daar had ik wel een foto van getweet vlgs mij. maar hij ziet er zo stoer klein mannetje uit dan! helemaal in love

zo, even mijn retourtje voor C&O in orde maken. Ik houd toch maar de M, de L was wel weg wijd.
Ik breek even in voor Becky en N ... sorry jullie te storen hier!

Becky: zag je even niet op onze haifs, maar las hier net dat N zo'n last heeft van haar eczeem. Als je wilt, stuur ik je zo'n dermasilk pakje op om te proberen! Hopelijk kun jij ze ook krijgen via de huisarts / dermatoloog, maar dan moet je misschien lang(er) wachten. Wil hem wel graag weer terug, maar misschien helpt het al ... arm meisje!

En hier goede link over smeren van hormoonzalf. Dus niet af en toe smeren, maar dagelijks en langzaam afbouwen. Anders werkt het niet:

http://www.umcutrecht.nl/ ... m/Behandeling/Behandeling+van+eczeem/

Sterke he
Moom: nog geen bloed..
Hmmm, beetje rare link in vorige post. Stuur je even de hoofdlink, dan kun je zelf doorklikken:

http://www.umcutrecht.nl/subsite/Eczeem ... en/eczeem/
lieve inbraak weer!

char, spannend, of irritant?
Beide Moom, voel wel ongesteldheid aankomen, maar zet niet door. Maar de dag is nog niet om.

En toch heb ik nog beetje hoop, dom hè?
Is toch logisch char. Je verheugt je er ergens op, al zie je praktische bezwaren. En dan paar keer negatief testen, kan je maar net zo goed ongesteld worden, toch?

Heb net de hema buggy. Gehaald. Lijkt me een heel fijn dingetje!

O sjaak weer aan de stunt!
Kwam even kijken voor nieuws van Char, verder nog niet bijgelezen. Maar negatief dus begrijp ik, jammer

Vanochtend met I. naar de peutermuziek geweest en heb R. maar gewoon meegenomen want had geen oppas. Die heeft daar lekker in de wandelwagen in de hoek gestaan en door ons mooie gezang heen geslapen Was ik 12 uur weer thuis, met I. brood gegeten, die ligt nu net in bed (ik hoor nog mama mama door de babyfoon, maar ze was in de auto ook al bijna in slaap gevallen, dus die zal zo wel slapen) en R. hoor ik al een beetje mompelen, die zal zich zo wel melden, laatste voeding was 9 uur.

Goed he, vind het best stoer, heb het wel redelijk onder controle geloof ik. (Niet lachen hoor Maya, naar mijn idee red jij je moeiteloos met je 2 mannetjes samen en ben ik nog een beetje aan het aanklungelen soms...)
Ja, van mij mag ongesteldheid wel doorzetten. Ben ik er maar van af...

Heb fiets voor vent besteld, en ben deze aan inmekaar zetten. Kan geen waterpomptang vinden, dus kan niet verder.....
Moom, ik moet morgen met J1 naar de ha. En dan zullen we zien of we weer ander zalfje krijgen of toch naar dermatoloog moeten

Char, vervelend als je gevoel en verstand elkaar tegenspreken.

Husk, ik ben ook nog vaak genoeg aan het klungelen hoor en J2 is al bijna 5 maand. In huis gaat het allemaal prima, maar zoals morgen als ik dan naar de ha moet met 2 kids dat vindt ik wel onhandig hoor.

Ik heb trouwens nog steeds een kaartje voor R. in mn tas zitten
quote:maya_bee schreef op 25 mei 2011 @ 13:43:

Ik heb trouwens nog steeds een kaartje voor R. in mn tas zitten
Oja nieuwe stats voor I. Becky: 84 cm en 11,4 kg!

Gister op het cb had ze al een toren gebouwd van de blokjes die op tafel lagen voor de verpleegkundige haar gegevens erbij had gepakt, dus ze was meteen door de apk.
Hahahaha Husk !! Ik ben benieuwd wat ze over M. te zeuren hebben als ik weer langsga met haar. Hoef 30/6 pas !!!

I & M zijn bijna even zwaar, we hebben M. laten wegen 2 weken geleden, omdat het zo lang duurt voordat we weer mogen. Ze weegt 11.3 kilo. eigenlijk iets te zwaar voor haar lengte (80/81 cm)
Och Fan, vorig jaar moest ik met I. in 1 week naar het cb en naar de kinderarts. Bij beide werd ze gemeten en gewogen en bij de kinderarts was ze 2 cm gekrompen t.o.v. twee dagen eerder bij het cb

CB zei gister dat I. precies op het gemiddelde zit qua verhouding lengte/gewicht, maar als ze nu weer zo ruim gemeten hebben...
Zo ben weer bijgelezen.

Leuk Deb dat jullie het verteld hebben!!

Becky pffffff wat een klote nacht(en) heb je weer achter de rug.

Duuv wat schrikken gisteren! Hoop dat de bedrust voor je schoonzusje helpt!

Hmm, er worden dus meer kinders zo vroeg wakker de laatste tijd! I. wordt ook om 7 uur ongeveer al wakker tegenwoordig, da's toch een uurtje eerder dan we gewend zijn van haar.

Oh en slimme kindjes, leuk is dat he! I. begrijpt ook idd veeeel meer dan ze zelf kan zeggen. Zij haalt ja en nee nog wel eens door elkaar met praten (als ik het zeg snapt ze het heel goed ) dus met eten vroeg ik eerder of ze klaar was met eten, maar nu zeg ik dat als ze klaar is dat ze dan haar bordje aan mij moet geven. Nou dat doet ze dan ook netjes, en dan vraag ik wat we nu gaan doen en dan roept ze: toetuu!! (toetje) en wijst ze naar de koelkast
Haha, ja ze meten nogal ruim he. Ze hadden tegen mijn vriend gezegd ja zet haar maar onder de meetlat !! Ik word er zo moe van dat iedereen er maar vanuit gaat dat een kind met 1,5 kan lopen he....

Maar ja, het was wel gelukt, maar niet echt super natuurlijk, dus hij had haar ook nog gewoon neergelegd op de plank. Tja, je moet toch wat he
ik vind A ook heel slim vandaag. Als hem iets niet lukt (bijv klein knopje indrukken zodat er een geluidje komt), pakt ie mijn vinger(s), en brengt die dan naar het knopje, opdat ik het knopje dan indruk. Ach, mijn kleine ventje is zo leuk! (sorry voor de overload van A-ophemelberichten momenteel).

Deb, leuk! goed nieuws vertellen is altijd fijn!

Maar Fan, M kan toch wel staan? Ik heb A vandaag ook tegen de meetlat gehouden (76cm ongeveer, vlgs mij)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven