Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ze de werkweek is al weer op de helft! Lekker hoor die korte weken. Geloof dat N al weer aan het opknappen is.

Duuv, does vertellen hoe het met je dochter is
Maya, ff naam deleten!!!
Duvel!!!!!!!!!!!!!! Waar ben je?!

Beroerde nachten hier dus weer voor een aantal. Nou ja, gelukkig is het een korte week voor de meesten, ik moet helaas net als anders 4 dagen werken en ook nog een tot zaterdagochtend dienst... nou ja, je kunt niet alles hebben.

H heeft nog 1 x dunne diarree bij de go gehad. Verder haar vrolijke zelf. Denk dat het wel los loopt, maar we houden het in de gaten.
Sorry! Man was op mijn hyves, daar doet hij 1 of ander spelletje..

Echo zag er goed uit! De navelstreng heeft alleen 2 vaten i.p.v 3. Deze week krijgen we als het goed is een oproep voor een echo in het ziekenhuis, zodat ze alles goed kunnen bekijken. In 99 procent van deze gevallen maakt het niets uit, het kindje kan alleen wat kleiner zijn.. In sommige gevallen is er dan iets met de nieren, maar deze zagen er vandaag goed uit! Kindje lag 2 dagen achter op schema, maar dat is normaal.. Dus helemaal blij! We maken ons er maar geen zorgen om.

O ja..

Duuf gefeliciteerd !! Een meisje !!
yeah! Leuk een meisje! Heb je er straks van beide 1! Je eigen koningskoppel!

En ik had het goed!!!
Ik ken trouwens meerder mensen waarbij er maar 2 vaten in de navelstreng waren (en alle kinderem mankeerden niks, volgens mij is het een softmarker, waarbij er bij 1 softmarker meestal niets aan de hand is, alleen bij meerder softmarkers is er echt een verhoogd risico).

Wel een voor de stress, maar het zal vast wel meevallen straks.
Joepie Duuv, een meisje, Wat superleuk! Ik ben jaloers hoor, van allebei eentje! En fijn dat het er op zich goed uitzag. Had Kath niet ook 2 vaten in de navelstreng?

Oh Beck, ik zie nog oude gegevens in de tabel:

8210 gram, 65.5 cm, 8 juni heupecho.
Duuv, een meisje! Cool! En helemaal blij? Wel spannend nog ff, ivm 2 vaten. Maar komt vast goed.

A was zo moe, helemaal hyper. Hij ligt net op bed, 37.8 en voor zekerheid maar een pcm mee gegeven.
M. ligt nu haar flesje melk op te drinken... ze is moe en pietsie sacho...
Leuk he? ben ook helemaal blij!Ook al had ik een jongen ook heel leuk gevonden hoor!

GW, maak me er ook niet echt druk om, vk zei al dat er eigenlijk nooit wat achterweg komt. Krijg nu met 30 weken wel een groeiecho, om te zien of het kindje nog goed groeit.

Hoop dat alle kindjes( en dus ook mama's0 vanacht lekker slapen!
Goed zo duuv. Je doet er toch weinig aan.

Vent zit met wifi te rommelen, dus nog mobiel. Wilde op iedereen rea'en, maar mobiel gaat dat zo rot. Maar bijdeze:

Gw, h maar goed in de gaten houde, eng ding die ehec

Beck, n weer aan de beterende hand dus? Vlekken trekken weg?

Justdeb, balen die misselijkheid, had je die de 1e keer ook?

X voor rest
Duuuuuuuv, een meisje wat leuk! Hoe reageerde je man? Echt keileuk, van alletwee 1.

*en ik had het ook weer goed ;-)*
ik heb N met een pcmmetje lekker in bed getjoept. Vlekken zitten er nog trouwens. Morgen wel naar kdv gewoon.
Becks, als het 5e of 6e ziekte is mag ze ook gewoon naar de creche..Wel even aangeven hoor, 5e ziekte kan gevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen..

Hopen dat ze vannacht lekker slaapt..
Heb trouwens nog een leuke jurk voor mezelf gekocht bij de hem@

geen positiejurk, maar hij rekt wel lekker mee!
Moom hoe doe ik een roze jompel?
oh, link doet het niet..nou ja

Linkje
je linkje doet het ook niet duuv
Kom speciaal voor Duuv nog even kijken!

Wat leuk dat jullie een meid krijgen!! Gefeliciteerd!!!

Jah, die misselijkheid, k weet niet meer wie het vroeg, maar vorige keer heb ik 6 tot 7 van de 9 maanden overgegeven (vanaf een week of 10 tot de dag van de bevalling, en rond de 25 weken eens 2 weken niet ofzo)... Elke morgen was het raak toen, maar was ik overdag verder niet misselijk meer...

Nu bijna de hele dag door, en pas als ik 's avonds tot rust kom wordt het beter..

Maarja, het zal hopelijk wel weer een keer overgaan, maar lastig is het wel met een rondrennende peuter..haha!

Heb wel gauw bijgelezen, maar heb weer es niets onthouden.. Doe straks nog wel een poging
balen deb..niet leuk dat je zo misselijk bent..willen jullie trouwens straks ook weten wat het word?
kheb al geteld, heb er al gewoon 16 goed geraden!
Linkje doet het nu wel!Ze hebben hem ook in rood, vond ik ook zo leuk, maar hier niet meer in mijn maat. Misschien bestel ik die nog..

Duuv leuk jurkje!!

Justdeb, echt zo veel overgegeven zeg..... pfff
Jeej, becks! je staat vast nog steeds op 1!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven