Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ik zit mee te lezen, heb niets in te brengen met meisjesnamen... ik hou niet van de hollandse stijl (maar dat wisten jullie toch al )
He Duuv, wat gaaf, gefeliciteerd!! En ik heb ook dat jurkje van de Hem@, ben er ook erg blij mee, en wil m ook nog in t rood, en ja, ik had ook 2 bloedvaten.. Ach, je wordt goed in de gaten gehouden en das ook wel fijn.. Is inderdaad een softmarker, dus als er verder geen rare dingen lijken te zijn, dan kun je er gewoon vanuit gaan dat alles prima is.

Zal later nog even meedenken met namen, maar ik geloof ook niet dat ik dezelfde smaak heb als de meesten hier.. (Ik zag laatst dat jullie Moos niet leuk vonden.. Ik juist wel, maar dan wel voor een meisje, geweldig!!)

GW en ik kunnen nog wel door een deur, denk ik, voor wat betreft namen..
Ik ben erg van de amerikaans/engelse namen he. Vandaar ook de naam van M. Mocht er ooit een 2e komen dan wordt het weer een engelse naam.
Ik vond niet alle namen 'leuk' (in de zin van zo zou ik mijn eigen kind kunnen noemen) maar ik denk/hoop dat een deel wel in de smaak van duuv valt.

En kath, F haar naam kende ik eigenlijk niet (tot augustus vorig jaar ). Maar moos vind ik idd leuk (hier wel voor een jongetje)
O ja, nog even ego: de eerste boventand is gesignaleerd! Werd tijd zeg! Wat een grote dingen zijn dat trouwens!

En mijn kind word opgesloten in de box op het kinderdagverblijf omdat ze de andere kindjes wil proeven.. Dat wordt nog wat..

Becks, heb t nooit in de TO functieomschrijving zien staan, maar een academische titel is dus wel een pre, begrijp ik..?

Justdeb, wat een ellende, zo lang misselijk.. Nou ja, Hus heeft het ook weer overleefd, dus dat zal jou ook lukken. Sterkte!
Ja GW, ik vind die meeste namen ook wel leuk en mooi, alleen zou ik mijn kind niet zo noemen omdat ik gewoon van aparte namen houd. Maar vind ook D. z'n naam mooi hoor, lekker kort en hollands, daar houd ik wel van. Daarom kan ik ook even meedenken. Zou moeilijker worden voor Fan, want van engelse namen heb ik geen kaas gegeten (en dat klinkt dat ook meteen lekker Hollandsch..) Zal nog net niet aankomen met Sheniqua ofzo, maar t zal niet veel schelen, ha ha!
Maar goed, hier dan nog even voor Duuv:

Yfke

Floor

Meike

Elke

Eva

Tess

Niela

Fien

Merel

Cato

Trusten!
En just for the heck of it..

Hahahahaha Kath, Sheniqua komt er hier echt nooit in hoor Het moeten wel een beetje gangbare namen zijn haha.

Jongens namen staan er 2 op de lijst. Meisjes namen zijn op... We hadden er maar 2 (met moeite) en het is toen toch M. geworden. We hadden ook een andere, maar die heb ik laten gaan omdat die naam ineens heel erg in opkomst was... en ik wou geen naam die je veel hoort. Geef toe, er zijn niet veel meisjes die M. heten van haar generatie...
Wat was jullie 2e naam dan fan?
Had je ook niet voor moedervanSheniquamagSheniquakomenbuitenspelen aangezien hoor Fan!

Nou dan, nog plek voor 2 jongens! Aan de slag jij!
Hahahaha gelukkig Kath !! en plek voor 2 jongens? Nou nee... voorlopig echt niet en misschien wel nooit.

GW, de 2e meisjes naam was Naomi (maar dan op z'n engels uitgesproken als nee-omi)
Duuv: jeej! Één meisje! Geweldig! Ik vind Julia én Vera mooie namen bij D.

Hopelijk komt het allemaal goed met de bloedvaten!

Verder geen nieuws. Alleen heel erg ongesteld geworden, al tijden niet zo erg gehad...

Oh ja, morgen ga ik uitzendbureau achter kont aanbellen. Heb nog niks gehoord...
Duvel, wat leuk een meisje! En dat met die 2 aders is vast allemaal oke

Deb, zolang misselijk geweest, jeetje. Heb je er toen niets voor gehad? Schoonzusje was bij de andere 3 zwangerschappen ook hele zwangerschap door zo misselijk en heeft er nu wat voor gekregen. Husk en riz hier meende ik ook?

J1 zn eczeem wordt steeds erger. hormoonzalf deed blijkbaar toch iets, t werd er niet beter van maar ook niet zoals nu veel slechter. t is zo zielig, het jeukt zo.

vandaag lekker van t mooie weer genoten. net voor de bui de hond uit gelaten (zag aan t gedrag vd koeien dat t er aan kwam, waar die beesten al niet handi voor zijn haha)
ebp!

Maya, waarom ben je met J2 zijn hormoonzalf gestopt? En je had nu toch al een afspraak met de dermatoloog? Moet je daar nog lang op wachten?
Meurning, N heeft weer een nachtje doorgeslapen! Tot half zes maar wij lagen er al om half tien in. Sliep wel pas half elf maar das niet erg.
Hoi
Hoi Moom..

Wij gaan straks naar het CB. Eerst t meissie maar even in bad doen! (krijg je daar ook weer goede-moederpunten voor..?)
Kath: daar krijg je bonusmoederpunten voor, haha.

Succes!

Beck: wat fijn dat je door hebt kunnen slapen!

Maya: wat sneu zeg dat exceem niet minder word!

Hier mega brak, ben benauwd van het weer van gisteren. Hierdoor bijna niet geslapen. S is vandaag op kdv, dus kan ik poetsen én even relaxen
Gw, omdat de hormoonzalf niets leek te doen hoefde ik het niet meer te gebruiken. Ik heb alleen nog een beetje van J2 maar die heeft het zelf ook weer nodig.

het is alweer uitgebreid het zit nu zelfs bij zn ogen.

ik moet volgende week donderdag naar de dermatoloog
Duuv wat leuk een meisje!!! En fijn dat het er verder goed uitzag! Die 2 bloedvaten gaat goedkomen dus begrijp ik van Kath en de rest.

Poeh Deb da's minder zo lang overgeven. Ik heb er emesafene zetpillen voor gehad. Ik moest er even 4 van op een dag (dat mag max 2 dagen) maar dan helpt het ook wel goed!

Lekker Becky nachtje doorgeslapen!

Hier heeft R. na de voeding van 19.30 tot 2 uur geslapen en daarna tot 6.15 vanochtend! Ligt er nu weer in, en I. zit aan het brood. Hoop dat het nog droog wordt vandaag anders eten we vanavond bij gebrek aan boodschappen in huis pannenkoeken.
Shit Maya, dan is volgende week donderdag nog best een eind...
Maya kun je ook niet bij de huisarts van die derma silk pakjes aanvragen? Op de website heb ik het formulier uitgeprint en daarna bij de ha ingeleverd, handtekening en bij de apotheek

Had ik ze een dag later.
bijgelezen heeft. maar alles vergeten. hahahaha, heb je wat aan! alleen Sheniqua is me bijgebleven
Becky, ik zal eens op de site kijken. Ik kan alleen pas tegen einde van de middag heen en morgen aan begin van de middag gaan we al weg, dus denk niet dat het hem wordt. En dan is het ook al weer bijna donderdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven