Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Wat laat ze zich kennen zeg! Wat een dom mens... Hij verlaagd zich gelukkig niet, goed gehandeld lars
Alle reacties Link kopieren
Ze is zo blij, zie je dat!! Middelvinger opsteken, huilen. Da's pas blijdschap
Hehehe eigenlijk moet Chantal gewoon blijven. Meer drama!
.
Ik kijk toevallig het einde omdat ik zit te wachten op fortuinlijke vrouwen.

Wat een omhooggevallen wicht die Chantal!

En wat heeft die Laila lelijke wenkbrauwen..
quote:_yellowlove_ schreef op 25 mei 2011 @ 21:35:

Ze is zo blij, zie je dat!! Middelvinger opsteken, huilen. Da's pas blijdschapja dat dat iedereen als ze blij zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nah... weer afkicken een weekje
Ze verscheurde een papiertje waar op stond Lars <3 Chantal (of andersom )
dames ik heb genotuhhhhhhhhhhh
maar wat verscheurde ze nou eigenlijk?
hahaha ze gooien zich te grabbel en als het niet lukt ligt het aan hem!

Ik ga nu op de telegraafsite kijken Rainbow!!
Ooh, okee
En emely komt zich denk ik nog wel tegen nav die leugen over lars als stripper. Dat zou weleens de grote afknapper kunnen zijn voor hem.
die is denk ik gewoon niks gewend. Als een man haar een kusje geeft denkt ze meteen dat hij met dr wil trouwen, want wie kijkt nou om naar dat??

En emmy volgende x met haar fluut en tetten blood, briljant meid, en nee hoor je bent helemaal niet plat, ordi, of sletterig. Ik ben weer benieuwd naar volgende week, ging veel te snel om deze aflevering

Boehoe.
quote:bbibi schreef op 25 mei 2011 @ 21:37:

maar wat verscheurde ze nou eigenlijk?Volgens mij had ze een briefje gemaakt met Chantal Lars maar dat weet ik niet zeker
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik denk dat het Kare/in of Marielle wordt. Beide mooi maar ook stijlvol.
quote:charlottew88 schreef op 25 mei 2011 @ 21:39:

[...]

Volgens mij had ze een briefje gemaakt met Chantal Lars maar dat weet ik niet zeker

Hoe oud is dat wief? 12?

Wat is ze toch SNEU
quote:_yellowlove_ schreef op 25 mei 2011 @ 21:40:

[...]

Hoe oud is dat wief? 12?

Wat is ze toch SNEUInderdaad.
wat een genante vertoning met die chantal
Die Chantal, al eerder aangekaart, doet me erg denken aan een van de deelneemster van de amerikaanse versie, was ook vanaf dag 1 gelijk verliefd en gepikeerd en een behoorlijke drama queen. Zo'n overdreven reactie dat ik me eigenlijk afvraag of het niet in scene is gezet om het allemaal wat smeuiger te maken, kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zich zo laat kennen.

Feline, leuke meid, evenals Kelly ook al ligt ze eruit, vind haar op op Lisa Kudrow lijken (Phoebe uit Friends), verder vind ik Lindsy wel leuk en de rest tsja, zal van Emmely nu wel de wind van voren krijgen;-)

En Lars, wat een verwijfde vent, kan niet precies aangeven waarom maar hij irriteert me.
zeg neeee!
Jullie zitten toch niet te haten he?
Op dat briefje stond idd chantal lars. Sneu mens, zou me niks verbazen als ze hem gaat stalken of roddels over hem gaat verspreiden oid. En ik vind feline wel bij hem passen. Qua niveau en uiterlijk zien ze er ook leuk uit. Ze is met 24 alleen wel wat jong, maar ze komt ouder over en oogt het ook.
quote:Prachtnaam schreef op 25 mei 2011 @ 21:36:

En wat heeft die Laila lelijke wenkbrauwen..Ja, en lippen van een badeend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven