hotelbon ofzo?
woensdag 1 juni 2011 om 22:46
Mijn collega vertrekt binnenkort naar een andere werkgever. Wij willen graag hem een cadeautje aanbieden omdat hij altijd zo'n fijne collega is geweest.
Hij houdt erg van fietsen en gaat geregeld een weekend fietsen met een overnachting erbij.
Het lijkt ons dus leuk om hem een hotelbon of iets dergelijks te geven. Maar welke bon doe ik dan? Ik wil niet dat hij aan allerlei verplichtingen vast zit (zoals diner of iets dergelijks).
Hebben jullie tips/ideeen?
Hij houdt erg van fietsen en gaat geregeld een weekend fietsen met een overnachting erbij.
Het lijkt ons dus leuk om hem een hotelbon of iets dergelijks te geven. Maar welke bon doe ik dan? Ik wil niet dat hij aan allerlei verplichtingen vast zit (zoals diner of iets dergelijks).
Hebben jullie tips/ideeen?
woensdag 1 juni 2011 om 23:16
Met een hotelbon zit je volgens mij wel vast aan een diner in het betreffende hotel (in elk geval wel met de bon die wij kregen). Misschien kan je een bon regelen van bijvoorbeeld een B&B, ik heb er laats voor vrienden een gebeld in een stad waar ik wist dat zij heen wilden. De B&B heeft een speciaal een bon gemaakt.
Of je koopt een dinerbon
Of je koopt een dinerbon