rammelende eierstokken

17-05-2011 19:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!



Hoe oud waren jullie toen de eierstokken begonnen te rammelen?



Ik ben nu net 25 en het word steeds erger. Nooit gedacht dat ik er last van zou krijgen want ik ben een vrij nuchter persoon. Het lijkt wel met de maand erger te worden. Het huisje, boompje en de de beestjes die hebben we al en het lijkt de volgende en gewenste stap.



Mijn vriend en ik willen wachten tot hij wat meer duidelijkheid heeft over de einddatum van zijn studie en dan gaan zullen we zien hoeveel schade 10 jaar pil gebruik heeft aangericht...



Hoe reageren werkgevers als je zwanger blijkt te zijn? Ik ben erg bang dat ik een vaste aanstelling wel kan vergeten als ik nu zwanger zou blijken te zijn. Hebben jullie rekening gehouden met je baan toen jullie besloten met anticonceptie te stoppen?



Groeten zwartwitofgijs

Mijn eierstokken rammelen sinds:

Totaal aantal stemmen: 30

ik kan lopen (3%)
de pubertijd (7%)
begin 20 (50%)
eind 20 (17%)
begin 30 (10%)
na de 35 en nog steeds geen last van (3%)
geen kinderwens (10%)
Alle reacties Link kopieren
Hee dames,

Hebben jullie zin om ook bij ons mee te schrijven? "Rammelaars- deel 5!"
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Barbabientje!



Dames, welkom! (als je wilt)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 22 en ik kan niet wachten!!

Na de vakantie ga ik stoppen met de pil en dan gaan wij samen voor een kindje! Oehh als ik er aan denk wordt ik zo enthausiast!!
Love my life!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven