Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Ik geloof best dat het echt Emmely is. Ooit schreef hier een deelnemer van een soorgelijk programma, en zij mailde mij toen nog om eea uit te leggen, omdat ik zo kritisch was geweest op het forum. Dat hoeft van mij dan ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:batwom schreef op 25 mei 2011 @ 22:27:

[...]

Boos? En ik heb net nog wel een berichtje op haar topic gepost

Welk topic? (ik heb iets gemist)

Ik vind het zo irritant dat ie telkens zegt: wil je deze roos van mij ACCEPTEREN.

Ik weet niet wat het is maar bah, kan je dat niet op een andere manier zeggen en dan niet zo kwijlerig erbij lachen en kijken?

(waarom kijk ik dit programma eigenlijk..... )
ik geloof niet dat het em is

sommige stukken zijn een lettrelijke kopie van een poster op het fokforum
ik moet gewoon ff wat dingen kwijt:

ik kijk altijd naar de bachelor omdat ik van leedvermaak hou (sorry)

layla denkt dat ze mooi is maar sorry vrouwen met wenkbrouwen tot over hun achterhoofd vind ik lelijk

emmely praat echt vre se lijk irritant

en voor het geval emmely op het forum zit en wil gaan zeggen dat ik gewoon jaloers ben, nou nee ik ben zelf een hele mooie jonge vrouw en ik heb het enorm getroffen met mijn lijf en gezicht , ik ben daarbij ook nog blond en heb blauwe ogen

dit moest er ff uit

o en de bachelor zelf vind ik een misselijke vent
volgens mij ben ik ook echt niet de enigste die zich af en toe schaamt voor haar eigen geslacht haha
quote:roosdezoveelste schreef op 26 mei 2011 @ 13:11:

en voor het geval emmely op het forum zit en wil gaan zeggen dat ik gewoon jaloers ben, nou nee ik ben zelf een hele mooie jonge vrouw en ik heb het enorm getroffen met mijn lijf en gezicht , ik ben daarbij ook nog blond en heb blauwe ogen

dit moest er ff uit

o en de bachelor zelf vind ik een misselijke vent

En ik ben naturel roodharig met groene ogen.

So what?

....

Ik zit nu net een herhaling te kijken.

Die brunette die zegt: "Ik ben sexy, en ik ben gewoon veel sexier dan zij en ik ben heel sensueel". Bla bla bla.

:puke:
hahahaha OMG hahahahaha

kreeft uit de zee..."ow hij leeft nog"

nee die beesten liggen ingeblikt op de bodem pfff hahahaha
Ik ga zo puur ter ontspanning het laatste stukje waarin Chantal niet wordt gekozen nog even terugkijken
Mocht die Chantal 2 weken uit het Pieter Baan ofzo? man man over het paard getild iets zeg...

Zij heeft vast ook toen ze klein was imaginary friends gehad...
Ik snap nog steeds niet waarom Chantal roept als ze niet is uitgekozen: Liefde is niet te koop...

Vervolgens roept ze tegen Lars dat hij verkeerd kiest, en als Lars zegt dat hij zeker weet dat hij niet met haar de komende 50 jaar in wil, roept ze: Dan moet je dat ook niet doen.

Waarop Lars vertwijfeld zegt: Ja maar daarom kies ik je ook niet...

Heeft dat mens zelf wel door wat ze allemaal roept?
ow dat komt zo Pearle? Dan laat ik hem nog ff staan hahaha
[quote]Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 13:36:

Mocht die Chantal 2 weken uit het Pieter Baan ofzo? man man over het paard getild iets zeg...

En over een paar jaar in "Moordvrouwen"
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 13:16:

hahahaha OMG hahahahaha

kreeft uit de zee..."ow hij leeft nog"

nee die beesten liggen ingeblikt op de bodem pfff hahahahaJa hahaha vond ik ook zo dom.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Net uitzending gemist even gekeken.. Ik vond Emily eerst wel sympathiek, met haar levensverhaal. Totdat ze de boel ging opstoken. Als je het voorstukje zag van de volgende aflevering is Lars not amused. Maar goed ze verdraait waarschijnlijk de boel en knippert met haar wimpers en hij gelooft het.

:puke: echt een aanwinst deze man. Ik vind hem helemaal niks. Oppervlakkig geblaat. En dan inderdaad die obsessie voor die lichamen. Je bent toch geen puber meer.

Maar het blijft leuk kijken
haha die kreeften die liggen gewoon al jlaar in het netje of dachten de dames dat de betsjelor ze echt zelf had gevangen
Haha, net goed voor die Chantal!

Dat gezicht: "Huh? IK eruit?"
quote:Rainbow01 schreef op 26 mei 2011 @ 14:49:

haha die kreeften die liggen gewoon al jlaar in het netje of dachten de dames dat de betsjelor ze echt zelf had gevangen

PS Ik had je bijna geblokkeerd, nu dat nieuwe dingetje naast het reageerknopje staat :S
Vallen er elke keer 3 af, want dan gaan we wel in rap tempo..
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 15:19:

[...]

PS Ik had je bijna geblokkeerd, nu dat nieuwe dingetje naast het reageerknopje staat :S

huh kan dat dan ??

en waarom zit er nu een blokkeerknop ???
-
Raar progamma, heb sterk het idee dat er flink geacteerd wordt.

Maar daar zullen we nooit achter komen, ze tekenen natuurlijk allemaal een contract waarin staat dat ze absoluut nooit ergens over mogen praten.
quote:Rainbow01 schreef op 26 mei 2011 @ 16:20:

[...]

huh kan dat dan ??

en waarom zit er nu een blokkeerknop ???Links van de quoteknop zit nu blokkerknopje........Wat raar, druk je per ongeluk op de verkeerde knop.....
HaHA dames jullie moeten even de vvivablog lezen over de betsjelor echt te grappig
quote:Rainbow01 schreef op 26 mei 2011 @ 18:43:

HaHA dames jullie moeten even de vvivablog lezen over de betsjelor echt te grappigLeuk hé
quote:Rainbow01 schreef op 26 mei 2011 @ 18:43:

HaHA dames jullie moeten even de vvivablog lezen over de betsjelor echt te grappigInderdaad heel leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven