Sex in die periode?

25-05-2011 19:00 67 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze er ook bij verteld dat dat in bed gebeurde dan?
Als je het onder de douche doet is het toch niet zo vies?
Ik ben meer van het type dat liever vaker haar lakens op 90 graden wast dan dat ik mezelf en de ander plezier ontneem. Moeders had gelijk, seks = vies
Als het bloed kruipt waar het niet gaan kan,

Handdoek eronder en daarna samen douchen.

Als het niet zo heftig vloeit tenminste, anders idd even niet.
Seks is altijd leuk!! ik heb er geen probleem mee, man gelukkig ook niet!
En ik ben altijd erg horny als ik ongesteld ben dus tsja..

Kan mij niet altijd inhouden.
quote:heleen1234 schreef op 25 mei 2011 @ 19:05:

Seks is altijd leuk!! ik heb er geen probleem mee, man gelukkig ook niet!

Vriend heeft er gelukkig ook geen problemen mee!

De eerste keer dat ik verkondigde, ehm... ik ben ingesteld was zijn reactie , dus? je hebt toch een douche?
condoom voor zijn bescherming?
quote:Ksenija schreef op 25 mei 2011 @ 19:08:

condoom voor zijn bescherming?Tegen soa's bedoel je? of tegen de smeerboel?
ooit een keer gevraagd of vent een goede schipper was, hij vroeg op welke zee, ik de rode...hij...de beste!

dus ja hier ook hoor, vind het niet vies, met handdoek en douche dichtbij, of gewoon onder de douche...rrrrrrr...
Ik vind het ook niet vies, alleen als het een heftige menstruatie is, dan op de dagen met hevig bloeden niet zo snel ( of de nood moet heel hoog zijn)
Door het spiraal ben ik niet meer ongesteld, maar voorheen hadden wij ook seks als ik ongesteld was. Niet op de dagen dat ik hevig vloeide. Dat hing meer samen met het feit dat ik dan niet in de mood was. Andere dagen handdoekje erbij en douchen! Geen probleem.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
IK doe het het liefst wanneer ik ongesteld ben.

De hormonen gieren dan op dat moment door mijn lijf.

Maar de dagen dat het heel hevig is dan sla ik het meestal ook wel even over.
Ik ben maar 1 dag echt flink ongesteld, die dag sla ik even over, verder heb ik er ook niet zo'n moeite mee. En man ook niet.
quote:Mooncatcher schreef op 25 mei 2011 @ 19:11:

ooit een keer gevraagd of vent een goede schipper was, hij vroeg op welke zee, ik de rode...hij...de beste!

dus ja hier ook hoor, vind het niet vies, met handdoek en douche dichtbij, of gewoon onder de douche...rrrrrrr...Dit heb je niet echt gezegd toch? Toch??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tijdens de eerste dagen heb ik vaak geen zin, maar daarna is het geen probleem voor mij of mijn vriend.

Ik heb altijd wat minder zin tijdens die week, dus het komt nieyt zo vaak voor, maar kan prima.
eehm jawel
ik dacht dat alleen mannen dat soort termen gebruiken mooncatcher! Niet dus, weer wat geleerd :-).

Ex hield er niet zo van. Als ik echt flink bloed hou ik er zelf ook niet van, too messy.

Ik heb nu een mirena, mijn menstruatie stelt zo weinig voor.. die paar drupjes.. nee, geloof niet dat sekspartner(s) daar problemen mee hebben . Ik heb er zelf ook geen problemen mee nu het zo weinig voorstelt.
quote:mariposa_viva schreef op 25 mei 2011 @ 19:40:

ik dacht dat alleen mannen dat soort termen gebruiken mooncatcher! Niet dus, weer wat geleerd :-).

.Ik leef in een mannenwereld Mari
Nee, ik voel mij erg vies in die periode (ben erg heftig ongesteld) en douche het liefste 2x per dag (alleen dan )

Om dan ook nog gerommel aan mijn lijf te hebben zie ik niet zo zitten. Man trouwens ook niet
Ik vind het onsmakelijk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Tegen het bloed.
Ik ben ook altijd juist erg horny als ik ongesteld ben, maar dan gebruiken we beppy's :-)
De ene keer gebruik ik beppy's de andere keer niet. Echt beppy's zijn een uitkomst maar dat eruit halen, wat een baggerwerk (letterlijk en figuurlijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven