De Bachelor op rtl4
donderdag 26 mei 2011 om 12:21
quote:batwom schreef op 25 mei 2011 @ 22:27:
[...]
Boos? En ik heb net nog wel een berichtje op haar topic gepost
Welk topic? (ik heb iets gemist)
Ik vind het zo irritant dat ie telkens zegt: wil je deze roos van mij ACCEPTEREN.
Ik weet niet wat het is maar bah, kan je dat niet op een andere manier zeggen en dan niet zo kwijlerig erbij lachen en kijken?
(waarom kijk ik dit programma eigenlijk..... )
[...]
Boos? En ik heb net nog wel een berichtje op haar topic gepost
Welk topic? (ik heb iets gemist)
Ik vind het zo irritant dat ie telkens zegt: wil je deze roos van mij ACCEPTEREN.
Ik weet niet wat het is maar bah, kan je dat niet op een andere manier zeggen en dan niet zo kwijlerig erbij lachen en kijken?
(waarom kijk ik dit programma eigenlijk..... )
donderdag 26 mei 2011 om 13:11
ik moet gewoon ff wat dingen kwijt:
ik kijk altijd naar de bachelor omdat ik van leedvermaak hou (sorry)
layla denkt dat ze mooi is maar sorry vrouwen met wenkbrouwen tot over hun achterhoofd vind ik lelijk
emmely praat echt vre se lijk irritant
en voor het geval emmely op het forum zit en wil gaan zeggen dat ik gewoon jaloers ben, nou nee ik ben zelf een hele mooie jonge vrouw en ik heb het enorm getroffen met mijn lijf en gezicht , ik ben daarbij ook nog blond en heb blauwe ogen
dit moest er ff uit
o en de bachelor zelf vind ik een misselijke vent
ik kijk altijd naar de bachelor omdat ik van leedvermaak hou (sorry)
layla denkt dat ze mooi is maar sorry vrouwen met wenkbrouwen tot over hun achterhoofd vind ik lelijk
emmely praat echt vre se lijk irritant
en voor het geval emmely op het forum zit en wil gaan zeggen dat ik gewoon jaloers ben, nou nee ik ben zelf een hele mooie jonge vrouw en ik heb het enorm getroffen met mijn lijf en gezicht , ik ben daarbij ook nog blond en heb blauwe ogen
dit moest er ff uit
donderdag 26 mei 2011 om 13:15
quote:roosdezoveelste schreef op 26 mei 2011 @ 13:11:
dit moest er ff uit
En ik ben naturel roodharig met groene ogen.
So what?
....
Ik zit nu net een herhaling te kijken.
Die brunette die zegt: "Ik ben sexy, en ik ben gewoon veel sexier dan zij en ik ben heel sensueel". Bla bla bla.
:puke:
dit moest er ff uit
En ik ben naturel roodharig met groene ogen.
So what?
....
Ik zit nu net een herhaling te kijken.
Die brunette die zegt: "Ik ben sexy, en ik ben gewoon veel sexier dan zij en ik ben heel sensueel". Bla bla bla.
:puke:
donderdag 26 mei 2011 om 13:40
Ik snap nog steeds niet waarom Chantal roept als ze niet is uitgekozen: Liefde is niet te koop...
Vervolgens roept ze tegen Lars dat hij verkeerd kiest, en als Lars zegt dat hij zeker weet dat hij niet met haar de komende 50 jaar in wil, roept ze: Dan moet je dat ook niet doen.
Waarop Lars vertwijfeld zegt: Ja maar daarom kies ik je ook niet...
Heeft dat mens zelf wel door wat ze allemaal roept?
Vervolgens roept ze tegen Lars dat hij verkeerd kiest, en als Lars zegt dat hij zeker weet dat hij niet met haar de komende 50 jaar in wil, roept ze: Dan moet je dat ook niet doen.
Waarop Lars vertwijfeld zegt: Ja maar daarom kies ik je ook niet...
Heeft dat mens zelf wel door wat ze allemaal roept?
donderdag 26 mei 2011 om 14:37
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 13:16:
hahahaha OMG hahahahaha
kreeft uit de zee..."ow hij leeft nog"
nee die beesten liggen ingeblikt op de bodem pfff hahahahaJa hahaha vond ik ook zo dom.
hahahaha OMG hahahahaha
kreeft uit de zee..."ow hij leeft nog"
nee die beesten liggen ingeblikt op de bodem pfff hahahahaJa hahaha vond ik ook zo dom.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 26 mei 2011 om 14:41
Net uitzending gemist even gekeken.. Ik vond Emily eerst wel sympathiek, met haar levensverhaal. Totdat ze de boel ging opstoken. Als je het voorstukje zag van de volgende aflevering is Lars not amused. Maar goed ze verdraait waarschijnlijk de boel en knippert met haar wimpers en hij gelooft het.
:puke: echt een aanwinst deze man. Ik vind hem helemaal niks. Oppervlakkig geblaat. En dan inderdaad die obsessie voor die lichamen. Je bent toch geen puber meer.
Maar het blijft leuk kijken
:puke: echt een aanwinst deze man. Ik vind hem helemaal niks. Oppervlakkig geblaat. En dan inderdaad die obsessie voor die lichamen. Je bent toch geen puber meer.
Maar het blijft leuk kijken
donderdag 26 mei 2011 om 15:19
donderdag 26 mei 2011 om 19:13
quote:Rainbow01 schreef op 26 mei 2011 @ 18:43:
HaHA dames jullie moeten even de vvivablog lezen over de betsjelor echt te grappigInderdaad heel leuk.
HaHA dames jullie moeten even de vvivablog lezen over de betsjelor echt te grappigInderdaad heel leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.