Pingpongballetje
dinsdag 31 mei 2011 om 22:46
Mijn nieuwe vriendin en ik hebben geweldige sex. Ook gebruiken we regelmatig allerlei sextoys. Nu heb ik al een tijdje een speciale fantasie: het lijkt me supergeil als zij een pingpongballetje uit haar kutje kan laten schieten. Is hier een speciale techniek voor of moeten we het gewoon proberen. Zij is vooral bang dat ze het balleje er niet meer uit kan krijgen. Iemand ervaring en/of tips?
dinsdag 31 mei 2011 om 22:49
ik zou ook bang zijn dat hij er niet meer uit wil.... Zou er in ieder geval 1 pakken met een goed vastgemaakt stuk touw er aan. Een zoek geraakte tampon kun je nog met een tang vastpakken als huisarts zijnde, maar een glad balletje... Nee, dat zou er bij mij niet in gaan (:-)) Buiten het feit dat het mij niet geil lijkt...
dinsdag 31 mei 2011 om 23:02
Ach, ze zal vast niet de eerste zijn die bij de eerste hulp komt omdat er een voorwerp op een niet daarvoor bestemde plek is beland.
Om een kennis (EH arts) even te quoten;
'Waarom voelen mensen toch de behoefte om allerhande gebruiksvoorwerpen in de meest onmogelijk gaten te duwen?! Dat begint al in de kleutertijd, als ze een knikker in hun oor hebben, en als volwassene kunnen sommige mensen het schijnbaar nog steeds niet laten'
Om een kennis (EH arts) even te quoten;
'Waarom voelen mensen toch de behoefte om allerhande gebruiksvoorwerpen in de meest onmogelijk gaten te duwen?! Dat begint al in de kleutertijd, als ze een knikker in hun oor hebben, en als volwassene kunnen sommige mensen het schijnbaar nog steeds niet laten'
dinsdag 31 mei 2011 om 23:32
dinsdag 31 mei 2011 om 23:35
quote:himalaya schreef op 31 mei 2011 @ 23:32:
Eerst flink blazen, dan die pingpongbal inbrengen en vervolgens op haar buik drukken. En voordat je het weet verbreed je je seksleven met een nieuwe kermisattractie.
*krijgt in die context trouwens heel ander beelden bij 'touwtje trekken'*Das een goede tip, daar kan ik iets mee.
Eerst flink blazen, dan die pingpongbal inbrengen en vervolgens op haar buik drukken. En voordat je het weet verbreed je je seksleven met een nieuwe kermisattractie.
*krijgt in die context trouwens heel ander beelden bij 'touwtje trekken'*Das een goede tip, daar kan ik iets mee.