Toeval of?

31-05-2011 17:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind volgens mezelf dit nogal raar, of is het gewoon toeval?

Ik kan zo op een moment aan iemand denken waarvan ik alleen de naam weet en hoe die eruit ziet, of iemand die ik ken of iemand uit de buurt.

Even later, meestal al heel snel, ongeveer na een minuut kom ik die persoon dan tegen.

Is dit toeval?

Ik ben er wel benieuwd naar omdat ik soms aan het fietsen ben en aan gewoon iemand denk en dan kom ik die gene opeens tegen.
Je denkt wsl wel vaker aan iemand maar dat realiseer je je niet zo, vergeet je weer. Behalve als je diegeen net op dat moment tegen komt. Dan lijkt het iets te betekenen maar het is toeval. Denk ik...
.
Ja hoor, gewoon toeval. Maar geloof gerust iets anders als je t leuk vindt.
Telepathie
Ik zou ook zeggen toeval. Als ik iereen moet tegenkomen waar ik op een gemiddelde dag aan denk, dan heb ik geen tijd meer om iets anders te doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zeg: Hup op TV ..
Het is toeval.

Mocht het een gave van je zijn dan moet je maar niet te veel aan een vervelende ex denken
quote:perseph0ne schreef op 31 mei 2011 @ 17:53:

Ik zeg: Hup op TV ..
Heb je ook weleens dat je aan George Clooney denkt en dat hij ineens door je straat wandelt? Zo nee, het is een kleine wereld soms.
quote:borderwalk schreef op 31 mei 2011 @ 18:06:

Heb je ook weleens dat je aan George Clooney denkt en dat hij ineens door je straat wandelt? Zo nee, het is een kleine wereld soms.Ik heb dat weleens gehad met Brad Pitt
of het is toeval, of je hebt de macht om mensen te teletransporteren naar een plek bij jou in de buurt...
Je kunt er veel geld mee verdienen kijk maar naar Derek...
Pfff, wat dacht je van selectieve perceptie?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Flauwe opmerkingen .

Ik herken het wel, gedeeltelijk. Ik denk wel eens aan mijn vriendin, en plotseling komt ze dan de keuken in!

Daarentegen denk ik ook wel eens aan, laten we zeggen, Jan Wolkers, maar die zie ik dan weer nooit.
quote:HansHier schreef op 31 mei 2011 @ 18:19:

Flauwe opmerkingen .

Ik herken het wel, gedeeltelijk. Ik denk wel eens aan mijn vriendin, en plotseling komt ze dan de keuken in!

Daarentegen denk ik ook wel eens aan, laten we zeggen, Jan Wolkers, maar die zie ik dan weer nooit.Ja hoor, we zijn het er niet mee eens en dan is het direct flauw.. huhuh.
quote:Popje1975 schreef op 31 mei 2011 @ 18:28:

[...]

Ja hoor, we zijn het er niet mee eens en dan is het direct flauw.. huhuh.

Popje!!

Ik dacht juist aan jou!! Zie ik je vanavond nog?
Aan hoeveel mensen denk je op een dag zonder dat je ze daarna tegenkomt?

Juist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven