Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hè bah! Had er al genoeg over gehoord op sportschool, maar wist niet dat het ehec heette.
He bah gw..maar kan het me goed voorstellen,zou daar dan ook wel even aan denken..
Niet om blij van te worden idd die bacterie, maar goed in de gaten houden en we gaan er gewoon van uit dat er niks aan de hand is!

Duuv jeez gewoon alweer op de helft! Leuk hoor! En ik denk dat het weer een jongetje wordt btw.

Ben ook benieuwd of het spacepak N. heeft geholpen!

We zijn toch niet naar de dierentuin geweest, er kwam weer van alles tussendoor. Volgende keer maar weer. Maar M. wilde net als gisteren weer niet zijn middagslaapje doen, terwijl hij wel hartstikke moe was!!! Pfff, vermoeiend was dat.

Maya, M. heeft sinds drie weken een juniorbed en het gaat heel goed, behalve dat hij dit weekend er 's middags uit bleef lopen dus. Maar 's avonds gaat hij altijd meteen slapen en 's morgens als hij begint te kletsen halen wij hem er snel uit, dan ligt hij nog gewoon in zijn bedje. Hij klimt er 's avonds ook zelf in, zo'n leuk gezicht. Hij wordt al zo groot!!
poeh, A weer helemaal hysterisch om half 9. Hij zit zo vol snot, je hoorde het hem ook de hele tijd wegslikken (haske smerig natuurlijk). Ben zo bang voor opnieuw een (dubbele) oorontsteking... vorige keer merkten we ook zo weinig! Enig verschil is dat toen we hem nu weer in zijn bedje legden het vrij snel goed was, geen hysterisch gekrijs zodra je boven zijn bedje hing. Plus hij kotst (nog) niet... Balen dat dit net is terwijl we een weekend weg gaan.....

Oh, en mijn leven is zo verrijkt, ongelooflijk gewoon. Echt, ik voel me een heel ander mens. Heb net New Kids Turbo gekeken.
Moom: enige wat je kunt doen is neusspray geven. En hoofdeind stukje omhoog. Hopelijk geen oorontsteking deze keer!

Én ik hoop dat alle kindjes goed slapen vannacht!

Trust! X
char, vandaag al begonnen met 'echte neusspray' (ipv zoutoplossing, hadden we natuurlijk nog van de vorige keer - oorontsteking). Hopelijk werkt dat een beetje snel (vorige keer toch zeker al na een halve week vlgs mij). Bedje omhoog is nog overweging, maar dan hele bed, ipv iets onder matras. Heb nog steeds nachtmerries van dat ie klem was komen te liggen als heel klein Atje..

ik ga ook slapen. Morgen bloedheet he? en dan overmorgen weer ijskoud. Stom weer, word je toch ziek van? Weet ook niet goed wat ik Sjaak nu aan moet jurken morgen. lange mouw, korte mouw, lange broek, korte broek? prop alle varianten maar in zijn kdv tas denk ik..
Weekend duurt nog even moom, tegen die tijd is A vast weer topfit! (Waar ga je heen?)

En wow, dat M gewoon al in een peuterbed slaapt! Hij wordt echt groot! En hij doet het dus de laatste dagen al zonder slaapje overdag? (Of nog wel een ochtendslaapje?).

Ik heb even terug zitten denken, maar begin vorige week heb ik griekse salade gegeten, en H heeft wel een stukje komkommer en tomaat er van gehad. Ik hoop maar dat de diaree morgen over is. Bah, vind het echt a-relaxed.

We hebben trouwens dit weeken een nwe eettafel en wss ook salontafel gekocht!
we gaan woensdag al weg, GW (lang weekend ivm hemelvaart!). we gaan naar de hellendoornse huppeldepuppel. l@nd@l park.
Oh ja, hemelvaart (ben ik natuurlijk altijd al vrij, dus was ik even vergeten). Maar woensdag is natuurlijk wel al snel, ik hoop dat A morgen snel opknapt.

Kun je a geen rokje met een legging aan doen? Doe ik H meestal aan bij raar weer, dan kan de go de legging uit doen als het warm wordt. t-shirt met een vestje, dan kan het vestje ook nog uit.

Maar ik vind het soms ook lastig wat ik d;r aan moet doen.
sja, is een idee...maar dat heb ik dan natuurlijk nét niet in de kast liggen

ohja, ik ga slapen. truuusssssssst
Gw, kan me voorstellen dat je direct aan ehec gaat denken. Bah hopelijk is het morgen weer over. En anders voor zekerheid even langs ha?

Duvel, spannend morgen.

Leo, wat goed dat M er al zo goed in slaapt.

J1 laat ik nog wel eens liggen als hij wakker is, zeker als hij (zoals de laatste 2 weken) om 6 uur al wakker is en ben bang dat hij dan steeds naast mijn bed staat.

moom, a heeft nog wel paar daagjes om op te knappen natuurlijk. morgen wel gewoon na kdv? ik trek J1 morgen korte broek + t-shirt aan. J2 lange broek met t-shirt en vest kanik die uittrekken als hij t toch warm krijgt. J2 ligt ook nog veel stil.
haaai, even snel, ik ben gister onverwachts de kroeg in geweest en ik had me een kater. pff vriend was zo lief want die heeft me tot half twaalf uit laten slapen

N. was vandaag supersjacho zeg. pppffff 13 maanden sprong, nou die kan mijn rug op wat een gedoe zeg... ze wil helemaal niets, niet eten, niet drinken, niet spelen, bij mama hangen, en dan weer niet bij mama hangen. jemig zeg, wordt er helemaal kierewiet van. Morgen en dinsdag weer werken en dan ook lang weekend.

N. d'r spacejama gaat goed! Eczeem is raar want het echte plekken zijn weg maar ze heeft veel last van rode vlekjes, ik vermoed misschien wel iets van de 5e of 6e ziekte of zo. En ze is ook zo aan het hoesten, nou ja, we wachten de nacht maar af.....ik hoop dat het ooit een keer over gaat maar liever nog vandaag dan morgen.
J2 vind de papfles zo lekker die slurpt hij in 1x leeg en hij moest net zelfs een beetje huilen toen de fles op was
ah, wat schattig, een huilende J2 omdat zijn fles op is.

becky, fijn dat d'r eczeem als iets minder wordt van de space-pyama.

H heeft doorgeslapen, dus ik denk niet dat ze diarree heeft gehad vannacht (dan had ze zich vast wel gemeld). Moeillijke vind ik gewoon dat ze voor mijn gevoel nooit pijn of buikkrampen heeft, ze blijft eigenlijk altijd vrolijk. Nou ja, het eerste geval ehec is wel al in mijn zh opgenomen, dus we hebben vast wel weer een rondschrijven bij de interne post met waar we moeten opletten en wanneer naar de arts, dus dat zal ik nog eens bekijken, en kinderarts kan op dit moment toch niets doen volgens mij. (zal eens kijken of er al een sneltest is ofzo).
Goedemorgen. Een heel beroerde nacht gehad zeg. Ten eerste kon ik niet in slaap komen en sliep pas half een. Daarna sliep N dramatisch vannacht. Ik ben er een keer of vijf uit geweest en in vijf uur ben ik er naast gaan liggen. Volgens mij heeft ze weer of last van buikje of van doorkomende kiezen.
Becky, fijn dat de pyama helpt voor de eczeem. Had jij nou ook afspraak voor N bij dermatoloog?

hier ook weer onrustige nacht.wij gaan ook vanaf woensdag t weekend al weg, maar zie der zo wel tegen op.
Hier ook geen topnacht. Zaterdag op zondag had R. na de voeding van 23 uur geslapen tot 5 uur en daarna weer verder tot 9 uur. Maar vannacht viel ze tijdens de voeding na 10 minuten weer in slaap en er was echt geen beweging meer in te krijgen. Dus maar terug gelegd. Met het gevolg dat ze anderhalf uur later weer kwam, valt ze weer na 10 minuten in slaap... dan schiet het ook niet op natuurlijk.

I. gaat zo snel met woordjes opeens!! Vorige week waren appel, toetje, huis en geit al aan haar woordenboek toegevoegd, nu ook sokken, vogel en opa en de naam van mijn broertje dit weekend. En vanochtend zei ik "oh R. heeft de hik" en toen rende ze door de kamer "ik ik ik!"

Heb I. een driekwartbroek en een t-shirtje aangedaan naar het kdv. Zijn de knietjes nog net bedekt als ze weer 10 keer te hard rent en valt buiten

Oeh allemaal weekendjes weg hier! Wij houden a.s. zondag kraamfeestje, en dan hebben we de grootste groep kraamvisite in 1 keer gehad.

Becky fijn dat het eczeem iets beter gaat. Maar nu rode vlekjes dus, heeft ze ook jeuk daardoor?

Moom hoe'st met A. vandaag?

Maya waar gaan jullie naartoe? Met z'n viertjes?

Oh wat stoer M. in een peuterbed Leo! Wij hebben voor I. al wel een groot bed gekocht, gewoon 1 persoonsbed geen peuterbed, maar die staat nog niet in elkaar. Dat komt over een maand of 4 wel denk ik zo. Maar ik vond 'm zo leuk dat we 'm nu al vast gekocht hebben.

Duuv succes vandaag!
A had een groene piste die tot ver over zijn kin liep. Zo zielig... En echt gifgroen. Hij was wel comateus tot kwart over 7. Had nog gechecked om 10 voor 7 (omdat ie zo enorm stil was gebleven rest van nacht...). Arme schat. Maar super vrolijk. Hij is nu weer met zijn liefje Michelle aan het spelen. Had nog overlegd met de assistente (HA), of ik morgen oortjes kon laten checken. Maar als het al een oorontsteking zou zijn, dan zou ik dezelfde neusspray krijgen als die ik nu al had, en verder niets. Dus weinig zin. Goed in de gaten houden, als het loopoor / opgezet oor wordt, dan is het een ander verhaal, en moeten we een arts raadplegen.
He getver moom, zielig A'tje weer!

En N heeft dus weer nieuwe vlekjes? Grrr, d'r lijkt ook echt altijd wel wat te zijn he?

En GW, bah, die EHEC is eng. Kan me voorstellen dat je schrikt van de diarree.

En slechte nachten dus in huize hus en huize maya? Nou in huize speec ging het ook niet echt lekker vannacht. Gisteren en vannacht paar aanvallen van hysterisch en ontroostbaar huilen. Geen idee waarom, maar vandaag lijkt het weer iets beter.

Duuv, succes vandaag!

Ben gisteren begonnen met de antibiotioca. Pff, vandaag de vierde pil genomen en nu al enorm aan de race. Nog 41 pillen te gaan...

Snel tentamens nakijken, dan kan ii vanmiddag misschien nog even van de zon genieten!
Haaaaiiiii....

Ben ik even kort hoor.... weekend een avondje uit geweest, was supergezellig! Gelukkig ging het met de misselijkheid en vermoeidheid ook goed toen...

Maar vandaag is het weer 10x niets, ook voor het eerst overgeven vandaag... Ohwwww zoooo erg vind ik dat he.. K wist meteen weer hoe ik me de vorige zwangerschap voelde....

En nog altijd moe moe moe.... En geregeld buikpijn....

Nah, nog 1,5 week en dan mag ik naar de vk.

Duuv: succes bij de echo!!

Hus, Maya, en Speec geen geweldige nachten lees ik..

Moom dr kereltje nog aan de snotter.. Hopelijk wordt het geen oorontsteking!

M van Leo slaapt in een peuterbedje, wat goed al!!

En toen... wist ik het niet meer.... ga nu maar even een poosje uitrusten in de schaduw... Even niets doen, hopelijk zakt de misselijkheid dan ook...
Oooh Deb... hoop dat de misselijkheid wat afzakt als je rustig aan doet. Overgeven is niet grappig, weet waar je het over hebt helaas.

Speec, tentamens al klaar?

Net naar cb geweest met R.

Becky nieuwe stats zijn 4800 gram en 55 cm.!Verder had de cb arts weinig te melden.
Deb, bah misselijk, hopelijk is het snel over. Hoe lang heb je er de vorige keer last van gehad?

Husk, we gaan op familieweekend met in totaal 28 volwassenen en 4 kids.

Slapen bij mn ouders op de kamer met beide kids, ben bang dat J1 overal wakker van wordt

Wat is R goed gegroeid zeg!

speec, nog lekker van de zon kunnen genieten of zit je nog steeds na te kijken?
Bah Deb, een beetje misselijk geeft wel een geruststellend gevoel, maar overgeven is wel weer teveel van het goede... Hopelijk was het eenmalig!

Hus, R is dus lekker gegroeid zie ik. Super!

Ja, tentamens zijn klaar. Pff, begon met allemaal mensen die het echt superslecht gemaakt hadden. Dan ga ik echt twijfelen aan m'n didactische capaciteiten. Gelukkig bleken er ook mensen tussen te zitten die wel snapten waar het over ging.

8 juni heupecho!
Net stukje gewandeld en berendje slaapt nog lekker door in de wagen in de tuin. 't Is hier wel een beetje vies warm (benauwd).
*spot duuv op haaif.

kom eens door!?!? was alles goed? en wat wordt/is het?!!??!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven