Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 1 juni 2011 om 21:48
woensdag 1 juni 2011 om 21:50
quote:rogue_25 schreef op 01 juni 2011 @ 21:48:
[...]
Echt he, die andere louis is wel schattig. Is echt mijn stopwoordje vanavond: schattig.
Ben een beetje undersexed haha.
Owww....kan die Tuitert van de buis?
Als schaatser vind ik hem prima hoor, maar hij moet niet aan de reclamespotjes, acteren is duidelijk geen talent van hem!
[...]
Echt he, die andere louis is wel schattig. Is echt mijn stopwoordje vanavond: schattig.
Ben een beetje undersexed haha.
Owww....kan die Tuitert van de buis?
Als schaatser vind ik hem prima hoor, maar hij moet niet aan de reclamespotjes, acteren is duidelijk geen talent van hem!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 1 juni 2011 om 21:51
Ik ga Vinnie steeds meer waarderen, ondanks zijn uiterlijk. Hij deed zijn best met golf, ondanks dat het hem niets leek, en hij was de enige die zijn excuus aanbood aan brilmans. Maar goed, ik had hem meer ingeschat als iemand die zijn concurenten stiekem omlegt in de ijskast met de keukenmessen, dus misschien valt die zo mee omdat ik gewoon lage verwachringen van hem had.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 1 juni 2011 om 21:52
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:51:
Daar zou ik trouwens wel eens aan mee willen doen
Het Blok!
Met name ook omdat ik net als koken een complete nono ben.
Een schroevendraaier?
Wasda?
Het blok? wat een hel lijkt me dat.
Ik weet ook nooit wat een schroevendraaier is.
Klussen geeft mij enorm veel stress.
En ja ik ben Undersexed of spelde ik het verkeerd dat je erom lachte? Vinnie is idd wel leuk, hij kan duidelijk wel aardig koken.
Hij ziet er wel uit als een player player
Daar zou ik trouwens wel eens aan mee willen doen
Het Blok!
Met name ook omdat ik net als koken een complete nono ben.
Een schroevendraaier?
Wasda?
Het blok? wat een hel lijkt me dat.
Ik weet ook nooit wat een schroevendraaier is.
Klussen geeft mij enorm veel stress.
En ja ik ben Undersexed of spelde ik het verkeerd dat je erom lachte? Vinnie is idd wel leuk, hij kan duidelijk wel aardig koken.
Hij ziet er wel uit als een player player
woensdag 1 juni 2011 om 21:55
woensdag 1 juni 2011 om 22:10
Trusten Mooncatcher!
Die Sabrina is echt rijp voor het gesticht. Wat een gek kind zeg, en gemeen ook nog. Hoop dat ze snel naar huis gaat. Die boris is wel dom om af te gaan staan wassen.
Zou die Raj ( die vorige week naar huis ging ) een acteur zijn, dat moet toch haast wel? hij kon niet koken, en was echt gestoord.
Die Sabrina is echt rijp voor het gesticht. Wat een gek kind zeg, en gemeen ook nog. Hoop dat ze snel naar huis gaat. Die boris is wel dom om af te gaan staan wassen.
Zou die Raj ( die vorige week naar huis ging ) een acteur zijn, dat moet toch haast wel? hij kon niet koken, en was echt gestoord.