mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!

12-01-2007 19:10 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!

We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...

Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.

Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!

quote:Maar eerlijk gezegd weet ik helemaal NIKS over de badkamer en slaapkamergewoontes van mijn collega's dus t lijkt me gek dat ik hier iemand zou herkennen op beschrijvingen van "hij draagt zijn onderbroek 3 dagen"Weet jij veel wat Geer allemaal met zijn collega's doet onder werktijd? Misschien werk Geer wel in een stripteasetent. Of werkt die collega in de kantine en is Geer daar hofleverancier van de smeerkaas :D:D
quote:Weet jij veel wat Geer allemaal met zijn collega's doet onder werktijd? Misschien werkT Geer wel in een stripteasetent. Of werkt die collega in de kantine en is Geer daar hofleverancier van de smeerkaas :D:D
quote:Nikinuts, volgens mij haal je twee dingen door elkaar! Gerard was smerig, de collega niet hoor. ;)

Nou,voor mij is die collega een heel smerige hoor,om alles wat ze hier leest zo openbaar te maken!

Ik ben blij dat ik niet op dat smerige kantoor werk!:P

Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Weet jij veel wat Geer allemaal met zijn collega's doet onder werktijd? Misschien werkT Geer wel in een stripteasetent. Of werkt die collega in de kantine en is Geer daar hofleverancier van de smeerkaas :D:D
Toch jammer dat die collega niet bestaat.......of toch?
up
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:up :P
Met dit topic heb ik zo moeten lachen! Kan er niet weer zo'n leuk topic komen?!!!
Wat zie ik nu? Loopt dit topic nog ???

Ik zal jullie binnenkort een update geven van m'n verhaal.

Groetjes, Chantal

quote:Wat zie ik nu? Loopt dit topic nog ???

Groetjes, Chantal

Nee Chantal, Niet binnenkort maar nu!!! Alsjeblieft? ;)
tis misschien triest wat een narigheid dit topic teweeg heeft gebracht maarrrrrrrr  mennnnnnnnnnn  heb in tijden niet zo gelachen..... ;)
quote:Wat zie ik nu? Loopt dit topic nog ???

Groetjes, Chantal

Wauw! ik kijk er naar uit! Ben echt benieuwd hoe het nu met je/jullie gaat...

Thanks MV voor het uppen!! :D

Hahaha,ik ben ook héél benieuwd!

Goed gedaan MV!

quote:

tis misschien triest wat een narigheid dit topic teweeg heeft gebracht maarrrrrrrr  mennnnnnnnnnn  heb in tijden niet zo gelachen..... ;)

Hm, dan moet ik dat topic ook maar eens goed doorlezen. Ik heb alleen de eerste en de laatste pagina doorgelezen.

Ik vind het een walgelijke gewoonte om in de wasbak te plassen, gadverdamme! Je bent nauwelijks zindelijk als je te lang wacht en je hebt geen tijd meer om naar beneden naar de WC te lopen, gesteld dat er op dezelfde verdieping geen WC is.
World of Warcraft: Legion
Je = men, niet jullie natuurlijk. :)
quote:

quote: dulcia reageerde

Hm, dan moet ik dat topic ook maar eens goed doorlezen. Ik heb alleen de eerste en de laatste pagina doorgelezen.

Ik vind het een walgelijke gewoonte om in de wasbak te plassen, gadverdamme! Je bent nauwelijks zindelijk als je te lang wacht en je hebt geen tijd meer om naar beneden naar de WC te lopen, gesteld dat er op dezelfde verdieping geen WC is.

en??? al gelezen ? ben benieuwd
quote:

Ik zag laatst zo/n mooie fles die ze ook in het ziekenhuis gebruiken voor urine, weet de naam helaas niet. Mannen kunnen dan in bed (of net eruit) hun behoefte doen.

Ik kan je helaas niet aan de naam helpen waar het te koop is. Dat heet een urinoir en ja die gebruiken wij in de gezondheidszorg;) voor partikulier gebruik is die onder ander te verkrijgen bij de thuiszorg;).

Ben ik blij dat mijn vent zijn eenigste vieze gewoonten boeren en scheten laten zijn!!!

quote:en??? al gelezen ? ben benieuwd

Het lijkt echt op een soapserie... Ik zou er zo een film van kunnen maken. Maar het grootste gedeelte van het verhaal is toch wel een tijdje geleden gebeurd, tweede helft januari.

Bij mij thuis is er maar één plek om te plassen, en dat is de WC en nergens anders.

Kennelijk komt er nog een vervolg, als ik het laatste bericht van Chantal lees... To be continued, blijkbaar.
Whahaha, heb het hele topic in een keer doorgelezen, lig in een deuk!

Maarre. ben wel benieuwd naar het vervolg...
oo wat heb ik hard mee gelachen. helaas idd dat de collega zich nooit gemeld heeft. maar ben zeer benieuwd naar chantal's update!
Ik denk dat Chantal nog niet heeft geschreven omdat ze het druk heeft met het zoeken naar een nieuwe partner...
Tja, als dat wel een schone partner is, dan helaas pindakaas, hebben we de laatste aflevering van deze feuilleton gehad.
Chantal, ik hoop dat je er met je partner bent uitgekomen. En je vriend op zijn werk. Het lollige ging er snel vanaf toen het jou zoveel problemen gaf. Maar lees ook mijn ervaring, ik heb ook een "viespeuk" gehad. Heb een tijdje geleden ook een topic geopend wat nou "normaal" is bij je partner en/of familie over boeren/scheten laten, kruis krabben, neus peuteren enz.

Ik ben heel benieuwd hoe jullie uit deze situatie zijn gekomen. We horen van je.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hm, mijn vorige post klonk niet bepaald vriendelijk...

Chantal, ook al heb ik dubbel gelegen om dit topic, dat was natuurlijk niet om het feit dat jij in ernstige relatieproblemen terecht bent gekomen. Ik hoor graag hoe het nu met je gaat. 'T is niet niks, een relatie van acht jaar die stukloopt.
Ook sorry voor mijn toon in de laatste paar berichten. Ik ben het met Krookje eens; ik vind hetzelfde als zij vindt. Maar eerlijk gezegd vind ik de redenaties van je vriend m.b.t. hygiëne nogal hilarisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven