Capabel onderwijs, ervaring?
dinsdag 15 januari 2008 om 22:33
woensdag 16 januari 2008 om 16:45
Ik heb mijn opleiding ook bij Capabel gedaan, in 2003 mijn diploma gehaald. Ik kon stage lopen op mijn werk. Stage vinden is inderdaad erg moeilijk en ik zou de opleiding niet kiezen als je helemaal geen ervaring hebt binnen de zorg maar voor mij was het goed. Ik studeer nu af als HBO verpleegkundige, de opleiding bij Capabel sloot hier goed bij aan. Als je meer wilt weten moet je het maar vragen!
woensdag 16 januari 2008 om 22:29
vrijdag 18 januari 2008 om 23:36
Nee het aannemen als je je diploma hebt zal niet zo veel uit maken denk ik. Alleen om je diploma te halen moet je wel stage lopen 560 uur geloof ik. Bij een twee jarige opleiding krijg je de zelfde examens alleen wordt je gedwongen meer met de stof te doen. Zo leer je dan ook meer en blijft het beter hangen. Als je al in de zorg werkt heb je de stof die je anders in opdrachten leert al binnen en hoef je alleen nog een koppeling te maken tussen praktijk en theorie. Wat wil je eigenlijk gaan doen? echt assistente bij een huisartsenpraktijk of denk je aan een fuctie binnen de arbodienst of het ziekenhuis?
zondag 20 januari 2008 om 14:10
zondag 4 april 2010 om 04:30
Ik ben bijna klaar met mijn opleiding,heb nu al vast werk in het ziekenhuis.
Ik hoor van mede-studenten inderdaad vaak dat ze moeilijk aan een stage plek komen omdat capabel nog niet zo erkend is.
Maar Z.h. Helmond heeft graag Capabel studenten omdat het om volwassen mensen gaat,die toch heel bewust ergens voor kiezen.
Mij is het niet tegen gevallen,je moet er echt een jaar voor gaan.
Maar goed daar kies je dan ook voor,ik ben moeder van 3 kinderen en heb het behoorlijk druk gehad maar een jaar is zo voorbij.
Ik hoor van mede-studenten inderdaad vaak dat ze moeilijk aan een stage plek komen omdat capabel nog niet zo erkend is.
Maar Z.h. Helmond heeft graag Capabel studenten omdat het om volwassen mensen gaat,die toch heel bewust ergens voor kiezen.
Mij is het niet tegen gevallen,je moet er echt een jaar voor gaan.
Maar goed daar kies je dan ook voor,ik ben moeder van 3 kinderen en heb het behoorlijk druk gehad maar een jaar is zo voorbij.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 04-04-2010 09:16
Reden: reclame verwijderd
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd