hotelbon ofzo?

01-06-2011 22:46 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega vertrekt binnenkort naar een andere werkgever. Wij willen graag hem een cadeautje aanbieden omdat hij altijd zo'n fijne collega is geweest.

Hij houdt erg van fietsen en gaat geregeld een weekend fietsen met een overnachting erbij.

Het lijkt ons dus leuk om hem een hotelbon of iets dergelijks te geven. Maar welke bon doe ik dan? Ik wil niet dat hij aan allerlei verplichtingen vast zit (zoals diner of iets dergelijks).

Hebben jullie tips/ideeen?
Als je een 'gewone' hotelbon koopt kan diegene kiezen wat hij/zij zelf wil. Wel bij de aangesloten hotels uiteraard.
Bij de ANWB hebben ze ook dergelijke bonnen. Wij hebben er ooit eentje gehad voor een dinertje en dat beviel goed.
Met een hotelbon zit je volgens mij wel vast aan een diner in het betreffende hotel (in elk geval wel met de bon die wij kregen). Misschien kan je een bon regelen van bijvoorbeeld een B&B, ik heb er laats voor vrienden een gebeld in een stad waar ik wist dat zij heen wilden. De B&B heeft een speciaal een bon gemaakt.

Of je koopt een dinerbon
Bongo-bonnen, erg leuk! Allemaal verschillende bonnen, google maar es.
Ja, Bongo is echt heel erg leuk! Ook om te krijgen. Wij zijn ermee naar Berlijn geweest. Zo ontzettend leuk!
yep,bongo leuk en veel keus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven