Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt een lelijke vent...sorry
Ik heb vanmiddag even de herhaling gekeken, heb me gek gelachen. Wat een programma
Hij slist ook een beetje, of in ieder geval heeft ie iets raars met zijn mond.

Kan ie ook niks aan doen. Maar nee, zou niet op hem vallen. vind het een gladjanus..

Die Emily is mooi inderdaad, maar ze komt niet sympathiek over. Dat viel me eerder al op bij 1 van de rozenceremonies. Een bepaalde blik/uitstraling die ze heeft.

Die Chantal vond ik echt niet goed snik, dacht meteen aan een bepaalde stoornis..

Of emotioneel niet goed ontwikkeld. Dat afscheid dan, wat laat je je dan kennen

Zal die blog nog even lezen.
Vind Emily helemaal niet mooi, ze heeft een rotkarakter waardoor ze een rotkop krijgt. Vind n Feline mooier door haar zachtaardige karakter. Uiteindelijk vallen mannen niet op van die uitsloofsters. God zo blij dat die Chantal weg is, wat een achterbaks wicht en zo dom. Tokkieuitstraling.
quote:sweetmoon schreef op 26 mei 2011 @ 22:47:

Vind Emily helemaal niet mooi, ze heeft een rotkarakter waardoor ze een rotkop krijgt. Vind n Feline mooier door haar zachtaardige karakter. Uiteindelijk vallen mannen niet op van die uitsloofsters. God zo blij dat die Chantal weg is, wat een achterbaks wicht en zo dom. Tokkieuitstraling.

Feline heeft idd een zachtaardig karakter.

Lars is iets te glad en dat vind ik niet aantrekkelijk.
Hij is stripper geweest ook he.....ben benieuwd wat voor biezonders hij had te laten zien
Dat schijnt een leugen van Emmely te zijn, dat-ie stripper was. In de vlg aflevering zie je dat dit niet lekker valt bij Lars. Ik verheug me er al op.
.
hahah jaa dat is een leugen van die Emmely. Ze omschrijft zichzelf namelijk als zeer slim.. "dat iedereen mij zomaar gelooft"..

Ben echt ontzettend benieuwd wie hij gaat kiezen..

Qua looks vind ik Karen wel bij hem passen.
Vind hem overigens een kwallebal... Vind er niets aan.. Hij lijkt mij een vreselijke gladjanus.. Wil al die meiden wel ff lekker aflebberen en doet zich heel nep en onnatuurlijk macho, charmant voor.
Haha, heerlijk programma. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen hem leuk vindt eigenlijk.... of zal het iets met de omgeving en gratis vakantie te maken hebben?

Hij is niet lelijk opzich... maar mijn type zal het niet zijn.

En wat een dom mens die Chantal zeg... dan laat je je pas kennen als je zo weg gaat!
Ik vind het wel vermakelijk.

En nee, Emmely vind ik verre van mooi.

Als je die valse slierten haren, en make up wegdenk, blijft er een spook over met scheve tanden, en een heel zuinig mondje.

En bijster slim is ze ook niet.

Vind Lenthe een beeldschoon kind, maar veuls te leuk voor Lars.

Dat dan weer wel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Lees trouwens net in het blog van Danielle. dat Lenthe er uit is.

Volgende keer toch wat beter opletten.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:impala schreef op 27 mei 2011 @ 08:52:

Dat schijnt een leugen van Emmely te zijn, dat-ie stripper was. In de vlg aflevering zie je dat dit niet lekker valt bij Lars. Ik verheug me er al op.Waarom is het nog geen woensdag, waarom is het nu geen woensdag.
woensdag woensdag woensdag :-) kan niet wachten
morgenavond is in ieder geval de herhaling voor iedereen die geen genoeg kan krijgen van chantal & co.
quote:sylvana1 schreef op 26 mei 2011 @ 19:13:

Ik vind het echt een lelijke vent...sorry

Ach, zo is hij best te doen

Stressed is just desserts spelled backwards
haha, jammer van dat gele overhemd, en iets te weinig rozen, toch weer een afknapper;-)
Huh?!
Kiekt iemand de herhaling?
Is herhaling toch?
crosspost Nee , maar k dacht meteen MIS IK WAT, hartslag omhoog, je kent het wel hahahaaaa
yep
nee je leert hem wel kennen als je een kreeft aanraakt.
pff ik haak af hoor. Sjonge.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven