Haar daar....

25-05-2011 15:27 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend. Dat gaat allemaal prima en onze sex is op zich lekker en geil.

Hiervoor heb ik heel lang een SV gehad, en met hem besprak ik altijd alles en hield ik ook echt van pijpen en aftrekken etc.

Bij deze nieuwe man is het ineens alsof ik piemelvrees gekregen heb! Ik kom eigenlijk zo min mogelijk aan zijn pik, terwijl hij altijd erg z'n best doet om mij te bevredigen en ik vind het eigenlijk nogal sneu voor hem. Zoals ik al zei is de sex verder wel geil, en hij komt ook altijd klaar maar ik doe dus echt het minimale met zijn pik.

Verder is hij heel schoon, maar scheert zich niet. En ik vind al dat haar gewoon ook niet zo prettig...

Mijn SV was alleen voor de sex dus vond ik het ook makkelijker om eea met hem daarover te bespreken. Deze man is ook m'n vriend en het lijkt dus alsof ik moeite heb erover te praten.

Ik denk dat het scheren van zijn pik en ballen het begin kan zijn van het einde van van mijn 'piemelvrees' maar ik voel me dus echt ontzettend lullig om te vragen of hij dat wil doen....

Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken, zonder dat het beledigend overkomt? Thanks!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Je kunt ook samen douchen, zeggen dat je je benen etc gaat scheren en er een spelletje van maken toch? En als het je vriend is (niet alleen seksvriend) dan kun je daar toch een normaal gesprek over voeren?
Ja dat vind ik ook dat we daar een normaal gesprek over zouden moeten kunnen voeren, maar ik voel me er op de een of andere manier heel ongemakkelijk bij.

Hij is ook wat ouder dan ik en leeft een beetje zo van ik ben ik en je kunt niks aan me veranderen...nu is dit natuurlijk geen ingrijpende verandering maar ik ben toch bang voor de reactie ofzo... zou hij zich beledigd voelen?
Ik heb het ook een keer meegemaakt en durfde het niet te vragen. Op een gegeven moment kwam het wel ter sprake, helaas weet ik niet meer hoe, maar toen heb ik het subtiel aangegeven dat ik het wel mooier vond bij mannen als het allemaal een beetje getrimd en geschoren was.. Die hint werd gelukkig goed opgepikt (goeie woordkeuze ook..) en hij bleek er helemaal geen problemen mee te hebben, was zelfs blij dat ik het aangegeven had. Misschien dat dit bij jouw vriend ook zo zal zijn?
Ik heb de eerste beste douche-sessie samen het scheermesje gepakt en hem 'bijgewerkt', had hij niks op tegen -sterker nog, hij vond het prima!-

Sindsdien doet hij het altijd zelf.
Ja misschien moet ik t maar gewoon proberen...is het voor een man sowieso niet prettiger getrimd te zijn dan met zo'n bos haar? Misschien moet ik het hem dat maar laten ontdekken...

Maar ik blijf het een beetje een lastige vraag vinden...
Misschien in plaats van vragen zeggen dat je geschoren heel geil vindt?? Welke man loopt daar nou niet warm voor :D
En alleen knippen? Mijn man wil ook absoluut niet 'kaal.'

En niet alleen vanwege de jeuk (krijg je dat dan?), maar vooral voor eht douchen na het voetbal. Al die mannen daar zijn niet kaal, zegt ie (kijk jij naar de piemels van andere mannen???), dus dat wil ie niet. Staat ie voor lul, letterlijk, vindt ie.

Dus hij is geknipt, geen bossen haar meer, want dat weigerde ik echt nog aan te raken. Ik ben ook niet van de bossen haar daar...
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 25 mei 2011 @ 16:24:

En alleen knippen? Mijn man wil ook absoluut niet 'kaal.'

En niet alleen vanwege de jeuk (krijg je dat dan?), maar vooral voor eht douchen na het voetbal. Al die mannen daar zijn niet kaal, zegt ie (kijk jij naar de piemels van andere mannen???), dus dat wil ie niet. Staat ie voor lul, letterlijk, vindt ie.

Dus hij is geknipt, geen bossen haar meer, want dat weigerde ik echt nog aan te raken. Ik ben ook niet van de bossen haar daar...Na de eerste paar keer scheren kan het best jeuken in die zone (tenminste, daar had mn vriend last van), maar een getrimde (door te knippen of scheren) bosje en geschoren geslachtsdelen is zeker een must! en wel zo fris
Tja, ik vind een geschoren exemplaar helemaal niks!

Een vent moet lekker behaard zijn, op de plekken waar dat hoort, wat mij betreft...... :-/
Ok misschien dan eerst voorstellen om te knippen....

Als ik zou zeggen dat ik geschoren ontzettend geil vind, zou dat betekenen dat ik hem de afgelopen paar maanden niet geil heb gevonden, ook zo lullig

@judoortje maar bedoel je dan ook echt een bos? Dat is toch niet lekker met pijpen? En ik krijg altijd een kriebelkont can lepeltje lepeltje!
Waarom weet ik nou weer niet wat een SV is?
quote:winkelfanaat schreef op 25 mei 2011 @ 16:52:

Waarom weet ik nou weer niet wat een SV is?SexVriendje
quote:-Bladora- schreef op 25 mei 2011 @ 16:50:

Als ik zou zeggen dat ik geschoren ontzettend geil vind, zou dat betekenen dat ik hem de afgelopen paar maanden niet geil heb gevonden, ook zo lullig

@judoortje maar bedoel je dan ook echt een bos? Dat is toch niet lekker met pijpen? En ik krijg altijd een kriebelkont can lepeltje lepeltje!Lekker flossen!
Piemelvrees??? Nieuw soort fobie??
Kun je geen subtiele hint geven?

Dan hoef je er niet echt een gesprek over aan, maar heb je wel je punt gemaakt.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Geef hem een scheermesje met Vaderdag.
TO, niet zo druk maken over die afgelopen maanden dat je er niks van hebt gezegd. Opbouwende kritiek is beter dan de hele waslijst verbeterpunten na de eerste keer seksen op gaan sommen.
Ik had er ook nooit echt over nagedacht en had een behoorlijk bos als ik er nu aan terugdenk. Mijn vriendin zei op een gegeven moment terloops iets over "heb je je wel eens geschoren daar" terwijl ik stond te douchen. Het gesprek kwam zo op gang en eigenlijk vond ik het wel een geil idee om me te gaan scheren voor haar... Eerst deed ik alleen mijn ballen en een beetje trimmen erboven, tegenwoordig is het helemaal kaal.

Kortom: ik zou het als eerder voorgesteld eens terloops ter sprake brengen onder de douche, misschien vindt hij het wel net zo'n geil idee als ik

Succes !
Bij mijn ex was dit absoluut niet bespreekbaar, hoorde ik overigens van mijn zoontje, die een opmerking had geplaatst tegen hem (lief van mam is daar kaal, jij niet papa, waarom niet....)

Hoop voor TO-er dat haar vriend hier wel open voor staat. Ik vond pijpen ook maar niets en vind het nu heerlijk om te doen. Had toch echt wel met die vieze haren te maken!
De beste manier is zeggen dat je dat zo ontzettend geil vind of er geil van wordt (en dat klopt ook wel want je wil daarna wel graag pijpen en aan hem komen)

Een man is bereid veel te doen als hij weet dat jij er geil van wordt, zin krijgt. ze zijn bereid in in hun ogen sexy slips te gaan lopen enz

Vaak weten ze niet wat vrouwen nu leuk vinden en het simpel dus aangeven dat je een geschoren pik zo geil vind zal hem zeker enthousiast maken zonder dat hij zich beledigd voelt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
mijn partner, die veel ouder dan ik is, vroeg het juist aan mij... Ik had altijd een streepje, tijdens het vrijen fluisterde hij het in mn oor... Dat beffen nog lekkerder voor me is als ik kaal ben... En dat hij dan nog beter over bij kan komen....

Nou dat deed ik... En dat bevalt haha...hij scheert zich ook...veel beter dan al die kriebelharen!

Succes, ik snap best dat het ingewikkeld is en je niemand wilt kwetsen... Maar tijdens het vrijen in zijn oor fluisteren vind ik wel een goede...en als hij nee zegt zeg je gewoon dat hij niet weeet wat hij mist.....
quote:-Bladora- schreef op 25 mei 2011 @ 16:50:

ltje!

Kijk nou eens naar je openingspost, dat is toch ook gewoon zo!

Bij deze nieuwe man is het ineens alsof ik piemelvrees gekregen heb! Ik kom eigenlijk zo min mogelijk aan zijn pik, terwijl hij altijd erg z'n best doet om mij te bevredigen en ik vind het eigenlijk nogal sneu voor hem. Zoals ik al zei is de sex verder wel geil, en hij komt ook altijd klaar maar ik doe dus echt het minimale met zijn pik.

Ik denk dat het scheren van zijn pik en ballen het begin kan zijn van het einde van van mijn 'piemelvrees'

einde quote

En als hij dat weet, dat het jou gretiger maakt, verlangender en enthousiater dan is dat toch een prima motivatie.

Je bent toch niet geheel onthouder geweest de afgelopen tijd dus is het niet zo dat je hem niet geil genoeg vond, maar het maakt je wel nog enthousiaster.
ik kan me trouwens niet voorstellen dat het de enige geschoren man is bij het voetballen, volgens mij is het tegenwoordig helemaal niet meer zo raar om je als man daar te scheren
Eens doddie, ging laatst naar de sauna en was al een paar jaar niet meer geweest en was even 'bang' om op te vallen daar omdat ik normaal behaard ben, behalve dat driehoekje Maar na 5 minuten al meerdere mannen gespot met dezelfde ' haardracht', dus no worries, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven